Wij denken er trouwens over om de avond ervoor al naar Antwerpen te gaan, en daar dan een hotel te nemen. Om dan 's ochtends vroeg de trein naar Schiphol te nemen. Dan hoef ik in ieder geval niet in spanning te zitten als we vertraging hebben.
De internationale trein vanuit antwerpen naar Schiphol rijdt hier trouwen langs mijn huis. (ik woon een kwartier van Schiphol ) en kan toch altijd wel aan de trein zien hoe laat het is. Vaak is hij dan toch echt wel op tijd.
tegen mij zeiden ze dus ook dat 1.5u genoeg was op schiphol. Ik ga sowieso nog eens proberen te bellen, maar via mail gaven ze dus dit antwoord (vlucht is vervroegd en daardoor overstap tijd op schiphol verkort)
Heb de KLM gebeld. Zolang je met de IC reist en niet met de Thalys kan je zelf bepalen wanneer je instapt, je zou zelfs een avond vantevoren al kunnen reizen naar Schiphol.
1,5 uur zou theoretisch gezien genoeg moeten zijn, maar als er weer een leuke wisselstoring is ben je mooi de pineut. Voordeel is wel dat je gegarandeerd kosteloos op de eerst volgend beschikbare vlucht wordt gezet.
WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan
Heb de KLM gebeld. Zolang je met de IC reist en niet met de Thalys kan je zelf bepalen wanneer je instapt, je zou zelfs een avond vantevoren al kunnen reizen naar Schiphol.
Kijk dat is nu eens goed nieuws. Dan gaan wij de dag tevoren de tickets ophalen en reizen we naar Schiphol. Van Schiphol gaan we dan lekker naar huis. En de volgende dag weer naar Schiphol. Is voor ons maar een kwartier reizen. Kan de hond ook een dagje later naar pension want we vliegen pas om 16.50 uur.
RNA schreef:Heb de KLM gebeld. Zolang je met de IC reist en niet met de Thalys kan je zelf bepalen wanneer je instapt, je zou zelfs een avond vantevoren al kunnen reizen naar Schiphol.
1,5 uur zou theoretisch gezien genoeg moeten zijn, maar als er weer een leuke wisselstoring is ben je mooi de pineut. Voordeel is wel dat je gegarandeerd kosteloos op de eerst volgend beschikbare vlucht wordt gezet.
Top! Ik ben gerustgesteld
A good decision is based on knowledge and not on numbers. Plato
Oh jammer! Helaas werd deze disclaimer pas achteraf vermeld
19 augustus vanaf Brussel. Ik ga op de 18e de treintickets halen en stap de volgende dag op de trein in Rotterdam naar Schiphol..en trek onderweg even de conducteur uit zn hok
En jullie?
Top, dan hoor ik graag of dat goed gegaan is van je! Wil namelijk precies hetzelfde doen, onderweg in Rdam uitstappen en de volgende morgen weer vertrekken naar Schiphol, ben benieuwd of dit op hetzelfde kaartje kan!
Wij pas 4 oktober, vandaar
WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan
We doen het net even anders dan jullie; wij maken er de 18e een leuke dag Brussel van en halen de tickets aan het einde van de dag op het station op en rijden dan naar huis (met de auto). De 19e pakken we dan de trein vanaf Rotterdam naar Schiphol
Ik zal je iig nog laten weten hoe het gegaan is. Ik weet van MattRob dat hij in mei gaat, dus daar ben ik ook wel benieuwd naar
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.