Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
AA introduceert donateurschap (bonus: geen reclame)
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: AA introduceert donateurschap (bonus: geen reclame)
Ik zie dat Supporters hun naam in een andere kleur zien. Dan ben je naast AA supporter ook Oranje supporter 

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik vind het een goed plan, Dennis. Goed opgezet en duidelijk een persoonlijke keuze wat je doet. Donateurschap of niet, met de gevolgen van dien. Ik kies er zelf voorlopig even voor om gratis te blijven forummen, omdat ik de reclame niet storend vind (kan zelfs handig zijn), maar zou in de toekomst graag doneren omdat het forum me dat wel waard is. Dan is mijn reden daarvoor om het forum te steunen, en niet om van de reclame af te komen. Dat is voor mij slechts een bijkomstigheid.
En zo is het volgens mij ook bedoeld door Dennis. Je hebt als forummer zelf de keuze.
En zo is het volgens mij ook bedoeld door Dennis. Je hebt als forummer zelf de keuze.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vind de term Supporter ook beter gekozen dan Donateur. Bij het eerste heb ik het 'wij gevoel', bij het tweede wat minder.
Dat vind ik altijd wel weer zo'n 'push gevoel' geven. Dat donateurs dan een labeltje krijgen. Wanneer je dan geen label hebt, dan ziet iedereen meteen ook dat je geen donateur bent. Ik vind donatie iets wat een prive aangelegenheid is. Hoeft toch niemand te weten wie wel of niet doneert? En dan ook nog eens zo'n overduidelijke oranje naam.. dacht eerst dat we een nieuw soort mods erbij hadden gekregenNjit schreef:Ik zie dat Supporters hun naam in een andere kleur zien. Dan ben je naast AA supporter ook Oranje supporter

Sandy
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ik heb er geen problemen mee dat je naam in het oranje komt. Je komt het op meer fora tegen dat donateurs onderscheiden worden van de anderen. Niets mis mee, zie het als iets positiefs n.a.v. jouw donatie.
Het 'push' gevoel is persoonlijk.
Maar kan voor het aantal donateurs wel een positieve werking hebben voor Dennis en daar is het immers om te doen?
Roland
Het 'push' gevoel is persoonlijk.

Roland
Klopt, maar ik vind het Oranje wel heel overduidelijk.. en verwarrend met iemand van het modteam of andere vergelijkbare functie. Ik zou dan eerder kiezen voor een extra 'titel' onder je avatar en naam net zoals er nu 'Amerika-kenner' bijvoorbeeld staat. Maar dan donateur AA ofzo.
Maar ik maak er geen probleem van verder hoor
Maar ik maak er geen probleem van verder hoor

Sandy
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zal een kwestie van wennen zijn, net zoals de reclame dat is...
Roland

Roland
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
De eerste donaties zijn binnen en ik moet zeggen dat ik geraakt ben door de gulheid van de leden. Het heeft me echt in het hart geraakt om te zien hoezeer men bereid is om het forum te steunen. Dank jullie wel!
De naamkleur is een experiment, dat heb ik ook aan de supporters gemeld (en ik doe dat nu nog even publiekelijk
). Er staat bovendien "AA-supporter" onder hun naam. Het is niet bedoeld als push, ik bedoelde het als een kleine blijk van erkenning voor de supporters. Ik hoop dan ook niet dat iemand zich daardoor verplicht voelt te doneren... dat is de verkeerde interpretatie. Bovendien mag je ervoor kiezen dat je naam niet die kleur krijgt, dus je weet nooit zeker of iemand al dan niet gedoneerd heeft.
Dankzij de eerste donateurs en dankzij de opmerkingen die jullie hier gemaakt hebben, heb ik besloten om het donatie-idee een andere wending te geven. En wel zo: het donatiebedrag mag je geheel zelf bepalen (maar wel graag minimaal 1 euro, anders zijn de kosten bijna net zo hoog als de opbrengst, zeker via PayPal). Je donatie blijft nog steeds geldig tot het einde van het jaar, maar het bedrag is van jou afhankelijk. Wat vind jij dat AllesAmerika.com voor jou waard is? Het is je eigen keuze.
En DVDGuy, jouw suggestie is dus nu zoals het zal zijn... je mag het donatiebedrag zelf kiezen.
Er is nu op verzoek trouwens ook een PayPal-donatiemogelijkheid, zowel voor Europese als Amerikaanse donateurs.

