Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotels in Miami
Re: Hotels in Miami
Dat is waar. Wij zaten ook aan Collins Ave (dus niet direct aan het strand), maar vond het toch wel heel erg leuk, zeker omdat het voor ons beiden de eerste keer in Miami was.
Maar volgende keer is een andere locatie in Miami prima!
Maar volgende keer is een andere locatie in Miami prima!
@ Tosca
Ik sluit met bij Njit aan. Ik ben 1 dag op Beach geweest en dat was erg leuk maar ook meteen genoeg. Afgelopen zomer ben ik er nog een keer geweest voor 1 dag, prima zo! Als ik ooit weer naar Miami zou gaan zou ik graag weer in Coconut Grove verblijven, denk dat het Sonesta trouwens het mooiste en chickste hotel is waar ik ooit heb geslapen!
Ik sluit met bij Njit aan. Ik ben 1 dag op Beach geweest en dat was erg leuk maar ook meteen genoeg. Afgelopen zomer ben ik er nog een keer geweest voor 1 dag, prima zo! Als ik ooit weer naar Miami zou gaan zou ik graag weer in Coconut Grove verblijven, denk dat het Sonesta trouwens het mooiste en chickste hotel is waar ik ooit heb geslapen!
2023 Florida | 2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Sonesta ligt er gunstig ja. Lekkere bedden, Cocowalk op loopafstand, Starbucks om de hoek. Wij hebben daar ook erg lekker geslapen in 2007. We kregen het helaas niet gewonnen op Priceline vorig jaar. Toen maar besloten om een keer op Collins Ave te slapen. Was ook niet vervelend maar Sonesta is mooier 

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Wij twijfelen ook wat te doen. We verblijven 2 nachtjes in Miami voor we met de KISS cruise vertrekken in Oktober. Of we boeken het Beacon hotel op de Ocean Drive ( is nu nog redelijk te betalen), lekker niksen en een beetje rondlopen in South Beach. Of toch maar een auto huren zodat we wat flexibeler zijn! Tips zijn heel erg welkom....
Theo
Ps.
Als we van de cruise afkomen huren we een autootje om de laatste nacht in het Hyatt Summerfield Suites te slapen in Ft Lauderdale die we via Hotwire al hebben geboekt, om vanuit hieruit de Sawgrass Mills 'leeg' te kopen voordat we weer terug vliegen
Theo
Ps.
Als we van de cruise afkomen huren we een autootje om de laatste nacht in het Hyatt Summerfield Suites te slapen in Ft Lauderdale die we via Hotwire al hebben geboekt, om vanuit hieruit de Sawgrass Mills 'leeg' te kopen voordat we weer terug vliegen

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 2819 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 4 Reacties