Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hulp gevraagd bij hotel San Francisco
Re: Hulp gevraagd bij hotel San Francisco
Ik begrijp sommige mensen niet, en helemaal niet mensen die beginnen met" en anders sla je Sf over" ik stel hier een vraag en ik krijg van een hoop mensen goed advies en dan heb ik het over mensen die ervaring hebben met de hotels waar ik ook naar toe wil en die er zijn geweest. Wil je mij helpen ? Dan stel ik dat zeer op prijs maar heb je alleen maar kritiek en negatief antwoorden dan kan je beter niet op een forum gaan zitten maar lekker achter de geraniums!
Ehm, volgens mij krijg je dit soort reacties omdat je steeds dezelfde vraag stelt, zonder echt te lezen wat mensen schrijven / adviseren. Je hebt zeker al 25 goede bruikbare reacties gehad, dat jij daar niets mee doet is niet alleen jammer, maar dat maakt jouw reactie daarom ook een beetje respectloos vind ik.
Op ieder forum is het geven en nemen en ik snap jouw onbeschofte reactie dan ook totaal niet.
ps. Je breekt in op iemand anders zijn/haar vraag en neemt het hele topic over. Ook niet heel erg netjes.
Op ieder forum is het geven en nemen en ik snap jouw onbeschofte reactie dan ook totaal niet.
ps. Je breekt in op iemand anders zijn/haar vraag en neemt het hele topic over. Ook niet heel erg netjes.
Wij parkeerden via een tip op het forum hier: http://www.ezpublicparking.com/index.html. Niet helemaal bij jullie in de buurt zie ik, maar wel goedkoopHinko schreef:Ga nog wel zoeken naar public parkings trouwens. Tijd zat

Kimpton is een fijne keten, wanneer je lid wordt van de club heb je gratis internet en tegoed voor de minibar! Tevens serveren ze 's morgens koffie en thee en is er 's middags een "wijnuur" waar (lokale) wijnen worden geserveerd met hapjes (helemaal gratis)

Je reacties zijn een beetje ongenuanceerd, terwijl iedereen probeert te helpen. In meerdere topics stel je steeds dezelfde vragen, zelfs als je al meerdere (bruikbare) reacties hebt gekregen. Op deze manier jaag je mensen in het harnas en zullen ze niet zo snel bereid zijn je verder te helpen.Redouan10 schreef: Wil je mij helpen ? Dan stel ik dat zeer op prijs maar heb je alleen maar kritiek en negatief antwoorden dan kan je beter niet op een forum gaan zitten maar lekker achter de geraniums!
Ik ben gisteren meteen lid geworden toen ik dat las van dat gratis wifi. Gek genoeg heb ik de drank even gemisttosca schreef:Kimpton is een fijne keten, wanneer je lid wordt van de club heb je gratis internet en tegoed voor de minibar! Tevens serveren ze 's morgens koffie en thee en is er 's middags een "wijnuur" waar (lokale) wijnen worden geserveerd met hapjes (helemaal gratis)

Maar super leuk.
Thanks voor je tip voor het parkeren.

- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 28
- Contacteer:
Ik zei anders sla je SF over, omdat je zelf aangeeft "bang" te zijn voor zwervers, junks en ongure types. Deze mensen zul je in elke grote stad ter wereld tegenkomen, dus vandaar het voorstel.Redouan10 schreef:Ik begrijp sommige mensen niet, en helemaal niet mensen die beginnen met" en anders sla je Sf over" ik stel hier een vraag en ik krijg van een hoop mensen goed advies en dan heb ik het over mensen die ervaring hebben met de hotels waar ik ook naar toe wil en die er zijn geweest. Wil je mij helpen ? Dan stel ik dat zeer op prijs maar heb je alleen maar kritiek en negatief antwoorden dan kan je beter niet op een forum gaan zitten maar lekker achter de geraniums!
Je zegt dat je goed advies hebt gekregen, doe er dan wat mee!
En juist omdat we niet achter de geraniums zitten krijg je deze goede adviezen, maar blijkbaar vindt je dat niet voldoende.
ik ben geboren en getogen in rotterdam west! ik heb de gekste dingen meegemaakt alleen wil ik als ik vakantie ga dat ik zeker ben dat ik ergens kom en verblijf waar ik me veilig voel. en over die adviezen waar ik wat aan heb zal ik zeker wat mee doen maar dat ik op jou stomme berichtje moet reageren vindt ik jammer en zonde van mijn tijd! ik dacht dat een forum bestond waar je mensen kon aanspreken,meepraten enz. maar ik vindt dat ik hier wel heel vaak krijg te horen dat ik het aan het beginvan het topic moet lezen of dat het eerder ergens anders is verteld. jammer. en marttijn76 ik heb jou toch niet gevraagd?! respectloos? onbeschoft waar heb jij het over ???? ik breek in op een topic? ik heb toch niet iemands mail gehacked en ben gaan zoeken! tjonge jonge wat ben jij zielig!
Als jij mensen die je op een goede manier proberen te helpen, ook al stel je drie keer dezelfde vraag waar al meerdere malen op een zeer uitgebreide manier is geantwoord, adviseert om achter de geraniums te moeten gaan zitten, dan vind ik dat inderdaad onbeschoft. En blijkbaar is het voor jouw teveel moeite om te lezen wat mensen antwoorden op jouw vragen.
Als jij mij daarom zielig vindt, dan zegt dat meer over jouw opvoeding dan over de mijne. Ik weet niet hoor, maar ik ben altijd blij als mensen de moeite nemen mij te helpen, ongeacht of ik wat met de adviezen doe. Nou ja, ik zal er verder niet mee zitten en ik wens je veel succes, plezier en een veilige vakantie toe (en dat is niet cynisch bedoeld), maar ik zal niet meer reageren op jouw vragen.
Als jij mij daarom zielig vindt, dan zegt dat meer over jouw opvoeding dan over de mijne. Ik weet niet hoor, maar ik ben altijd blij als mensen de moeite nemen mij te helpen, ongeacht of ik wat met de adviezen doe. Nou ja, ik zal er verder niet mee zitten en ik wens je veel succes, plezier en een veilige vakantie toe (en dat is niet cynisch bedoeld), maar ik zal niet meer reageren op jouw vragen.
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Weet je wat pas zonde is van je tijd?Redouan10 schreef:ik ben geboren en getogen in rotterdam west! ik heb de gekste dingen meegemaakt alleen wil ik als ik vakantie ga dat ik zeker ben dat ik ergens kom en verblijf waar ik me veilig voel. en over die adviezen waar ik wat aan heb zal ik zeker wat mee doen maar dat ik op jou stomme berichtje moet reageren vindt ik jammer en zonde van mijn tijd! ik dacht dat een forum bestond waar je mensen kon aanspreken,meepraten enz. maar ik vindt dat ik hier wel heel vaak krijg te horen dat ik het aan het beginvan het topic moet lezen of dat het eerder ergens anders is verteld. jammer. en marttijn76 ik heb jou toch niet gevraagd?! respectloos? onbeschoft waar heb jij het over ???? ik breek in op een topic? ik heb toch niet iemands mail gehacked en ben gaan zoeken! tjonge jonge wat ben jij zielig!
jouw reacties doorlezen....Dit is geen FOK forum waar men elkaar voor van alles en wat uitmaakt als het je even niet zint, dus doe je voordeel met de adviezen en blijf anders lekker weg, maar ga hier geen mensen die al 7 jaar lid zijn uitmaken voor zielig. Je komt hier net kijken

Blog: http://www.eyerisphotography.nl
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
Jeetje... ik lees nu een paar maanden mee op dit forum en dit is het eerste bericht wat ik tegenkom met deze toonzetting.
Moderator ? kan je ingrijpen? Zo jammer van dit heerlijke forum.
Moderator ? kan je ingrijpen? Zo jammer van dit heerlijke forum.
- Nathalie21
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Nou inderdaad, waar gaat dit heen met het door mij geopende topic?
Laten we vooral respect voor elkaar blijven hebben!
Even een positieve reactie:
Bedankt voor al jullie reacties, hier moet toch zeker wat bij zitten. Nu nog even kijken wat er aan onze eisen voldoet
Laten we vooral respect voor elkaar blijven hebben!
Even een positieve reactie:
Bedankt voor al jullie reacties, hier moet toch zeker wat bij zitten. Nu nog even kijken wat er aan onze eisen voldoet

2012: Californië, Arizona, Utah en Nevada
2014: Florida (en LA)
2015: Nevada, Arizona en Utah
2018: Florida
2019: New York en Westkust Florida
2024: Florida
2025: Las Vegas - The Sphere
The world is a book, and those who do not travel read only one page.
helemaal gelijk 
Respect!

Respect!
Je kan niet van een moderator verwachten dat zij elk topic meelezen. Daarom zit er bij elk bericht rechtsboven een knop met een uitroepteken. Als je daarop klikt dan kom je in een nieuw scherm waar je je klacht kan ingeven.lise30 schreef:Moderator ? kan je ingrijpen?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
@ Natalie, ik zag dat je al hele goede tips had gehad maar misschien ook nog een idee? Wij zitten via priceline in het Hyatt House Emeryville (net over de bridge) met gratis ontbijt en parkeren. Daar kan je de BART pakken zo naar de bezienswaardigheden. Het scheelde een boel qua geld en je zit toch in een mooi hotel 

Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
@ Raafje bedoel je de Hyatt Summerfield Suites in Emeryville? Ik kan de Hyatt House Emeryville niet vinden op tripadvisor :
Ga ook eens kijken naar wat meer luxe net buiten SF. Heb nu de Travelodge at the Presidio geboekt maar dat is "maar" 2 sterren en weinig toeters en bellen, als (van origine) Gooische man hoor ik natuurlijk thuis in wat meer luxe
Ga ook eens kijken naar wat meer luxe net buiten SF. Heb nu de Travelodge at the Presidio geboekt maar dat is "maar" 2 sterren en weinig toeters en bellen, als (van origine) Gooische man hoor ik natuurlijk thuis in wat meer luxe

2023 Florida | 2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Was dat voorheen de Woodfin Suites?Raafje87 schreef:@ Natalie, ik zag dat je al hele goede tips had gehad maar misschien ook nog een idee? Wij zitten via priceline in het Hyatt House Emeryville (net over de bridge) met gratis ontbijt en parkeren. Daar kan je de BART pakken zo naar de bezienswaardigheden. Het scheelde een boel qua geld en je zit toch in een mooi hotel
Daar heb ik vorig jaar in mei een maand gezeten.
Fijn hotel!!! Wij namen wel altijd de auto naar de West Oakland BART Station. Daar stoppen namelijk alle lijnen vanuit de stad.
Vanaf het hotel rijdt er een shuttle naar een ander BART station, meer richting Berkeley
Krijg meteen heimwee als ik er over schrijf
Heb het daar prima naar mn zin gehad. NAast het hotel zit ook de Bay Street Mall. Niks bijzonders, maar wel een leuk winkelstraatje...echt Amerikaans zeg maar

Aan de overkant van het hotel zit een soort indoor eetmarkt met allemaal lekkere eetstalletjes met Aziatisch en ander eten.
Er zat ook een Borders boekwinkel maar toen wij er zaten had die grote sale vanwege faillissement dus wellicht zit er nu iets anders.
Berkeley is trouwens ook zo leuk! Met de auto vanaf het hotel zit je er in 10 minuten, je rijdt er zo naar toe en de campus is prachtig. Ook al straatjes met restaurantjes zijn erg gezellig.
Kijk anders eens in mijn blog (zie handtekening). In een van mijn laatste posts heb ik foto's van het hotel en de omgeving geplaatst.
Blog: http://www.eyerisphotography.nl
- Nathalie21
- Amerikakenner
Ziet er goed uit! Ik heb me alleen nog niet zo verdiept in Priceline / HotwireRaafje87 schreef:@ Natalie, ik zag dat je al hele goede tips had gehad maar misschien ook nog een idee? Wij zitten via priceline in het Hyatt House Emeryville (net over de bridge) met gratis ontbijt en parkeren. Daar kan je de BART pakken zo naar de bezienswaardigheden. Het scheelde een boel qua geld en je zit toch in een mooi hotel

Dat is denk ik wel een goede optie voor ons omdat we toch graag een mooi hotel willen

ik heb eidenlijk geboekt het is the embassy geworden en ik zie het daar wel allemaal, en ik zal jullie zeker vertellen hoe het was.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
@ Natalie, late reactie maar door een verhuizing even wat afwezig geweest op het forum. Maar dit is de link van 'ons' stekje in SF (nou ja Emeryville): http://www.emeryville.house.hyatt.com/h ... x.jsp?null
Het was inderdaad voorheen de Hyatt summerfield suites maar die krijgen allemaal een andere naam begreep ik van de dame in het hotel, gelijk even gebeld voor echte suite en dat was geen probleem
Groetjes!
Het was inderdaad voorheen de Hyatt summerfield suites maar die krijgen allemaal een andere naam begreep ik van de dame in het hotel, gelijk even gebeld voor echte suite en dat was geen probleem

Groetjes!
Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Nathalie21
- Amerikakenner
Ik denk dat we er uit zijn en dat het Coventry Motor Inn gaat worden.
Ik vind de gratis parkeergelegenheid toch wel erg belangrijk en bij Priceline / Hotwire ben je daar niet van verzekerd.
Bij het lezen van het blog van lovely_laura zag ik dat zij Coventry Motor Inn geboekt hadden. Dit toch nog maar eens bestudeerd en toen zag ik dat deze optie hier ook al een aantal keren genoemd is.
Reacties op internet zijn positief dus ziet er allemaal goed uit lijkt me zo
?!
Ik vind de gratis parkeergelegenheid toch wel erg belangrijk en bij Priceline / Hotwire ben je daar niet van verzekerd.
Bij het lezen van het blog van lovely_laura zag ik dat zij Coventry Motor Inn geboekt hadden. Dit toch nog maar eens bestudeerd en toen zag ik dat deze optie hier ook al een aantal keren genoemd is.
Reacties op internet zijn positief dus ziet er allemaal goed uit lijkt me zo

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2076 Weergaves
-
Laatste bericht door BorL
-
- 2 Reacties