Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Walt Disney World
-
- Amerika-ontdekker
Walt Disney World
Wij gaan voor het eerst naar Walt Disney World in Orlando Florida, van 26 tot 30 november 2006. Omdat we maar drie volle dagen hebben om het park te bezoeken moeten wij een keuze gaan maken qua parken. Magic Kingdom willen wij zeker niet missen. Je heb dan nog twee dagen. Welk park moet je beslist gezien hebben? Epcot, MGM studio's of Animal Kingdom.
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Re: Walt Disney World
Animal Kingdom is in ieder geval maar open tot 17.00 uur, misschien dat je op die dag MGM of Epcot kunt combineren.
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Het is moeilijk adviseren, omdat je niet aangeeft hoe de groepssamenstelling is en waar jullie normaal gesproken van houden, en iedereen beleeft de parken toch weer op een eigen manier.vandermeij schreef:Wij gaan voor het eerst naar Walt Disney World in Orlando Florida, van 26 tot 30 november 2006. Omdat we maar drie volle dagen hebben om het park te bezoeken moeten wij een keuze gaan maken qua parken. Magic Kingdom willen wij zeker niet missen. Je heb dan nog twee dagen. Welk park moet je beslist gezien hebben? Epcot, MGM studio's of Animal Kingdom.
Terugkijkend op mijn eigen ervaringen, zou ik juist adviseren om Magic Kingdom over te slaan. Dat park lijkt het meest op Disneyland in Parijs (eigenlijk is Parijs nog leuker, vind ik persoonlijk), en heeft qua unieke attracties minder te bieden.
De parken die je naar mijn mening in elk geval zeker niet moet overslaan zijn Epcot en Animal Kingdom, die beide parken zijn toch wel heel bijzonder en vind je nergens anders te wereld. Heel unieke attracties en ook een heel unieke opzet. Epcot is erg groot, en hiervoor heb je eigenlijk meer dan een dag nodig. Je vind er een aantal enorm bijzondere en leuke attracties aangevuld met een paar heel mooie shows, en de World Showcase, waar je verschillende landen ziet in een soort van paviljoen is gewoon schitterend, met ook een heleboel leuke shows en attracties. Illuminations is de afsluitende show in Epcot en dat vind ik persoonlijk de mooiste Disney show die ik ooit gezien heb, dus die zou ik zeker niet overslaan. Epcot is toch wel 1 van mijn favorieten, hoewel Animal Kingdom erg dichtbij komt.
Animal Kingdom is zo leuk omdat het een dierenpark is in combinatie met een pretpark, en dan volledig in Disney sfeer. Moeilijk te omschrijven, moet je beslist beleven. De safari is super, maar ook de andere attracties zijn zeer de moeite. Het park is ook erg mooi aangelegd!
MGM vind ik persoonlijk ook een heel mooie park. Het heeft een heleboel mooie shows (hoewel de stuntshow een kopie is van Parijs), en heel goede attracties (Tower of Terror is mijn grote favoriet, en Rock 'n Rollercoaster natuurlijk, hoewel die ook in Parijs staat).
Als je er echt op staat om Magic Kingdom te bezoeken, zou ik MGM overslaan, maar misschien kun je MGM ook combineren met Magic Kingsdom, of zoals Petra aangeeft, met Animal Kingdom. Ik zou dan beginnen met de laatste, en kijken hoeveel tijd je nog over hebt. De show Fantasmic in MGM is overigens zeeeeeer de moeite waard, en misschien sowieso te plannen als afsluiter van een dag?
Overigens hang een en ander ook af van de periode wanneer je gaat, want in het hoogseizoen is het natuurlijk veel drukker in de parken en zijn de wachttijden ook lang. Parken combineren wordt dan natuurlijk lastiger. Buiten het seizoen kunnen de wachttijden heel kort zijn, en dan is het beter te doen om parken te combineren.
Veel succes met de keuze!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Je kunt ze naar mijn idee gewoon alle 4 bezoeken.
Ik zou MK op 1 dag doen en Epcot op 1 dag.
Dan zou ik vervolgens op de ochtend en iets in de middag AK doen en daarna de rest van de middag en avond MGM.