De naamkleur is een experiment, dat heb ik ook aan de supporters gemeld (en ik doe dat nu nog even publiekelijk

Dankzij de eerste donateurs en dankzij de opmerkingen die jullie hier gemaakt hebben, heb ik besloten om het donatie-idee een andere wending te geven. En wel zo: het donatiebedrag mag je geheel zelf bepalen (maar wel graag minimaal 1 euro, anders zijn de kosten bijna net zo hoog als de opbrengst, zeker via PayPal). Je donatie blijft nog steeds geldig tot het einde van het jaar, maar het bedrag is van jou afhankelijk. Wat vind jij dat AllesAmerika.com voor jou waard is? Het is je eigen keuze.
Dit werkt nu dus hetzelfde. Als je op het forum bekend staat als partners, mag je met één donatie wat mij betreft beide partners als sponsor opgeven. Het bedrag mag je zelf bepalen.Njit schreef:Vraagje aan Dennis: komt er ook een Duo-sponsorschap? Voor als je samen met je partner lid bent van het Forum?
En dus ook beide een Nickname hebt.
En DVDGuy, jouw suggestie is dus nu zoals het zal zijn... je mag het donatiebedrag zelf kiezen.
Er is nu op verzoek trouwens ook een PayPal-donatiemogelijkheid, zowel voor Europese als Amerikaanse donateurs.
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
En waar vinden we die Paypal knop?
-
- Contacteer:
De link krijg je van me per PB als je je als donateur wilt opgeven.
Ik heb de kleur van de naam iets aangepast... nog steeds een ander kleurtje (lichtblauw), maar iets minder opvallend zodat de moderatorkleur niet onzichtbaar wordt. Natuurlijk staat er nog steeds "AA-supporter" onder de naam. Wat vinden jullie hiervan?
Ik heb de kleur van de naam iets aangepast... nog steeds een ander kleurtje (lichtblauw), maar iets minder opvallend zodat de moderatorkleur niet onzichtbaar wordt. Natuurlijk staat er nog steeds "AA-supporter" onder de naam. Wat vinden jullie hiervan?
Ziet er goed uit
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Enige nadeel van Supporter worden is dat je geen Expert meer bent 

-
- Contacteer:
Dat weet iedereen toch wel van jou, Njit? 

- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ach Njit, men ziet immers jouw aantal berichten...
Ik moet zeggen dat ik het als een verademing ervaar dat de reclame nu niet meer zichtbaar is voor mij. Ook zonder reclame was ik overigens bereid geweest tot een donatie maar vind dit een mooie oplossing om van de reclame af te zijn.
Roland

Ik moet zeggen dat ik het als een verademing ervaar dat de reclame nu niet meer zichtbaar is voor mij. Ook zonder reclame was ik overigens bereid geweest tot een donatie maar vind dit een mooie oplossing om van de reclame af te zijn.

Roland
Vind rose mooier!Dennis schreef:Wat vinden jullie hiervan?

Sandy
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dan wil ik mijn donatie terug denk ik 

- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Amerika Expert en AA-supporterNjit schreef:Enige nadeel van Supporter worden is dat je geen Expert meer bent
of
Amerika Expert
AA-supporter
Amerika Expert en AA-supporter
of
Amerika Expert
AA-supporter
Mooi kleurtje..... of Amerika Exporter? I know... flauw 

Sandy
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Onderin op de indexpagina zou bij "Legend" misschien nu ook AA-supporter vermeld kunnen worden naast de Administrators en Global moderators. Dan is het voor iedereen duidelijk waar het nieuwe blauwe kleurtje voor staat.
Roland

Roland
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
We staan nu verborgen, roept het ook geen vragen op 

Er zijn 28 geregistreerde gebruikers en 9 verborgen gebruikers online