Moet je een jas en of trui meenemen als je in september naar Sf-Yos_seq-LV-Zoin-Bryce-page-GC-LV gaat?
Ik hoor vaak dat sedona zo leuk is. Ik kan er niet veel over vinden. Is het de moeite waard om de stad op te nemen in de route GC-Kingman - Las vegas?
Op onze route willen we graag een grote Mall bezoeken. Wie weet een mooie???
Voor de rest; ik heb onze hele route uitvoerig beschreven in het topic TripTips, misschien willen jullie daar ook niog even naar kijken voor als je dat nog niet gedaan hebt?
Ik vind het nl spannend en wil me goed voorbereiden!
Moet je een jas en of trui meenemen als je in september naar Sf-Yos_seq-LV-Zoin-Bryce-page-GC-LV gaat? Wij vonden het in SF zelfs aan het eind van onze vakantie half augustus een stuk kouder dan aan het begin van de reis in juli, zodat we op weg naar het vliegveld onze truien aantrokken. Het kan in SF echt wel koud zijn, hoor
Ik hoor vaak dat sedona zo leuk is. Ik kan er niet veel over vinden. Is het de moeite waard om de stad op te nemen in de route GC-Kingman - Las vegas? Erg mooi gebied. Zou ik zeker naar toe gaan
Het gaat hem niet zozeer om de stad Sedona, maar vooral om de baan 89A die via Sedona dwars door Oak Creek Canyon loopt. Betreffende deze canyon zal je via je zoekmotor zeker genoeg informatie alsook afbeeldingen vinden.
Sedona zelf is een mondaine stadje waar in de jaren '50 en '60 vooral veel kunstenaars zich vestigden. Verder ligt het op een plaats waar die speciale aardlijnen elkaar kruisen (vortex, ley-lijnen enz..) die dan voor wie erin gelooft, voor positieve energie zorgen.
henderie schreef: Moet je een jas en of trui meenemen als je in september naar Sf-Yos_seq-LV-Zoin-Bryce-page-GC-LV gaat? zorg voor kleding die je in laagjes kan aan- en uittrekken. Een jas en trui zullen zeker welkom zijn in, zowel in de hoger gelegen gebieden, aan de kust en in de woestijnen.
Aan de andere kant, sleep ook weer niet te veel mee, want het is erg leuk om kleding in Amerika te kopen, is goedkoper en met een leuke print op een trui of sweatshirt een leuk souvenir.
Ik hoor vaak dat sedona zo leuk is. Ik kan er niet veel over vinden. Is het de moeite waard om de stad op te nemen in de route GC-Kingman - Las vegas? Als je de tijd er voor kan uittrekken, zou ik zeker naar Sedona en omgeving gaan. Je zit daar in een fantastisch mooi rode rotsen landschap. Zie verder: officiele Sedona website
Je hebt zeker een trui nodig, zowel in SF als in de parken. Wij zijn ooit een een stuk in de Grand Canyon afgedaald in september. We begonnen op de rim met t-shirt, trui en jas en binnen een half uur liepen we in een T-shirt. In Bryce hadden we toen nachtvorst en er was toen ook al sneeuw gevallen.
Moet je een jas en of trui meenemen als je in september naar Sf-Yos_seq-LV-Zoin-Bryce-page-GC-LV gaat?
Ik hoor vaak dat sedona zo leuk is. Ik kan er niet veel over vinden. Is het de moeite waard om de stad op te nemen in de route GC-Kingman - Las vegas?
Wij zijn vnaf Blythe via Prescot en Sedona naar Williams (Grand Canyon) gereden. Een waanzinnig mooie route, die ons aanbevolen is door forumleden.
Op onze route willen we graag een grote Mall bezoeken. Wie weet een mooie???
Voor de rest; ik heb onze hele route uitvoerig beschreven in het topic TripTips, misschien willen jullie daar ook niog even naar kijken voor als je dat nog niet gedaan hebt?
Ik vind het nl spannend en wil me goed voorbereiden!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.