Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel/overnachting tip New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
USAtrip
Amerika-newbie

Hotel/overnachting tip New York

Bericht door USAtrip »

Hallo,

Wij gaan in juni een week naar New York, en vliegen dan door daar Aruba.
Wie kan ons helpen met een overnachtingsplaats in New York.

Als ik een beetje rond kijk kom ik op hotels van rond de €200-€300.

Het hoeft voor ons (stel, 2 pers.) niet super luxe, maar een fijn bed en eigen douche is toch wel fijn.
Ik hoop voor onder de €100 per nacht wat te kunnen vinden.

Wie heeft tips voor ons?
Raafje87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Re: Hotel/overnachting tip New York

Bericht door Raafje87 »

Via priceline en hotwire kan je misschien een leuke deal scoren. Op manhattan zit je zelden onder de 100, buitenwijken kan je ook proberen: Long Island City of Newark. Even checken aan welke kant het vliegveld ligt waar je moet zijn :)
Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

Als je doorvliegt naar Aruba, zou je in de buurt van het vliegveld kunnen kijken en dan kun je bijv. via Pricline iets betaalbaars zoeken.
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Wij hadden twee jaar geleden een mooie aanbieding voor 70 euro per nacht in Chinatown, maar dan moet je inderdaad net geluk hebben. Over het algemeen is < 100 euro en een eigen badkamer op Manhattan erg moeilijk. Goed alle boekingssites in de gaten houden.

Zoals Raafje zegt, kijk eens of Priceline of hotwire iets voor jullie is?

@DVDGuy Ik zou niet een een week op het vliegveld willen verblijven als ik New York bezoek. Dan ben je elke dag behoorlijk wat tijd en geld kwijt aan het heen en weer reizen.
DVDGuy
Amerika-expert

Bericht door DVDGuy »

@Tosca: wat bedoel je met "op het vliegveld verblijven"?
USAtrip
Amerika-newbie

Bericht door USAtrip »

Heeft misschien iemand ervaring met deze site:

http://www.newyork50.com/
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

DVDGuy schreef:@Tosca: wat bedoel je met "op het vliegveld verblijven"?
Ik reageerde hiermee op jouw post:
DVDGuy schreef:Als je doorvliegt naar Aruba, zou je in de buurt van het vliegveld kunnen kijken en dan kun je bijv. via Pricline iets betaalbaars zoeken.
Wanneer je hiermee alleen de laatste nacht bedoelt is dat wel logisch? Maar voor een week NY zou ik toch voor Manhattan (of de directe omgeving daarvan) gaan en niet op of in de buurt van het vliegveld :)
DVDGuy
Amerika-expert

Bericht door DVDGuy »

(Weer) Niet goed gelezen :blink:

Ik trek mijn advies dan ook gelijk in; meer dan 1 nacht is niet te doen in die omgeving :mrgreen:
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

die website ken ik niet
van hier op het forum ben ik zelf terecht gekomen op travelox.de, ook goed voor aanbiedingen

NYC staat momenteel, ik geloof na Dubai, als 2e op de wereldranglijst kwa hotelprijzen, en 100 €, dat zal waarschijnlijk niet gaan lukken....ook niet snel met priceline.
(Trouwens, als je dat gaat doen voor NY, dan moet je wel met z'n 2-en met 1 bed toekunnen, want er zijn veel hotels die geen 2 bedden hebben per kamer...)

zoals iemand eerder al zei, Long Island City, Queens, is vaak de goedkoopste en makkelijkste optie. Zolang je maar in de buurt van een subway zit, ben je zo in Manhattan. Vanuit Brooklyn of Harlem is dat al wat verder reizen.

Kijk eens naar het Verve Hotel, het Country Inn & Suites, het Vetiver....zo zijn er nog een paar in datzelfde, saaie :mrgreen: , buurtje...maar dus wel praktisch
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
JKG
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door JKG »

Ik sliep afgelopen week in The Edison Hotel, dit zit 50m van Times Square af. Sommige kamers zijn wat gedateerd, maar ik had een gerenoveerde kamer.
De kosten kwamen uit op 100-110 euro per nacht. Prima prijs voor wat je krijgt en je zit eigenlijk dichtbij veel dingen.. en zit je verder weg, dan pak je de metro of de taxi.
Meest heb ik wel gelopen, alleen de metro gepakt naar de zuidkant van Manhattan.

Het hotel heb ik geboekt via Expedia, misschien lukt het ook voor ongeveer zo'n prijs als jullie willen gaan.
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

Hotelprijzen van New York fluctueren enorm per tijd van het jaar.....juni gaat helaas een stuk meer kosten dan maart.... :?
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer