Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hulp gevraagd bij hotel San Francisco

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
martijn76
Amerika-expert

Re: Hulp gevraagd bij hotel San Francisco

Bericht door martijn76 »

Misschien eens goed alle reacties doorlezen? Er staan zeker vijf-zes positieve reviews van "zo een Inn Hotel". Als ze niet veilig zouden zijn, dan zouden mensen ze toch niet aanbevelen? Ik snap niet zo goed waar je mee geholpen wil worden?
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
bemmel47
Amerika-newbie

Bericht door bemmel47 »

Wij hebben 3 nachten in Marriot in Oakland geboekt. 5 minuten van de BART af, die je binnen 20 minuten in het centrum af zet.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Redouan10 schreef:is er nou niemand die me kan helpen?
Met wat? Er is toch al zo ongeveer op alles een antwoord gegeven? In een stad als SF kun je niet verwachten dat je voor weinig geld op een toplocatie zit. Priceline is natuurlijk een optie, maar je loopt het risico dat er dan nog hoge parkeerkosten bovenop komen. Misschien ook goed om aan te geven of je een auto hebt in SF. Wij zaten in 2008 in de Columbus Motor Inn. Goed gelegen en gratis parkeren. Is al genoemd hier. We hebben ook wel eens vlak bij het vliegveld gezeten (BW in Millbrae). Voordeel is dat het weer daar een stuk beter is en je nog eens het zwembad in kunt duiken, was met de kinderen wel fijn. We parkeerden de auto bij een BART-station als we de stad in gingen.

Marianne
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Gewoon heel goed de recensies doorlezen op tripadvisor en booking. De keuze zul je zelf moeten maken, daar kunnen we je niet mee helpen. Of een goedkoop onderkomen met uiteraard minder faciliteiten en luxe in of nabij het centrum of een betere hotel in de voorsteden die prima per OV bereikbaar zijn. Probeer bijvoorbeeld San Bruno.
IvoH
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door IvoH »

Ik heb afgelopen november 3 nachten geslapen in Buena Vista Motor inn.
Mooi hotel aan Lombard street. Goede ruime kamers, voor een goedkope prijs.

Staf was erg behulpzaam en aardig. Parkeren onder het hotel.

Wat ik ook een pluspunt vond was dat er 1 van de Sightseeing tours een bushalte had voor de deur.
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Gisteren geboekt, Town House Motel aan Lombardstreet. Redelijk geprijst, redelijk gelegen met parkeergelegenheid. (Columbus Motor Inn was vol in mijn periode)
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Jurg
Amerika-ontdekker

Bericht door Jurg »

Hola,

Voor een goed hotel in SF, zou ik gaan voor de Wharf Inn.
Het ligt erg centraal, je zit op 1min lopen van de boulevard. Daarnaast kan je er ook nog gratis parkeren!, wat al een hoop scheelt in SF. En je hebt geloof ik ook nog gratis internet en erg vriendleijk personeel.

Gr. Jurg
2011; 10 dagen New York en 1 dag Washington
2010; 3 weken zuid-west Amerika
2009; 2 weken Florida
2008; 1 week New York
Redouan10
Amerikafan

Bericht door Redouan10 »

even voor de duidelijkheid wat ik zoek is een hotel waar ik veilig kan slapen, (je bent heel de dag buiten dus ik hoef geen super luxe), waar je 's avonds laat veilig je hotel kan betreden en 's ochtends vroeg veilig kan verlaten zonder om je heen te kijken of het wel veilig is (ik wilde in hotel embassy gaan zitten) maar ik lees veel slecht maar ook veel goede recensies dat ka zijn dat mensen te veel verwachten van iets of juist slecht en iets goed treffen, en ook lees ik dat in de turk straat veel junkies,zwervers en ongure mensen rondlopen. kijk omdat ik er maar 3 dagen ben ben ik echt continu buiten het is opstaan naar buiten gaan om te ontbijten en 's avonds weer terug dus een schoon ruime kamer, waar je met een gerust hart naar buiten kan gaan dat je spullen veilig hebt achtergelaten. en als je gaat slapen niet dat je het gevoel moet hebben dat iemand kan inbreken in je kamer ik kan het mis hebben maar als ik de foto;s van de columbus motor inn en travelodge prestige en warf inn enz. bekijken lijkt het wel alsof het gebouw voor iedereen heel makkelijk toegankelijk is en iedereen het terrein op kan?
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Redouan10 schreef: en als je gaat slapen niet dat je het gevoel moet hebben dat iemand kan inbreken in je kamer ik kan het mis hebben maar als ik de foto;s van de columbus motor inn en travelodge prestige en warf inn enz. bekijken lijkt het wel alsof het gebouw voor iedereen heel makkelijk toegankelijk is en iedereen het terrein op kan?
Wil je dan een kamer zonder ramen, zodat je alleen via de deur naar naar binnen kan. Die kun je dan barricaderen zodat er niemand in kan en jij en je spullen veilige zijn? Overigens hebben veel motels in de States de deur aan de straat kant zitten, waardoor de ingang van je hotelkamer "vrij toegankelijk" is voor buitenstaanders.

Vele forumgangers hebben in het Columbus Motor Inn geslapen en raden het nu aan. Zij zouden dat toch niet doen wanneer zij hier een onveilig gevoel over hadden of slechte ervaringen?
iertje007
Amerikakenner

Bericht door iertje007 »

Wij hebben The Opal geboekt. Is niet duur maar ziet er netjes uit en dichtbij alles. Maar ook daar lees ik op zoover over zwervers 's avonds. Maar die kunnen in ieder geval niet bij je kamerdeur komen want het heeft een gewone hotelingang. Ach, wij zijn niet zo snel bang en we zijn met 4 volwassenen dus dat zal wel goed zijn. Ben ook niet van plan 's nachts in mijn eentje rond te lopen ofzo.
Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
USA 2014: denver-LA
Mei 2016: Florida
Zomer 2016: Denver-Denver
Zomer 2018: Noordwest USA en Canada

Volg ons op:
https://www.polarsteps.com/iertje007
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

In principe kunnen veel mensen in je hotelkamer. Zeker in de goedkopere hotels. Of je moet van die grote luxe dure 4 of 5 sterrenhotels nemen die security hebben maar dat garandeert ook niks. En je ontkomt er wel eens niet aan dat een goedkope hotel in een goedkope buurt ligt.
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Redouan10 schreef:even voor de duidelijkheid wat ik zoek is een hotel waar ik veilig kan slapen, (je bent heel de dag buiten dus ik hoef geen super luxe), waar je 's avonds laat veilig je hotel kan betreden en 's ochtends vroeg veilig kan verlaten zonder om je heen te kijken of het wel veilig is (ik wilde in hotel embassy gaan zitten) maar ik lees veel slecht maar ook veel goede recensies dat ka zijn dat mensen te veel verwachten van iets of juist slecht en iets goed treffen, en ook lees ik dat in de turk straat veel junkies,zwervers en ongure mensen rondlopen. kijk omdat ik er maar 3 dagen ben ben ik echt continu buiten het is opstaan naar buiten gaan om te ontbijten en 's avonds weer terug dus een schoon ruime kamer, waar je met een gerust hart naar buiten kan gaan dat je spullen veilig hebt achtergelaten. en als je gaat slapen niet dat je het gevoel moet hebben dat iemand kan inbreken in je kamer ik kan het mis hebben maar als ik de foto;s van de columbus motor inn en travelodge prestige en warf inn enz. bekijken lijkt het wel alsof het gebouw voor iedereen heel makkelijk toegankelijk is en iedereen het terrein op kan?
De omgeving van Lombard street is erg veilig. Dit is een erg toeristische wijk met veel winkels, hotels en restaurants. De keren dat wij daar overnachtten hebben wij geen enkele keer het gevoel gehad dat het niet veilig was. Betekent dat dat er nooit wat gebeurt of dat er met 100% garantie nooit wat zal gebeuren? Nee, natuurlijk niet. In iedere grote stad gebeuren er wel eens dingen. Ik denk dat je je erg veel zorgen maakt om niets. Lees de reviews op Tripadvisor en Yelp goed door, daar zal je een goed beeld van krijgen. En als je het dan nog te onveilig lijkt, dan zou ik mij afvragen of je wel naar een grote stad moeten willen afreizen. En anders inderdaad een 5 sterren hotel boeken waar je van binnenkomst tot afscheid persoonlijke begeleiding krijgt, maar dan wel het volle pond voor betaalt.
lyan
Amerikakenner
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 28
Contacteer:

Bericht door lyan »

Hier in Nederland lopen ook junks, zwervers en ongure mensen rond en ook kunnen ze elke dag en nacht bij je thuis of in je hotelkamer inbreken, daar lig je toch ook niet wakker van?
Ga af op de recensies of sla SF over...
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Redouan10 schreef: en als je gaat slapen niet dat je het gevoel moet hebben dat iemand kan inbreken in je kamer ik kan het mis hebben maar als ik de foto;s van de columbus motor inn en travelodge prestige en warf inn enz. bekijken lijkt het wel alsof het gebouw voor iedereen heel makkelijk toegankelijk is en iedereen het terrein op kan?
Dat begrijp ik niet. Wij zaten in 2008 in de Columbus Motor Inn - zie ons reisverslag op 15 juli voor foto's - en daar hebben we ons geen moment onveilig gevoeld. De kamerdeur opent niet op straat.

Marianne
Carly Cupcake
Amerikafan
Partner van: Hinko

Bericht door Carly Cupcake »

Wij hebben net via priceline het harbor court hotel geboekt. Lijkt me een heel relaxed hotel, met allemaal leuke restaurantjes in de buurt!!
http://usaroadtrip2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
en
http://backtothewest.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; komt eraan!
Laredo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Laredo »

@ Carly cupcake

Via priceline geboekt of gewonnen? Dat is een groot verschil :wink: Indien gewonnen, over welke periode heb je het en hoe was je biedingsstrategie?
2023 Florida | 2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

@Laredo
Hotel is gewonnen, dat weet ik uit betrouwbare bron :mrgreen: :lol: We zitten namelijk in dezelfde kamer :D

Zie ook http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 20#p700830

September is de periode trouwens.
Laredo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Laredo »

@ Hinko

Mooi hotel hoor en goede rating op tripadvisor. Wel schrikken van de parkeertarieven zeg $42 per nacht.... Maar goed, je zit in een stad en wil wat he :D
2023 Florida | 2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Ja inderdaad Laredo.
Ach ja hotel is nu betaald nu kunnen we 5 maanden sparen voor het parkeren ;)

Ga nog wel zoeken naar public parkings trouwens. Tijd zat :mrgreen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer