Michigan:
Geloof me maar dat er meer waren.Dennis schreef:één van de redenen.

Coyote schreef: Mij heb je niet horen klagen en nu ook niet, ben wel wat gewend nu.![]()
Nu Rob het zegt, geloof ik ook wel dat het zo is.Rob schreef:Normaal gesproken moet ik je gelijk geven maar nu is de warmte hier niet benauwd omdat de lucht uit het veel drogere noorden komt
Hoi Wendy,wendyjol schreef:Durf het bijna niet te zeggen, maar ik geniet. Ik vind de warmte heerlijk en zeker nu, het is nu niet echt benauwd of drukkend.
Van mij mag het nog weken zo blijven!!!!!!!!
Rob schreef: Normaal gesproken moet ik je gelijk geven maar nu is de warmte hier niet benauwd omdat de lucht uit het veel drogere noorden komt dit zal in de loop van de week wel veranderen als we de luchtstoming uit Frankrijk krijgen (komt ook niets goeds vandaan)
Ik ook, Wendy. Ik heb vanmiddag met 39 graden heerlijk buiten zitten lezen. Ik krijg het in de airco gauw koud (alleen 's nachts is die wel errug lekker!) en de warmte voelt heerlijk voor mijn spieren. Alleen die vervloekte muggen! Zelfs Deep Woods Off! hield ze niet wegwendyjol schreef:Durf het bijna niet te zeggen, maar ik geniet. Ik vind de warmte heerlijk en zeker nu, het is nu niet echt benauwd of drukkend.
Van mij mag het nog weken zo blijven!!!!!!!!
HahaDennis schreef:Tigerbunny: Sabine herinner ik me wel ja. Het Belgische weer interesseerde me meer dan het Nederlandse om die reden.![]()