Op deze manier heb je al;le parken te pakken en veel emnsen beschouwen AK toch als een half day park, ikzelf ben het daar niet 100% mee ens maar o.k. ik snap het wel en het is goed te doen in een half dagje.
MK: is idd veel hetzelfde als Parijs, maar het is niet hetzelfde bij lange na niet. Als Wishes er nog is, (ik dacht dat de viering voor 50 jaar Disneyland tot en met Oktober is..) zeker niet overslaan.
Ikzelf ben dus een grotere fan van MK in WDW dan Disneyland Parijs.
Maar dat is ieder voor zich.
Epcot: is geweldig en zou je zo meer dan 1 dag kunnen doorbrengen.
Geniet van beide delen van het park, kijk en struin lekker rond.
En vergeet zeker niet naar Illuminations te gaan zo megamooi.
Voor de coombi van beide parken, is de tip zorg dat je bij de opening van het park er bent.
AK: zodra je binnen bent doorlopen naar Kilamonjaro Safari's bij minder wachten dan 1 uur in de rij gaan staan en bij langer dan 1 uur een fast pass trekken. Gebruik je Fast Pass zo vroeg mogelijk (dirct bij de aangegeven terugkomtijd), hoe vroeger je gaat hoe activer de dieren zijn.
Heb je een fast pass moet je wachten, ga dan met het treintje naar Conversation Station.
Als er dan nog steeds wachttijd is voor je Fast Pass ga dan
een nieuwe Fast Pass halen voor Expedition Everest.
Nu zal je tijd wel zover zijn voor het gebruik van je Fast Pass voor Kilamonjaro Safari.
Daarna kun je even de Maharajah Jungle Trek doen.
Na deze trek kun je een Fast Pass gaan halen voor de Kali River Rapid als het weer het toestaat natuurlijk. Dan je Fast Pass gebruiken voor Expedition Everest. Hierna kun je in de boom It's tough to be a bug show gaan kijken en daarna de Fast Pass gebruiken voor Kali River Rapids.
Dan heb je de hoogtepunten wel gehad van dit park.
Ga je met kleine kinderen dan evranderd er wel iets dus laat dat dan nog even weten.
MGM: Probeer zeker naar Fantasmic te gaan als er 2 shows zijn neem dan de laatste is veel minder druk, maar je moet er minimaal 3 kwartier van te voren al gaan zitten.
Verder is het maar net wat je leuk en gaaf vindt om te doen en pas daar je planning voor op aan.
Tip: plan je dagen toch vooruit, bekijk nu al op internet welke atracties er gedaan moeten worden en welke je zou willen doen. Het is allemaal zo groot en vaak zo druk dat je echt een planning nodig hebt.
kijk voor planing ed ook op:
http://disneyworld.disney.go.com/wdw/index
Ik zou MK op 1 dag doen en Epcot op 1 dag.
Dan zou ik vervolgens op de ochtend en iets in de middag AK doen en daarna de rest van de middag en avond MGM.
Op deze manier heb je al;le parken te pakken en veel emnsen beschouwen AK toch als een half day park, ikzelf ben het daar niet 100% mee ens maar o.k. ik snap het wel en het is goed te doen in een half dagje.
MK: is idd veel hetzelfde als Parijs, maar het is niet hetzelfde bij lange na niet. Als Wishes er nog is, (ik dacht dat de viering voor 50 jaar Disneyland tot en met Oktober is..) zeker niet overslaan.
Ikzelf ben dus een grotere fan van MK in WDW dan Disneyland Parijs.
Maar dat is ieder voor zich.
Epcot: is geweldig en zou je zo meer dan 1 dag kunnen doorbrengen.
Geniet van beide delen van het park, kijk en struin lekker rond.
En vergeet zeker niet naar Illuminations te gaan zo megamooi.
Voor de coombi van beide parken, is de tip zorg dat je bij de opening van het park er bent.
AK: zodra je binnen bent doorlopen naar Kilamonjaro Safari's bij minder wachten dan 1 uur in de rij gaan staan en bij langer dan 1 uur een fast pass trekken. Gebruik je Fast Pass zo vroeg mogelijk (dirct bij de aangegeven terugkomtijd), hoe vroeger je gaat hoe activer de dieren zijn.
