kwam toevallig op dit site terecht vor info over visa voor de US. dus jullie gaan naar de US voor een cursus Engels. moest ik wel even om lachen.

Geweldige binnenkomer heb je zo, zegmirlo4 schreef:![]()
kwam toevallig op dit site terecht vor info over visa voor de US. dus jullie gaan naar de US voor een cursus Engels. moest ik wel even om lachen.. vandaar dat jullie zo slecht Engels spreken in Nederland. het is net of je het loodgietersvak gaat leren bij een timmerman. anyway have a nice day!!
Nonaj schreef:Mirlo4 kan niet eens behoorlijk Nederlands schrijven.fcolos schreef: Dat zal een hoger niveau zijn dan mirlo4 in zijn/haar hele leven zal bereiken denk ik![]()
Sterker nog, er komt niet eens een fatsoenlijke reactie uitmirlo4 schreef:Nonaj schreef: Mirlo4 kan niet eens behoorlijk Nederlands schrijven.
Uhm...het hangt er denk ik vanaf waar je woont hoor, want hier in Texas vinden ze je maar bekakt als je met een ècht Brits Engels accent praat. Een talencursus hoeft niet alleen te gaan om uitspraak. Soms wil je gewoon voor jezelf een talencursus doen en dan zal het meer om de woordenschat gaan, of misschien heb je het nodig voor je werk en gaat het meer om geschreven taal. Wat dan weer lastig is zijn sommige woorden die anders geschreven worden in de US. Zoals color ipv colour of organization ipv organisation.mirlo4 schreef:Noem me naief, maar ik was gewoon verbaasd dat men naar de US gaat voor verbetering van z'n kennis van de Engelse taal.