Ik heb mijn zoon een tijd veel gedragen in een draagdoek. Met 2 maanden woog hij al 7 kilo en naarmate de tijd vorderde, zette ik hem steeds vaker in de wagen. Ik verwacht dat hij het heerlijk zal vinden om gedragen te worden. Hij is 16 maanden als we op vakantie gaan. Mijn vriend weigerde om het in de draagdoek te dragen. Iets met niet stoer ofzo (onzin!), maar deze vakantie komt hij er niet onderuit

Ik zag nu op marktplaats een aanbieding van 54€ voor de ergo baby carrier. Is dat te mooi om waar te zijn?? Als in je geld kwijt? Ik verwacht namelijk dat we de draagzak na de vakantie niet veel meer gaan gebruiken en dan vind ik het zonde om er zoveel geld aan uit te geven.
Ik heb nog wat vragen:
* Wat staat er op jullie boodschappenlijst van de walmart voor kinderboodschappen? Ben eigenlijk benieuwd naar de hele lijst

* Welke dingen twijfel(de) je over meenemen of kopen? En wat is het waarom geworden?
* Iemand die weet hoe groot een buggy mag zijn om mee te gaan tot de gate?
* Ik heb de hele autostoeltjesdiscussie gelezen, maar kan het niet meer goed volgen. Als ik deze stoeltjes aanschaf: http://www.walmart.com/ip/17376981 voor dochter van 3,5 jaar en 16 kilo en zoon van 16 maanden en ruim 13 kilo, maak ik dan een veilige keuze?
Groetjes, Lauwie