Heb je een fast pass moet je wachten, ga dan met het treintje naar Conversation Station.
Als er dan nog steeds wachttijd is voor je Fast Pass ga dan
een nieuwe Fast Pass halen voor Expedition Everest.
Nu zal je tijd wel zover zijn voor het gebruik van je Fast Pass voor Kilamonjaro Safari.
Daarna kun je even de Maharajah Jungle Trek doen.
Na deze trek kun je een Fast Pass gaan halen voor de Kali River Rapid als het weer het toestaat natuurlijk. Dan je Fast Pass gebruiken voor Expedition Everest. Hierna kun je in de boom It's tough to be a bug show gaan kijken en daarna de Fast Pass gebruiken voor Kali River Rapids.
Dan heb je de hoogtepunten wel gehad van dit park.
Ga je met kleine kinderen dan evranderd er wel iets dus laat dat dan nog even weten.
MGM: Probeer zeker naar Fantasmic te gaan als er 2 shows zijn neem dan de laatste is veel minder druk, maar je moet er minimaal 3 kwartier van te voren al gaan zitten.
Verder is het maar net wat je leuk en gaaf vindt om te doen en pas daar je planning voor op aan.
Tip: plan je dagen toch vooruit, bekijk nu al op internet welke atracties er gedaan moeten worden en welke je zou willen doen. Het is allemaal zo groot en vaak zo druk dat je echt een planning nodig hebt.
kijk voor planing ed ook op:
http://disneyworld.disney.go.com/wdw/index
http://ucla.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-ontdekker
Walt Disney World
Hartelijk bedankt voor al jullie reacties en tips op het forum. Alle tips en must seens zijn welkom.
Marcel (24) & Monique (21)
Marcel (24) & Monique (21)
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Ik reageer ook maar even. Ook ik ben een enorme Disney fan. Mijn persoonlijke voorkeur zou uitgaan naar Magic Kingdom, EPCOT en MGM Studios. Animal Kingdom vond ik leuk maar als je echt van de authentieke (tekenfilm) Disney sfeer wilt genieten en het is de eerste keer dat je naar Disney gaat, dan zou ik zelf dit park niet aanraden als je geen tijd hebt om ze allemaal te doen. Dit zeg ik tevens omdat een vriendin van mij jaren terug tijdens een uitwisseling als eerste naar Animal Kingdom ging. Ze vond het een leuk park en er was wel Disney sfeer maar ze had juist de magische sfeer gemist die ze later tijdens een bezoek aan Magic Kingdom en ook EPCOT en MGM wel had geproefd.
Veel succes met de keuze en uiteraard alvast een hele fijne vakantie.
-
- Amerikakenner
En probeer ook
En probeer ook kaartjes te Krijgen voor Cirque du Soleil die permanent in Downtown Disney staan. Is echt een geweldige show ! 

MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor het reageren op het forum. Ik krijg veel verschillende reacties over AK. Het ligt natuurlijk aan je zelf wat je leuk vind of niet. Maar ik denk toch dat ik het gaat combineren met een ander park. Ik zag dat AK de hele week van 9.00 am tot 5.00 pm open is. Op maandag heeft het Extra Magic Hours vroeg. Betekend dat AK dus al om 8.00 am open gaat? Als dat zo is kan je al vroeg er naar toe en rond de middag naar een ander park gaan. Goede Keuze?suebrons schreef:Ik reageer ook maar even. Ook ik ben een enorme Disney fan. Mijn persoonlijke voorkeur zou uitgaan naar Magic Kingdom, EPCOT en MGM Studios. Animal Kingdom vond ik leuk maar als je echt van de authentieke (tekenfilm) Disney sfeer wilt genieten en het is de eerste keer dat je naar Disney gaat, dan zou ik zelf dit park niet aanraden als je geen tijd hebt om ze allemaal te doen. Dit zeg ik tevens omdat een vriendin van mij jaren terug tijdens een uitwisseling als eerste naar Animal Kingdom ging. Ze vond het een leuk park en er was wel Disney sfeer maar ze had juist de magische sfeer gemist die ze later tijdens een bezoek aan Magic Kingdom en ook EPCOT en MGM wel had geproefd.
mvg Marcel
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Lijkt mij een perfecte keuze. Ik meen me inderdaad ook iets te herinneren dat AK soms al om 8.00 uur open is. AK is wel een perfect park om met een ander park te combineren. Kan je inderdaad AK smorgens doen en een ander park smiddags. Ik denk zelf dat MGM het beste combipark is, omdat op EPCOT met de Worldshowcase en alle attracties heel veel te zien en te lopen is.
Ik weet ook niet of die dagen je enige dagen in Orlando zijn en je alleen maar naar Disney wil??? Ik vond de Universal Studío's ook erg leuk en wat dacht je van een waterpretpark. Disney heeft er een paar en anders is er nog Wet 'n Wild.
Groetjes,
Jolanda
Groetjes,
Jolanda
1999: Florida
2001: California, Nevada, Arizona, Utah, Hawaii
2004: Colorado, Utah, Arizona, Nevada
2006: British Columbia, Alberta, Montana, Wyoming, Idaho, Oregon, Washington
2008: California, Arizona, New Mexico, Colorado, Utah, Nevada
2001: California, Nevada, Arizona, Utah, Hawaii
2004: Colorado, Utah, Arizona, Nevada
2006: British Columbia, Alberta, Montana, Wyoming, Idaho, Oregon, Washington
2008: California, Arizona, New Mexico, Colorado, Utah, Nevada
-
- Amerika-ontdekker
Hi, wij hebben helaas maar 5 dagen Orlando. Min de aankomst en vertrek dag telt het maar 3 dagen. We nemen Disney als een toetje, we hebben dan al 9 dagen in NY gezeten. Universal Studio's en Sea World hadden we ook graag willen zien maar daar is geen tijd meer voor. We zijn nog nooit in Disney geweest ook niet in Parijs, dus het worden zowieso 3 dagen met nieuwe belevenissen.jolanneke schreef:Ik weet ook niet of die dagen je enige dagen in Orlando zijn en je alleen maar naar Disney wil??? Ik vond de Universal Studío's ook erg leuk en wat dacht je van een waterpretpark. Disney heeft er een paar en anders is er nog Wet 'n Wild.
Groetjes,
Jolanda
mvg Marcel
-
- Amerika-ontdekker
Op de maandag 27 november heeft AK extra magic hours. We willen daar gebruik van maken en tot een uurtje of 12/13.00 uur in het park blijven. Daarna willen we denk naar MK gaan. Weet niet hoelang je erover doet van AK naar MK. Jij wel? MK blijft tot 19.00 uur open en wij hebben als extra de Mickey's very mery cristmas show erbij geboekt. Dan blijft het park tot 0.00 uur open. Denk dat je dan wel MK heb gezien. Het zal een drukke dag worden maar je haalt wel het meeste rendement uit die dag. Dan heb je nog 2 volle dagen voor Epcot en MGM. Betere keuze?suebrons schreef:Lijkt mij een perfecte keuze. Ik meen me inderdaad ook iets te herinneren dat AK soms al om 8.00 uur open is. AK is wel een perfect park om met een ander park te combineren. Kan je inderdaad AK smorgens doen en een ander park smiddags. Ik denk zelf dat MGM het beste combipark is, omdat op EPCOT met de Worldshowcase en alle attracties heel veel te zien en te lopen is.
mvg Marcel
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Dat lijkt me inderdaad een hele goede keuze. Er is inmiddels op alle parken zoveel weer bijgekomen. Zeker als MK tot 00.00 uur open blijft, heb je zo voldoende tijd om op alle 3 de parken alles te zien. Kerst in Disney is echt magisch trouwens. Vanaf eind November is alles in de kerstsfeer.
Even terug denken betreffende het vervoer. Als je met de auto gaat heb je verschillende opties:
1. Naar AK rijden en dan van AK met de auto naar MK. Volgens mij kom je voor MK automatisch uit op het transporation center. Van AK naar transporation center met de auto was dacht ik 15 minuten ongeveer. OP het transportation center gaat de boot en de monorail naar MK. Iets van 20 minuten hooguit.
2. Naar het transportation center rijden, daar je auto alvast neer zetten en van het transportation center met de Disney bus (gratis) naar AK, van AK met de Disney bus weer terug naar transportation center en dan met de boot of monorail naar MK. Bus naar AK doet er geloof ik 20-30 minuten over.
Wel een tip. Onthoud voor alle parken in welke sectie en nummer je auto geparkeerd staat. Ik heb op Epcot een keer meegemaakt dat mijn reisgenoot en ik zo aan het praten waren dat we vergeten waren naar de sectie te kijken waar hij geparkeerd had. Daar stonden we s avonds laat te zoeken naar de auto op een mega parkeer terrein
Even terug denken betreffende het vervoer. Als je met de auto gaat heb je verschillende opties:
1. Naar AK rijden en dan van AK met de auto naar MK. Volgens mij kom je voor MK automatisch uit op het transporation center. Van AK naar transporation center met de auto was dacht ik 15 minuten ongeveer. OP het transportation center gaat de boot en de monorail naar MK. Iets van 20 minuten hooguit.
2. Naar het transportation center rijden, daar je auto alvast neer zetten en van het transportation center met de Disney bus (gratis) naar AK, van AK met de Disney bus weer terug naar transportation center en dan met de boot of monorail naar MK. Bus naar AK doet er geloof ik 20-30 minuten over.
Wel een tip. Onthoud voor alle parken in welke sectie en nummer je auto geparkeerd staat. Ik heb op Epcot een keer meegemaakt dat mijn reisgenoot en ik zo aan het praten waren dat we vergeten waren naar de sectie te kijken waar hij geparkeerd had. Daar stonden we s avonds laat te zoeken naar de auto op een mega parkeer terrein

- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoi Marcel,vandermeij schreef:Op de maandag 27 november heeft AK extra magic hours. We willen daar gebruik van maken en tot een uurtje of 12/13.00 uur in het park blijven. Daarna willen we denk naar MK gaan. Weet niet hoelang je erover doet van AK naar MK. Jij wel? MK blijft tot 19.00 uur open en wij hebben als extra de Mickey's very mery cristmas show erbij geboekt. Dan blijft het park tot 0.00 uur open. Denk dat je dan wel MK heb gezien. Het zal een drukke dag worden maar je haalt wel het meeste rendement uit die dag. Dan heb je nog 2 volle dagen voor Epcot en MGM. Betere keuze?
mvg Marcel
Dit lijkt me inderdaad wel een goede planning, al zou ik voor AK iets meer tijd uittrekken en tot een uur of 15.00 blijven (tenzij je het eerder hebt gezien, natuurlijk!). Ik denk dat je dan wel alles uit AK kunt halen en ook nog meer dan genoeg tijd hebt voor MK, dat immers tot 24.00 uur open is voor gasten van Mickey's Very Merry Christmas Party.
Het zal wel heel vermoeiend zijn zo'n lange dag, vooral omdat je de dagen erna ook nog in een park doorbrengt. Ik vermoed dat jullie bij thuiskomst doodop zijn en dringend toe zijn aan vakantie

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
-
- Amerika-ontdekker
Wij hebben voor die paar dagen geen auto gehuurd. We zijn dus afhankelijk van het busvervoer. Maar ik moet denk als ik jouw berichtje zo leest, eerst met de bus naar het transportation center. Is dat het verzamelpunt van alle bussen? Dan de bus nemen naar AK. En terug... zie jouw berichtje optie 2.suebrons schreef:Dat lijkt me inderdaad een hele goede keuze. Er is inmiddels op alle parken zoveel weer bijgekomen. Zeker als MK tot 00.00 uur open blijft, heb je zo voldoende tijd om op alle 3 de parken alles te zien. Kerst in Disney is echt magisch trouwens. Vanaf eind November is alles in de kerstsfeer.
Hartelijk bedankt hiervoor.
Mvg Marcel
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Zie hier het ultieme overzichtvandermeij schreef:Wij hebben voor die paar dagen geen auto gehuurd. We zijn dus afhankelijk van het busvervoer. Maar ik moet denk als ik jouw berichtje zo leest, eerst met de bus naar het transportation center. Is dat het verzamelpunt van alle bussen? Dan de bus nemen naar AK. En terug... zie jouw berichtje optie 2.

Met de bus van AK naar TTC en vanaf daar dus de Monorail naar MK.
Het Transportation en Ticket Center is inderdaad de verzamelplaats voor alle bussen. Je kan hier ook een LYNX bus nemen naar Seaworld.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerika-ontdekker
Hi Jacq.Jasmino schreef:Hoi Marcel,vandermeij schreef:Op de maandag 27 november heeft AK extra magic hours. We willen daar gebruik van maken en tot een uurtje of 12/13.00 uur in het park blijven. Daarna willen we denk naar MK gaan. Weet niet hoelang je erover doet van AK naar MK. Jij wel? MK blijft tot 19.00 uur open en wij hebben als extra de Mickey's very mery cristmas show erbij geboekt. Dan blijft het park tot 0.00 uur open. Denk dat je dan wel MK heb gezien. Het zal een drukke dag worden maar je haalt wel het meeste rendement uit die dag. Dan heb je nog 2 volle dagen voor Epcot en MGM. Betere keuze?
mvg Marcel
Dit lijkt me inderdaad wel een goede planning, al zou ik voor AK iets meer tijd uittrekken en tot een uur of 15.00 blijven (tenzij je het eerder hebt gezien, natuurlijk!). Ik denk dat je dan wel alles uit AK kunt halen en ook nog meer dan genoeg tijd hebt voor MK, dat immers tot 24.00 uur open is voor gasten van Mickey's Very Merry Christmas Party.
Het zal wel heel vermoeiend zijn zo'n lange dag, vooral omdat je de dagen erna ook nog in een park doorbrengt. Ik vermoed dat jullie bij thuiskomst doodop zijn en dringend toe zijn aan vakantie
We proberen de hoogtepunten van AK te pakken. Zie forum van Yvet. Als we er vroeg bij zijn ivm extra magic hours moet dat wel kunnen. Hoop ik. We willen natuurlijk niet al te veel missen van MK. Maar wat je ook zegt, we hebben wel genoeg tijd voor MK ivm MVMCP.
Dat het een vermoeiende week wordt ben ik wel van overtuigd. Misschien kom je er maar 1x in je leven. Wil er dan wel zoveel mogelijk rendement uithalen.
Groetjes Marcel
PS. Ik moet nu toch maar voor 1 dag een hopperpas te nemen. De 2 andere dagen alleen een parkticket?
-
- Amerika-ontdekker
Goede site! Zo te zien staan er nog meer handige tips op.Njit schreef:Zie hier het ultieme overzichtvandermeij schreef:Wij hebben voor die paar dagen geen auto gehuurd. We zijn dus afhankelijk van het busvervoer. Maar ik moet denk als ik jouw berichtje zo leest, eerst met de bus naar het transportation center. Is dat het verzamelpunt van alle bussen? Dan de bus nemen naar AK. En terug... zie jouw berichtje optie 2.http://www.wdisneyw.co.uk/transport.html
Met de bus van AK naar TTC en vanaf daar dus de Monorail naar MK.
Het Transportation en Ticket Center is inderdaad de verzamelplaats voor alle bussen. Je kan hier ook een LYNX bus nemen naar Seaworld.
Super bedankt.
Mvg Marcel
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik denk dat je goedkoper uit bent door een hopperpas te nemen voor 3 dagen. Kijk eens op de website van DIsneyworld, daar kun je de prijsverschillen en mogelijkheden van de verschillende kaartjes heel goed vergelijken!vandermeij schreef:PS. Ik moet nu toch maar voor 1 dag een hopperpas te nemen. De 2 andere dagen alleen een parkticket?
Winston Churchill
Winston Churchill
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Directe link naar Disneyworld. Een heel uitgebreid verhaal over de verschillende mogelijkheden wat betreft Base Tickets, Hopper, opties etc vind je hierJasmino schreef:Kijk eens op de website van DIsneyworld, daar kun je de prijsverschillen en mogelijkheden van de verschillende kaartjes heel goed vergelijken!
Laatst gewijzigd door Njit op 24 jul 2006, 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1869 Weergaves
-
Laatste bericht door Meniles