Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotels betalen in New York
-
- Amerika-ontdekker
Hotels betalen in New York
Heey ! ..
Ik vetrek 15 Juni naar Amerika tot 22 augustus om te gaan werken om zomerkamp. van 19 tot 22 augustus zit ik in New York in een hotel, en ben me aan het afvragen hoe ik ze kan betalen. Ik heb geen creditcard, dus vroeg me af of ik dat contant kan doen of dat ze daar heel raar van opkijken daar.
Ik wil best een creditcard aanvragen, maar ik weet niet of ik hiervoor in aanmerking kom. Ik heb een inkomen van rond de 900 euro ( student ), iemand een idee ?
Ik vetrek 15 Juni naar Amerika tot 22 augustus om te gaan werken om zomerkamp. van 19 tot 22 augustus zit ik in New York in een hotel, en ben me aan het afvragen hoe ik ze kan betalen. Ik heb geen creditcard, dus vroeg me af of ik dat contant kan doen of dat ze daar heel raar van opkijken daar.
Ik wil best een creditcard aanvragen, maar ik weet niet of ik hiervoor in aanmerking kom. Ik heb een inkomen van rond de 900 euro ( student ), iemand een idee ?
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: Hotels betalen in New York
Welkom op het forum; ik weet dat de Rabobank een speciale studentenrekening heeft, waar je ook een CC kunt krijgen en als de limiet te laag is, kunnen je ouders misschien borg staan
-
- Amerika-ontdekker
Hmm ja .. Ik zit dus bij de SNS bank, die hebben een limiet voor studenten tot 800 euro ... Dit zou voldoende moeten zijn, nu moet ik alleen nog geaccepteerd worden wat betreft mijn inkomen. Morgen even een aanvraag opsturen ..
Iemand ervaringen met cash betalen in amerika bij hotels ?
Iemand ervaringen met cash betalen in amerika bij hotels ?
-
- Amerika-expert
Hotels in de VS kun je met contant geld betalen. Maar ze willen wel een afdruk maken van een kredietkaart bij het inchecken. Zodat ze iets hebben om te garanderen dat je eventuele telefoonkosten en andere bijkomende kosten (voor bijvoorbeeld als je een wilde rockband uitnodigt die de boel kort en klein slaat) betaalt. Als je je netjes gedraagt, kun je bij het uitchecken gewoon contant betalen, of met een andere kredietkaart.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
- Amerika-ontdekker
En met kredietkaart bedoel je een gewone Maestro pinpas ?
-
- Amerika-expert
Nee, een Maestropas is een pinpas, om geld uit de muur te halen (ook in de geldautomaten -- ATM in de VS), of (vaak, maar niet altijd) in een winkel te betalen en dan eventueel wat contanten boven de kosten van wat je koopt, terug te vragen. Dat extra geld terug is meestal beperkt, $50 of soms maximaal $100. Je krijgt dus geen krediet, je kunt alleen geld uitgeven dat je al op je rekening hebt staan (of waarvoor je rood kunt staan).
Een echte kredietkaart, als Mastercard bijvoorbeeld, is een kaart die een bank voor je regelt. Je krijgt dan krediet, geld dat je uit kan geven ook als je het (nog) niet hebt. Je krijgt dan regelmatig een rekening voor al je uitgaven in een periode (meestal een maand).
Schrijf het nummer van je kaarten ergens op, of laat het achter bij iemand die je makkelijk kunt bereiken (of stuur jezelf een email). Dat nummer maakt het melden van verlies, diefstal en/of misbruik makkelijker en je pas wordt dan snel geblokkeerd als je het Mastercard noodnummer belt. Als er iets met je Maestrokaart gebeurt, moet je je eigen bank bellen, neem dat telefoonnummer daarom ook mee.
Een echte kredietkaart, als Mastercard bijvoorbeeld, is een kaart die een bank voor je regelt. Je krijgt dan krediet, geld dat je uit kan geven ook als je het (nog) niet hebt. Je krijgt dan regelmatig een rekening voor al je uitgaven in een periode (meestal een maand).
Schrijf het nummer van je kaarten ergens op, of laat het achter bij iemand die je makkelijk kunt bereiken (of stuur jezelf een email). Dat nummer maakt het melden van verlies, diefstal en/of misbruik makkelijker en je pas wordt dan snel geblokkeerd als je het Mastercard noodnummer belt. Als er iets met je Maestrokaart gebeurt, moet je je eigen bank bellen, neem dat telefoonnummer daarom ook mee.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
- Amerika-ontdekker
Ik ben zelf ook student en heb gewoon een mastercard aangevraagd met een zelf in te stellen limiet. Heb alleen mijn Stufi als inkomen. Daarnaast kan je ook geld op je creditcard storten zodat je limiet een stuk hoger is (limiet+geld wat erop staat)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3022 Weergaves
-
Laatste bericht door YYZ727
-
- 3 Reacties