Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis roblinda: Salt Lake City - Seattle
Reis roblinda: Salt Lake City - Seattle
Hoi,
Op verzoek ons reisschema uitgeschreven.
De *hotels* zijn al geboekt. Dus na Yellowstone staat er nog niets vast.
We wandelen graag en doen liever af en toe een heel stuk rijden, zodat we tijd hebben voor een paar leuke tochten.
16 juni Amsterdam –SLC *Hilton airport Hotel*
17 juni SLC-Jackson (via US 89) *Virginian lodge* 430 km
18 juni Jackson
19 juni Jackson-Moran *Signal Mountain Lodge* 60 km
20 juni Moran-Yellowstone NP *Canyon Lodge* 170 km
21 juni Canyon lodge
22 juni Canyon Lodge
23 juni Canyon Lodge-St Mary Lake 670 km
24 juni St Mary Lake /Waterton Lake NP
25 juni St. Mary Lake/ Waterton of Glacier NP
26 juni St. Mary Lake
27 juni St. Mary Lake- Spokane (going to the Sun) 580 km
28 juni Spokane- St. Mount Rainier 450 km
29 juni St. Mount Rainier
30 juni St. Mount Rainier- Seattle 120 km
Suggesties zijn van harte welkom.
gr Linda
Op verzoek ons reisschema uitgeschreven.
De *hotels* zijn al geboekt. Dus na Yellowstone staat er nog niets vast.
We wandelen graag en doen liever af en toe een heel stuk rijden, zodat we tijd hebben voor een paar leuke tochten.
16 juni Amsterdam –SLC *Hilton airport Hotel*
17 juni SLC-Jackson (via US 89) *Virginian lodge* 430 km
18 juni Jackson
19 juni Jackson-Moran *Signal Mountain Lodge* 60 km
20 juni Moran-Yellowstone NP *Canyon Lodge* 170 km
21 juni Canyon lodge
22 juni Canyon Lodge
23 juni Canyon Lodge-St Mary Lake 670 km
24 juni St Mary Lake /Waterton Lake NP
25 juni St. Mary Lake/ Waterton of Glacier NP
26 juni St. Mary Lake
27 juni St. Mary Lake- Spokane (going to the Sun) 580 km
28 juni Spokane- St. Mount Rainier 450 km
29 juni St. Mount Rainier
30 juni St. Mount Rainier- Seattle 120 km
Suggesties zijn van harte welkom.
gr Linda
Re: Reis roblinda: Salt Lake City - Seattle
Hi
Ziet er allemaal prima uit. Van Yellowstone nar ST. Mary is een lange rit. Je zou dit in 2 dagen kunnen opsplitsen en van Yellowstone via Lamar Valley, Cooke City en Beartooth hw naar Red Lodge rijden. Beartooth is een spectaculaire bergroute en aanbevolen maar dat gaat wel ten koste van een dag ergens anders.
Ik zou ook aanraden langer te besteden aan GTTS rd en bv aan de westzijde ervan te overnachten voor de rit naar Spokane en Seattle.
Yeehaw
Ziet er allemaal prima uit. Van Yellowstone nar ST. Mary is een lange rit. Je zou dit in 2 dagen kunnen opsplitsen en van Yellowstone via Lamar Valley, Cooke City en Beartooth hw naar Red Lodge rijden. Beartooth is een spectaculaire bergroute en aanbevolen maar dat gaat wel ten koste van een dag ergens anders.
Ik zou ook aanraden langer te besteden aan GTTS rd en bv aan de westzijde ervan te overnachten voor de rit naar Spokane en Seattle.
Yeehaw
Salt Lake City- Seattle
Dank je wel Yeehaw.
Je voorstel ziet er goed uit, die richting (beartooth)had ik niet gezocht.
Verder nog tips voor GTTS- Seattle?
gr Linda
Je voorstel ziet er goed uit, die richting (beartooth)had ik niet gezocht.
Verder nog tips voor GTTS- Seattle?
gr Linda
- Steve & Patty
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Linda,
De route ziet er goed uit vind ik! Ik kan je ook aanraden om van Yellowstone eerst via de Beartooth Highway US 212 te rijden en dan bijvoorbeeld te overnachten uiteindelijk in Great Falls, Montana. Hier zijn ook veel mogelijkheden tot overnachten voor een leuke prijs!
Verder is de route van GTTS naar Spokane op zich wel lang, je zou het je overigens wel kunnen permitteren omdat je uiteindelijk bij St. Regis de I-90 oprijdt en dan kan je lekker doorrijden richting Spokane, zelfs al wordt het wat meer 'avond' dan kun je hier goed rijden op de I-90. Ik zou wel die ochtend zelf niet té laat vertrekken, zodat je op het gemak toch de GTTS kan rijden.
Ik zou zeggen, houden zo die route op het puntje van Yellowstone naar Glacier NP na...
Gaan jullie trouwens de hike naar Camp Muir doen in Mt. Rainier? Wij gaan hem ook proberen te lopen!
Veel plezier!
Steve & Patty
De route ziet er goed uit vind ik! Ik kan je ook aanraden om van Yellowstone eerst via de Beartooth Highway US 212 te rijden en dan bijvoorbeeld te overnachten uiteindelijk in Great Falls, Montana. Hier zijn ook veel mogelijkheden tot overnachten voor een leuke prijs!
Verder is de route van GTTS naar Spokane op zich wel lang, je zou het je overigens wel kunnen permitteren omdat je uiteindelijk bij St. Regis de I-90 oprijdt en dan kan je lekker doorrijden richting Spokane, zelfs al wordt het wat meer 'avond' dan kun je hier goed rijden op de I-90. Ik zou wel die ochtend zelf niet té laat vertrekken, zodat je op het gemak toch de GTTS kan rijden.
Ik zou zeggen, houden zo die route op het puntje van Yellowstone naar Glacier NP na...
Gaan jullie trouwens de hike naar Camp Muir doen in Mt. Rainier? Wij gaan hem ook proberen te lopen!
Veel plezier!
Steve & Patty
2006 - CA, NV
2010 - CA, NV, ID, MT, WY, UT, AZ
2011 - FL, GA, SC, NC, TN, VA, DC, MD, PA, Ontario, NY
2012 July - CA, NV, ID, WY, MT, AB, BC, WA, OR
2012 September - CA, NV, UT, AZ, CO
2013 - Las Vegas
2016 - CA, UT, WY, MT, AB, BC, WA
2010 - CA, NV, ID, MT, WY, UT, AZ
2011 - FL, GA, SC, NC, TN, VA, DC, MD, PA, Ontario, NY
2012 July - CA, NV, ID, WY, MT, AB, BC, WA, OR
2012 September - CA, NV, UT, AZ, CO
2013 - Las Vegas
2016 - CA, UT, WY, MT, AB, BC, WA
Dank je wel Steve en Patty,
Mijn schema ga ik aanpassen.
Wat betreft Camp Muir, daar ga ik me eerst even verder over inlezen. Want het ziet er geweldig mooi uit, maar ik heb zelf hoogtevrees dus het moet zeker niet te eng worden. Maar het is een op en neer route lees ik, dus dan kunnen onze 2 die-hards nog door gaan en mij weer oppakken op de terugweg.Als het weer goed is en ik heb een boek maken ze me niks.
Jullie hebben ook een mooie reis in het vooruitzicht.
gr Linda
Mijn schema ga ik aanpassen.
Wat betreft Camp Muir, daar ga ik me eerst even verder over inlezen. Want het ziet er geweldig mooi uit, maar ik heb zelf hoogtevrees dus het moet zeker niet te eng worden. Maar het is een op en neer route lees ik, dus dan kunnen onze 2 die-hards nog door gaan en mij weer oppakken op de terugweg.Als het weer goed is en ik heb een boek maken ze me niks.
Jullie hebben ook een mooie reis in het vooruitzicht.
gr Linda
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 6407 Weergaves
-
Laatste bericht door MariekeH
-