Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen van LA naar Las Vegas

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
markgoestoamerica
Amerikakenner
Contacteer:

Re: Vliegen van LA naar Las Vegas

Bericht door markgoestoamerica »

Na je verhaal te hebben gelezen, wat zullen jullie smullen in Las Vegas!
Endan is voor jullie 1 avond niet genoeg!... maar Vegas draait 24u per dag door :lol:
Ik zou in jullie geval zeker 3 dagen Vegas boeken... en met Southwest vliegen... Bags travel for free!

Heel veel plezier aldaar!
If you can dream it...
RoyBergen
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door RoyBergen »

Strip en het vliegveld liggen bijna letterlijk naast elkaar, inderdaad, meer avonden.....
Jekunt vaak een goede deal voor overnachting scoren op
http://Www.smartervegas.com
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Zitten er eigenlijk nog regels aan de agriculture check? Ik bedoel, je mag toch wel gewoon wat eten/drinken meenemen in je auto, evt in een koelbox? Is deze check trouwens alleen california in, of ook california uit?
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Alleen CA in en wij hebben er nog nooit problemen mee gehad, de enige keer dat we naar de kant moesten was in 1999, toen wilde men weten waar we geweest waren en konden we zo doorrijden.
Mogelijk dat je wel een en ander moet laten zien als je aangeeft dat je in Mexico geweest bent.
georgesken
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door georgesken »

Als jullie blijkbaar willen feesten en uitgaan op vakantie en van steden houden, dan zou ik persoonlijk een week Vegas combineren met een week LA. Vliegen naar Las Vegas, daar een paar dagen voluit feesten en gek doen (en bv een grand canyon vlucht doen en evt Hoover dam bezoeken), dan een vluchtje naar LA, even op adem komen en me nadien nog een paar dagen van het uitgangsleven daar storten, en dan vanuit LA terugvliegen naar huis.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
JVA78
Amerika-ontdekker

Bericht door JVA78 »

Hockey schreef:Hoezo een drop off? Ze gaan weer terug naar LA.
Ongeacht of het van toepassing is voor de topicstarter of niet, geef ik toch even mee dat er ussen Nevada en California doorgaans geen drop-off kosten zijn.
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

@JVA78, dank, maar haal dan a.u.b. het bericht van ralfbosz aan die begon over drop off kosten. Hij begon er namelijk over.
KW1984
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door KW1984 »

Zou er zeker een paar dagen Vegas van maken. Zeker gezien jullie voorkeuren zullen jullie je geen moment vervelen!
Dan lijkt het me ook meer de moeite/kosten waard om er heen te vliegen.

Als ik het goed heb vliegt ArkeFly vanaf deze zomer op LA en Vegas. Je zou dan heen kunnen naar LA en terug vanaf Vegas (of andersom).
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
Deedee0402
Amerika-newbie

Bericht door Deedee0402 »

Wij zitten juist in Las Vegas met onze vakantie en willen een dag naar Los Angeles. Wij gaan gewoon met de auto, want het is maar iets meer dan 4 uren rijden. Als je alle tijd erbij in berekend zoals wachttijd, vliegtijd etc dan is met de auto denk ik beter en je ziet nog eens wat meer onderweg ;)
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Maak het ritje dan niet op zondag van Las Vegas naar LA, dan red je het door de vele files voordat je LA binnenrijd echt niet in 4 uur.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer