Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
iPhone 4S op AT&T, Verizon of Sprint?
Re: iPhone 4S op AT&T, Verizon of Sprint?
Daarnaast is de VS vele malen groter dan NL of BE, en alle operators bieden dekking in een heel groot deel van de VS... Terwijl je als je een T-Mobile NL abo hebt en je gaat even de grens over naar BE dan betaal je al snel €0,50 pm om te bellen.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ook gaat men voorbij aan het feit dat als je van een landlijn naar mobiel belt in nederland dat voor de beller peperduur is.
Als ik naar nederland bel van mijn vaste toestel naar iemand mobiel in nederland dan kost dat 32 cent per minuut.
Bel naar iemand in nederland en naar een landlijn dan kost dat 2 cent per minuut. Schrikbarend duur.
Bel je mij op mijn mobiel dan is er geen verschil in tarief. Het kost mij alleen minuten en dat is een bats goedkoper dan 32 cent
Je hebt via walmart trouwens al een maand tot maand plan voor $45 (zonder abbo dus) met onbeperkt bellen smsen en onbeperkt data verkeer.
Als ik naar nederland bel van mijn vaste toestel naar iemand mobiel in nederland dan kost dat 32 cent per minuut.
Bel naar iemand in nederland en naar een landlijn dan kost dat 2 cent per minuut. Schrikbarend duur.
Bel je mij op mijn mobiel dan is er geen verschil in tarief. Het kost mij alleen minuten en dat is een bats goedkoper dan 32 cent
Je hebt via walmart trouwens al een maand tot maand plan voor $45 (zonder abbo dus) met onbeperkt bellen smsen en onbeperkt data verkeer.
-
- Amerika-ontdekker
betalen voor inkomende gesprekken?? wat is dat voor iets seg?Clint schreef:Het grote verschil zit dat je in de VS ook betaald voor inkomende gesprekken.

http://kathleen-vw.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Weet iemand hoe je Nederlandse apps op je Amerikaanse iphone kunt zetten.
Ik heb het land van mijn account al eens gewijzigd, dus ook adres en creditcard gegevens en dan nog wilde het niet lukken.
Ik kan bijvoorbeeld geen ing bankieren downloaden....
Ik heb het land van mijn account al eens gewijzigd, dus ook adres en creditcard gegevens en dan nog wilde het niet lukken.
Ik kan bijvoorbeeld geen ing bankieren downloaden....
http://katieaxelinthestates.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lexington, Kentucky
Lexington, Kentucky
Ik heb zelf een apart apple/itunes account voor mijn NL aankopen. Dus aanmaken alsof je in NL woont enz. Dan kan je op je telefoon via Settings->Store je Apple ID wijzigen. Daar klikken op je Apple ID en dan krijg je de optie "Sign out". Vervolgens kun je weer inloggen met je NL apple id. Dan krijg je de melding dat dat account alleen geldig is voor de NL itunes en dan wordt je daar naar toe geswitched. Vervolgens zijn alle NL apps te downloaden.
Later kan je dan weer switchen naar je US-id om weer US apps te downloaden.
Later kan je dan weer switchen naar je US-id om weer US apps te downloaden.
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
Ja dat heb ik ook, 2 accounts. Ik heb echter de data van mijn NL 3G overgezet naar mijn Amerikaanse 4S en mijn NL apps gingn daardoor mee dus ik weet niet of dat verschil uitmaakt maar het makkelijkste is inderdaad 2 accounts.
Hartelijk dank, ga ik zeker proberen.
Ik neem aan dat je niet hetzelfde email adres kan gebruiken voor beide accounts?
Ik neem aan dat je niet hetzelfde email adres kan gebruiken voor beide accounts?
http://katieaxelinthestates.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lexington, Kentucky
Lexington, Kentucky
Klopt, verschillende email adressen inderdaad.
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
Nee een Apple ID is uniek en kan je aanmaken op http://appleid.apple.com
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Dank je.
Het is me eindelijk gelukt. Nu kan dus uitzending gemist kijken en RTL XL.
Hebben jullie nog aanraders mbt nl apps?
Het is me eindelijk gelukt. Nu kan dus uitzending gemist kijken en RTL XL.
Hebben jullie nog aanraders mbt nl apps?
Lexington, Kentucky
Lexington, Kentucky
Hallo allemaal, even een algemeen vraagje. Ik ga a.s. zaterdag voor 4 weken naar Californië en wil voor het eerst DAAR een prepaid sim card kopen voor mijn telefoon (Samsung Star). Als mijn familie mij dan vanuit Nederland belt, zijn er dan ook kosten voor MIJ aan verbonden? Ik heb dan een Amerikaans telefoonnummer. Graag info hierover.
Bij voorbaat dank.
Bij voorbaat dank.
Ja, je betaald ook voor inkomende gesprekken. De kosten zijn afhankelijk van je (Amerikaanse) provider.
Bedankt SemJes, dat wilde ik weten. Dan hoef ik het daarvoor niet te doen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht