intrigerende intro
maar de vraag is allerdaags:
in veel landen mag je niet in het zwembad baden als je een zgn boxer zwembroek aan hebt!
mag dat in de usa wel ? of doen ze hier moeilijk over!
en hoe zit het de dames is een badmuts een must voor langharigen? wie kan ons inlichten!
jaja we willen goed voorbereid zijn
Echt waar? Ik kom nooit in Frankrijk en heb dit vroeger wel eens meegemaakt in Duitsland, maar in Italie nog niet en in Duitsland niet recent. Wel goed om te weten, we gaan binnenkort naar Italie op vakantie. Waar vind je tegenwoordig nog een badmuts? Sorry, .
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
Oh ja die vreselijke onaantrekkelijke badmutsen heb ik ook een keer meegemaakt in Italië. Charmant hoor!
Nu maakt het mij niet uit.. maar ik denk dat jongeren -zoals mijn dochter nu vele dingen voor schut vindt- dat wel zo ervaren ..
In de VS draagt iedereen bijna een zwemshort. Nochtans is een 'speedo' terug in. In Thailand in januari zag je niks anders. En niet alleen bij mannen die er goed uitzagen, ook mannen met 'een paar pondjes te veel' droegen er één. Hopelijk waait die rage niet tot in de VS, maar ik denk het niet.
Een badmuts moet je niet dragen in de VS.
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
Bij het zwembad in Italië stond zo een typische italiaan aan het rand van het zwembad. Veel gel in het haar strak naar achteren, zonnebril op en een KNAL ROZE SPEEDO. Dat was echt geniaal.
DejaVu schreef:Bij het zwembad in Italië stond zo een typische italiaan aan het rand van het zwembad. Veel gel in het haar strak naar achteren, zonnebril op en een KNAL ROZE SPEEDO. Dat was echt geniaal.
Spijtig dat hij geen badmuts ophad.
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
Ik vind speedo's (met pijpjes wel te verstaan) eigenlijk helemaal niet erg, heel acceptabel en een goed alternatief voor de ouderwetse hooguitgesneden herenzwembroek. En als de ijdele mannen eerlijk zijn, zullen ze toegeven dat zo'n natte grote boxershort helemaal niet prettig zit.. plus krijg je lelijke witte bovenbenen
Sandy schreef:Oh ja die vreselijke onaantrekkelijke badmutsen heb ik ook een keer meegemaakt in Italië. Charmant hoor!
Nu maakt het mij niet uit.. maar ik denk dat jongeren -zoals mijn dochter nu vele dingen voor schut vindt- dat wel zo ervaren ..
Als iedereen er een draagt sta je niet voor schut toch?
bedankt voor de reactie het lijkt meer op operatie lolbroek
ik denk dat de vraag over de zwembroek wel voldoende beantwoord is nu
maar weet iemand iets te melden over een evt verplichte badmuts in hotelzwembaden?
hetzij openbare zwemgelegenheden?
Sandy schreef:Ik vind speedo's (met pijpjes wel te verstaan) eigenlijk helemaal niet erg, heel acceptabel en een goed alternatief voor de ouderwetse hooguitgesneden herenzwembroek. En als de ijdele mannen eerlijk zijn, zullen ze toegeven dat zo'n natte grote boxershort helemaal niet prettig zit.. plus krijg je lelijke witte bovenbenen
Eindelijk een vrouw die er eens iets van zegt. Ik vind die lange, wijde, hawaii-stijl, zwembroeken ontzettend lelijk. En bijna alle mannen dragen ze! De één nog hysterischer/langer/wijder dan de ander. En het contrast met de ladies wordt zo groot, want dat moet allemaal strak, kleiner, strakst.
Inderdaad, WEG met de witte bovenbenen en natte zwabber lappen en gewoon allemaal weer een broekje met korte/strakke pijpjes aan!
marli schreef:bedankt voor de reactie het lijkt meer op operatie lolbroek
ik denk dat de vraag over de zwembroek wel voldoende beantwoord is nu
maar weet iemand iets te melden over een evt verplichte badmuts in hotelzwembaden?
hetzij openbare zwemgelegenheden?
In de USA is geen verplichting een badmuts op te hebben
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.