Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Overnachten Shenandoah Park
Overnachten Shenandoah Park
How Y'all doin' my fellow dutch Americans?!
In mei komen mijn favoriete familie leden uit NL een weekje langs in Virginia! Het plan is om te gaan genieten van het Shenandoah park PLUS overnachting!
Ik surf nu al heel wat uurtjes op het net om de juiste keuze te maken. En vroeg me af of iemand ervaring heeft met het overnachten daar?
Hoe maak ik mijn keuze?
Big meadows, Lewis or Skyland.
Luxe hoeft het echt niet te zijn, maar een tent is te veel voor onze 55+ers!
We zijn met 4 volwassenen (2 koppels) en vinden het heerlijk om te wandelen.
Ik denk eraan om er misschien 2 nachten van te maken. 1e dag heen rijden, wandelen, BBQ, slapen.
Dag 2 wandelen naar slaapplaats 2 en eten in restaurant, slapen.
Dag 3 leuke stadjes bezoeken (?) en weer terug naar Richmond.
Iemand ervaring met het overnachten in Shenandoah park? Please let me know!
Thanks,
Daphne
In mei komen mijn favoriete familie leden uit NL een weekje langs in Virginia! Het plan is om te gaan genieten van het Shenandoah park PLUS overnachting!
Ik surf nu al heel wat uurtjes op het net om de juiste keuze te maken. En vroeg me af of iemand ervaring heeft met het overnachten daar?
Hoe maak ik mijn keuze?
Big meadows, Lewis or Skyland.
Luxe hoeft het echt niet te zijn, maar een tent is te veel voor onze 55+ers!
We zijn met 4 volwassenen (2 koppels) en vinden het heerlijk om te wandelen.
Ik denk eraan om er misschien 2 nachten van te maken. 1e dag heen rijden, wandelen, BBQ, slapen.
Dag 2 wandelen naar slaapplaats 2 en eten in restaurant, slapen.
Dag 3 leuke stadjes bezoeken (?) en weer terug naar Richmond.
Iemand ervaring met het overnachten in Shenandoah park? Please let me know!
Thanks,
Daphne
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
-
- Amerika-newbie
Re: Overnachten Shenandoah Park
Wij hebben afgelopen zomer overnacht in Skyland resort. Het uitzicht vanuit de kamer was prachtig, ze hebben er geloof ik ook cabins. Als je van wandelen houdt zijn er voldoende hikes in de buurt.
- Louise
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
In 2007 hebben wij ook overnacht in Skyland Resort. Uitzicht is zeker mooi en we hebben zelfs een paar beren gezien!
Is prima te doen en volop wandelmogelijkheden.
Is prima te doen en volop wandelmogelijkheden.
Onwijs bedankt voor jullie reacties!
We hebben uiteindelijk de perfecte cabin gevonden in het Shenandoah park! Lewis Mountain had het allemaal
en ik kan niet wachten om lekker te gaan wandelen/hiken en bbQ in mei!!
Top te horen dat het zo goed bevallen is!
I'll let yall know hoe het was!
Ik duim op wat wildlife!

We hebben uiteindelijk de perfecte cabin gevonden in het Shenandoah park! Lewis Mountain had het allemaal
en ik kan niet wachten om lekker te gaan wandelen/hiken en bbQ in mei!!
Top te horen dat het zo goed bevallen is!
I'll let yall know hoe het was!
Ik duim op wat wildlife!
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
Wij hebben afgelopen zomer ook een cabin gehuurd voor 2 nachten. Was echt super, alleen hadden we ons wel wat verkeken op de enorme drukte bij het restaurant. Dus hebben we maar cup noodles gedaan op een picknickplek, tussen de herten. Is eigenlijk ook veel meer ons idee van een lekker weekendje weg 
Geen beren gezien trouwens, maar wel gehoord, onder het pad waar we liepen. Hoeft van mij niet zo...

Geen beren gezien trouwens, maar wel gehoord, onder het pad waar we liepen. Hoeft van mij niet zo...
Om nog even terug te komen op Shenandoah park:
Het was geweldig! Prachtige route om door het park te rijden. Onwijs vriendelijke werkers en bezoekers en het ontbijt in Meadow is heerlijk!
Er zijn prachtige paden en hiker routes en we zijn verliefd geworden op onze cabin! Helaas heb ik geen idee hoe ik fotos op deze pagina kan zetten.
Maar geloof mij;
Het is het allemaal waard! En ik raad het iedereen aan!

Het was geweldig! Prachtige route om door het park te rijden. Onwijs vriendelijke werkers en bezoekers en het ontbijt in Meadow is heerlijk!
Er zijn prachtige paden en hiker routes en we zijn verliefd geworden op onze cabin! Helaas heb ik geen idee hoe ik fotos op deze pagina kan zetten.
Maar geloof mij;
Het is het allemaal waard! En ik raad het iedereen aan!

Ook wij gaan een bezoekje brengen aan dit mooie park. Over 2 weken komen we aan in New York en rijden onder andere via deze route en Smoky Mountains natuurlijk naar Miami.
Is het het geld waard om in 1 van deze 3 accomedaties te slapen? Dan zit je wel middenin het park natuurlijk. Alleen kost 1 nachtje ons nu toch 200 dollar.
Of zijn er ook hotels redelijk in '''de buurt'''?
Is het het geld waard om in 1 van deze 3 accomedaties te slapen? Dan zit je wel middenin het park natuurlijk. Alleen kost 1 nachtje ons nu toch 200 dollar.
Of zijn er ook hotels redelijk in '''de buurt'''?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 5360 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 13 Reacties