Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

operatie badmuts boxershorts

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Carly Cupcake
Amerikafan
Partner van: Hinko

Re: operatie badmuts boxershorts

Bericht door Carly Cupcake »

RiverCola schreef:Inderdaad, WEG met de witte bovenbenen en natte zwabber lappen en gewoon allemaal weer een broekje met korte/strakke pijpjes aan!

Zo, heb ik dat eindelijk eens gezegd! :)
Oooh ik vind die natte zwabbers juist heel sexy! Bij van die fijne surfdudes... Ik vind zo'n strak geval geeeeeeeeeeeen kijk!!
http://usaroadtrip2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
en
http://backtothewest.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; komt eraan!
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Hahaha!! Dit zou trouwens mooi in dat andere topic passen; Taalverschillen.

'Geen kijk', klinkt leuk! Een Nederlander zou zeggen 'geen gezicht' (best raar als je erover nadenkt).
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Geen kijk is anders niet echt Vlaams hoor. Nog nooit gehoord.
Wij zeggen 'geen zicht' of 'geen gezicht'.
Groetjes,
Carine
San & Ien
Amerikafan

Bericht door San & Ien »

marli schreef: weet iemand iets te melden over een evt verplichte badmuts in hotelzwembaden?
hetzij openbare zwemgelegenheden?
Nou heb ik geen ervaring met de hotelzwembaden. Maar op praktisch elke campground die wij bezochten stond heel duidelijk in de pool-rules dat vrouwen met lang haar verplicht een badmuts moeten dragen (die ze dan prompt niet verkochten in de winkel aldaar, gemiste kans lijkt mij...). Pas bij één van de laatste campgrounds mocht ik eindelijk het zwembad in!

Als ik jou was, zou ik het zekere voor het onzekere nemen en zo'n simpel badmutsje meenemen vanaf hier. Niets is zo frustrerend als bij het zwembad aankomen en vervolgens rechtsomkeert te kunnen maken...
2010 - camper California-Nevada-Utah-Arizona - verslag *** 2012 - camper van Nevada-Utah-Colorado - verslag *** 2013 - auto en villa in Orlando, Florida - verslag *** 2014 - auto en trailer op Key Largo, Florida verslag ***
2015 - auto Washington-Oregon-California-Nevada verslag
Carly Cupcake
Amerikafan
Partner van: Hinko

Bericht door Carly Cupcake »

RiverCola schreef:Hahaha!! Dit zou trouwens mooi in dat andere topic passen; Taalverschillen.

'Geen kijk', klinkt leuk! Een Nederlander zou zeggen 'geen gezicht' (best raar als je erover nadenkt).
Hihihi ik ben 100% NL hoor ;-) Heb soms wat rare uitdrukkingen. Het moet idd zijn 'geen gezicht'
http://usaroadtrip2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
en
http://backtothewest.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; komt eraan!
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Ik vond het juist zo leuk klinken, en toen dacht ik dat het dan wel een Vlaamse uitdrukking zou zijn. :lol:
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

'natte zwabbers'!?!?? hahaha
Gewoon halflange zwembox. Die pielbroekjes van vroeger/speedo's die aan je tenen blijven hangen (gelukkig) als je een duik of bommetje maakt zien we gelukkig alleen nog maar bij de wat oudere mensen op deze planeet. Ik lag 2 jaar geleden in Miami aan het zwembad en daar lag zo'n opa die trouwens inderdaad een knalgele Dries R. box aanhad. Lachwekkend, maar verschikkelijk, die ballenknijpers.
ajb1973
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door ajb1973 »

We zijn -jaren geleden- het zwembad uitgestuurd, omdat we geen badmuts ophadden. Dat was in het YMCA in New York.
Ik dacht echt dat ik in de maling genomen werd... :lol:
1997:NYC-WAS-DEN-SFO-LAX|1998:NY|2001:Denver/Chicago|2003:Noordoost|2005:CO|2007:FL|2009:FL|2010:FL|2011: FL|2012: Zuidwest|2013:Florida|2014:Noordwest|2017:FL|2019:CO/CA.
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

