Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 4 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
Re: Tickethulp deel 4 (eerste hulp bij boeken van vliegticke
Ach, het leven was mooi 

2009: AZ, NV, CA
2010: WA, OR, CA, NV, AZ, UT
2011: FL, LA, MS, AL, GA, NC, SC
2012: CA, NV, AZ, UT
2013: NV
2015: CA, NV, AZ, NM, TX
2016: NY, NJ, PA, DC, MD, MA, CT
2017: NYC
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben eruit, via vliegtickets.nl geboekt voor oktober, 584 pp voor AMS/SFO via Washington en terug San Diego/Houston/AMS. 

Netjes!
2009: AZ, NV, CA
Wij hebben net hetzelfde. Met de trein van Antwerpen naar Amsterdam en dan rechtstreeks naar LA (en terugkomen vanuit San Francisco).Old Faithful schreef:Bij Connections.be € 574 + € 10 dossierkosten p.p. Met de trein van Antwerpen naar Amsterdam en dan rechtstreeks naar Seattle met KLM.
Succes.
Een tijdlang de prijzen in het oog liggen houden en erg tevreden met Connections

Vliegwinkel blijft toch ook altijd wel zeer goed.
het kwam nu op €535 pp (nu zijn de prijzen al gemakkelijk € 200 duurder geworden)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Gewoon nieuwsgierig, waarom boeken jullie via vliegtickets, connections, tix of cheaptickets? Ze zijn in ieder geval nooit goedkoper dan rechtstreeks boeken. Wat is dan wel het voordeel?
Ze zijn dus regelmatig wel goedkoper dan rechtstreeks boeken. Waarmee je vraag beantwoord is.bamboo schreef:Ze zijn in ieder geval nooit goedkoper dan rechtstreeks boeken.
Ik boek eigenlijk altijd tickets via Orbitz.COM en Cheaptickets.COM -- weinig via NL websites. Ten eerste zijn die administratiekosten torenhoog en ten tweede is er via Fatwallet altijd een cash back mogelijk.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Is dit voor een privé-jet dan?€ 66167 - alle passagiers € 66167 Delta Air Lines - economy class

- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ze zijn bijna altijd goedkoper dan direct boeken.bamboo schreef:Gewoon nieuwsgierig, waarom boeken jullie via vliegtickets, connections, tix of cheaptickets? Ze zijn in ieder geval nooit goedkoper dan rechtstreeks boeken. Wat is dan wel het voordeel?
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Wisselend bij mij, ik blijf altijd vergelijken ! Zowel de sites van maatschappijen zelf, als bij de standaard NL aanbieders, maar ook bij de Amerikaanse aanbieders
! Er is echt niet 1 goedkoopste in mijn ervaring, blijven vergelijken dus.

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Klopt, deze tickets heb ik via vliegtickets.nl, maar bij tix,cheaptickets en Kayak waren ze niet te vinden, en bij United zelf ook niet....blijft een wazige wereld.
Ik snap er ook geen hol van. Eerst gekeken via United Airlines, dan moet het land waar je in woont invoeren en dan je bestemming, prijs van onze vlucht 1552 euro retour voor 2 personen. Kijk je via Cheapticket.com, dan kost het opeens 1552 dollar. Verschil is ook nog dat bij de laatste de terugvlucht rechtstreeks is en via de site van United Airlines zelf niet. 1552 dollar is ongeveer 1200 euro, dat is dus 600 euro per persoon. Vond ik niet enorm veel van Amsterdam naar Denver en terug van NY naar Amsterdam.Pete.Z schreef:Klopt, deze tickets heb ik via vliegtickets.nl, maar bij tix,cheaptickets en Kayak waren ze niet te vinden, en bij United zelf ook niet....blijft een wazige wereld.
Maar ja, ons probleem. Mijn vriend is 2 meter. We weten niet of hij wel een beetje oke kan zitten. Dus mensen die al eens met Unite Airlines gevlogen hebben, hoe is het met de beenruimte en de stoelen?
En weet ook iemand als je via cheapticket.com boekt je je ticket ook nog kunt upgraten naar een klasse met meer beenruimte?
Ik ben ook twee meter en ook met United hetzelfde probleem. Probeer altijd in de aisle te zitten en te vragen of er nog een emergency seat vrij is. Anders krijgt de persoon voor me rugpijn (of een massage, hangt van de turbulentie af). Ga naar de website van United en voer je boekingsreference in. Daar kan je vaak seats selecteren en voor +- $ 50,- tot $ 80,- extra een emergency exit seat.
En die emergency seat, krijg je die dan ook? Of moet je die van te voren boeken?t1m schreef:Ik ben ook twee meter en ook met United hetzelfde probleem. Probeer altijd in de aisle te zitten en te vragen of er nog een emergency seat vrij is. Anders krijgt de persoon voor me rugpijn (of een massage, hangt van de turbulentie af).
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Let ook op, het gebeurt nog wel eens op US sites dat er nog taxes bijkomen; dat gaat anders dan in Nederland waar het verplicht is 'all-in' te laten zien (al zitten daar ook nog wel eens niet alle kosten in). Ik weet dat ze bezig zijn om dat vergelijkbaar met Nederland te maken (oftewel, alle kosten al duidelijk vooraf melden), maar weet niet of dat ingegaan is ? Dus even goed checken of je echt 'appels met appels' vergelijkt 

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Heb ik gedaan, was inclusief alles taxes maar exclusief bagage. Heb dat opgezocht en vluchten vanuit en naar Europa is de bagage gratis. Scheelde dus echt zoveel, raar genoeg
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Idem, je kan er niets van zeggen. Naar Amerika BA, meerdere keren Expedia.com, WTC, United, Swiss, Kuwayt Airways, vliegtickets.nl, D-reizen, Air India.MattRob schreef:Wisselend bij mij, ik blijf altijd vergelijken ! Zowel de sites van maatschappijen zelf, als bij de standaard NL aanbieders, maar ook bij de Amerikaanse aanbieders! Er is echt niet 1 goedkoopste in mijn ervaring, blijven vergelijken dus.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Als de KLM vandaag 150 euro duurder is dan 2 dagen geleden. Houdt dat in dat hij dan niet meer goedkoper wordt maar alleen maar duuder? Of is het toch verstandig om nog ff te wachten en te kijken of hij terug goedkoper wordt?
Nog een vraagje. Als ik via cheapticket.COM boek kost me dezelfde vlucht 300 Euro minder ivm de Dollar koers ipv de euro koers die de klm hier in NL gebruikt. Dat scheelt dus best veel. Heeft iemand al eens geboekt via cheaptickets.com?
Nog een vraagje. Als ik via cheapticket.COM boek kost me dezelfde vlucht 300 Euro minder ivm de Dollar koers ipv de euro koers die de klm hier in NL gebruikt. Dat scheelt dus best veel. Heeft iemand al eens geboekt via cheaptickets.com?
Ik heb hetzelfde gehad bij expedia.com en nl. Bij .com was de vlucht die ik geboekt heb iets van $1500,- voor 2 personen en bij .nl €1800,-.
Ik zou het gewoon via .com boeken.
Ik zou het gewoon via .com boeken.
Cheaptickets.com is mijn favoriet: no-frills en supersnel. Prima.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2974 Weergaves
-
Laatste bericht door roverdijk
-
- 16 Reacties