Lilo schreef:Er zijn meer stuks van dezelfde maat, dus meer kans dat jouw maat er nog bij is. (Kan natuurlijk toeval zijn). En er is heel veel plaats, veel ruimer om te shoppen.
Nu al aardig wat Outlets gezien, maar Woodburry viel me zwaar tegen. Begon eigenlijk al met de toll onderweg (bij nader inzien geen toll gemist, was commercial only

) en dan kom je er na een lange tocht en tref je een smerige wc, ik durf te zeggen de smerigste die ik ooit in een mall/outlet gezien heb. Ook buiten mag er wel wat opgeknapt worden, dit leek niet echt een paradepaardje, terwijl het volgens mij wel is gezien de grote. Pluspunt zijn wel de gratis coupons via internet...
Kwa maten viel het ook tegen, de RL had van de vier kleuren broeken maar één kleur in mijn maat (zelfs niet achter). De Tanger outlet op Long Island (Riverhead of Deer Park) vielen een stuk beter in de smaak, wel wat kleiner (check of je merken er zijn) en geen bus-service (dus huur-auto verplicht), alleen toll om NY uit te komen (volgens mij, auto opgepikt op JFK dus niet gezien).
Onderweg ook bij de TJ Maxx stoppen voor de nodige koopjes, aardig wat weggespeeld daar van onderbroeken, t-shirts, riemen, broeken en overhemden. Meer 'snaai' winkel, dus geen nette stapels waar je even doorkijkt...
Even uitgerekend:
Woodburry: 1 uur
Deer Park: 1 uur
Riverhead: 1,5 uur
Mijn voorkeur is de laatste, Long Island is wel druk stukje, dus werkelijk reistijd zal wat hoger liggen.