PSVwally schreef:'natte zwabbers'!?!?? hahaha
Gewoon halflange zwembox. Die pielbroekjes van vroeger/speedo's die aan je tenen blijven hangen (gelukkig) als je een duik of bommetje maakt zien we gelukkig alleen nog maar bij de wat oudere mensen op deze planeet. Ik lag 2 jaar geleden in Miami aan het zwembad en daar lag zo'n opa die trouwens inderdaad een knalgele Dries R. box aanhad. Lachwekkend, maar verschikkelijk, die ballenknijpers.
pielbroekjes :lol: :lol: :lol:.
Zijn dat niet alle zwembroeken :?:
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

Hier in ons plaatselijke zwembad zie je heel veel mensen die een gewoon t-shirt en een korte broek aanhebben i.p.v. zwemkleding. Ik nam dus eigenlijk aan dat zwembaden hier niet echt regels hebben over kleding. In hotels ook wel eens gezien maar niet zo vaak eigenlijk. Misschien is het iets Utahns?
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Het enige dat vaak niet mag is het dragen van een afgeknipte spijkerbroek met onderbroek eronder. Het moet dus wel zwemkleding zijn.
Ik heb hier nog nooit een badmuts gezien. Speedo's eigenlijk ook niet
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

RiverCola schreef:Eindelijk een vrouw die er eens iets van zegt. Ik vind die lange, wijde, hawaii-stijl, zwembroeken ontzettend lelijk. En bijna alle mannen dragen ze! De één nog hysterischer/langer/wijder dan de ander. En het contrast met de ladies wordt zo groot, want dat moet allemaal strak, kleiner, strakst.

Inderdaad, WEG met de witte bovenbenen en natte zwabber lappen en gewoon allemaal weer een broekje met korte/strakke pijpjes aan!

Zo, heb ik dat eindelijk eens gezegd! :)
Zo, dank je. Ik vind ze ook vreselijk en mijn man gelukkig ook, die zul je echt niet in zo'n Hawaii broek tegenkomen. Lijkt me idd ook uitermate oncomfortabel, die natte pijpen.
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

PSVwally schreef:' Ik lag 2 jaar geleden in Miami aan het zwembad en daar lag zo'n opa die trouwens inderdaad een knalgele Dries R. box aanhad. Lachwekkend, maar verschikkelijk, die ballenknijpers.
Ik kan niet zeggen dat ik opa's in Hawaï bermuda's nou zo goed vind afkleden :lol:
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Carly Cupcake schreef: Oooh ik vind die natte zwabbers juist heel sexy! Bij van die fijne surfdudes... Ik vind zo'n strak geval geeeeeeeeeeeen kijk!!
zo lang ze zo rond blijven lopen ziet het er leuk uit. Maar eenmaal die shorts uit gaan krijg je dus een afknapper van jewelste, met zo'n groot melkwit stuk op een verder leuk en gebronsd lichaam. Bweik!

Ik denk wel dat veel jongens vaak heel blij zijn dat ze zo'n grote tent kunnen dragen. Het verbergt makkelijker dingen die een speedo voor heel de wereld asap duidelijk maken. :lol:
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

RiverCola schreef: En het contrast met de ladies wordt zo groot
Hoop niet dat de mannen die dit lezen nu denken dat een bikini topje wel op z'n plek is, om het contrast kleiner te maken :P
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Ja Elke, ik denk dat wij vrouwen ook maar dat soort tenten moeten gaan dragen :wink:
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Bovendien is er nog een tussenweg

Bijvoorbeeld dit:
Afbeelding

Geen ballenknijper, niet zo'n enorme lap stof en het ziet er meestal heel aantrekkelijk uit. Zien we tenminste de mooie gespierde benen van veel mannen weer 8)
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Hoe kom jij aan mijn privé foto's Marjon ??

:wink:
Ik ben in bezit van beide (lange O'neill en een korte met pijpje van O'neill), het hangt van mijn humeur en van het weer af welke ik draag :mrgreen:

Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Die heeft je vrouw op internet gezet Bart :D
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Vrouw ? oei daar weet ik niks van. En Evy ook niet dus ssshhhttt. Ik ben dus niet getrouwd Marjon :wink:

hmmm is ze dan toch fier op mij ??

:mrgreen:
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer