dimona schreef:Vast niet, die dingen kunnen wel wat hebben hoor, daar zijn ze voor gemaakt. Als 'ie het vliegtuigruim al niet overleefd, dan wil je hem sowieso niet als kinderstoel
Goede reis en veel plezier!
ik zou eerder bang zijn dat ie in het vliegtuigruim (of bij het daarin 'plaatsen') onzichtbaar beschadigd raakt. dan zijn autostoeltjes niet meer veilig.
marjol, veel plezier! ik ga zeker af en toe lezen!
boeffie, dank! die rietjesbekers zien er goed uit! kun je die bij de walmart kopen?
dimple, die bekers zien er ook leuk uit!
dimona, heb je blog gelezen! leuk! vraag me nu wel af of ik ook winterspul in moet pakken..

wij gaan in mei en ook naar yosemite en sequoia. bij ons in bed kan inderdaad ook op koude nachten. moeten we alleen even kijken hoe we dat met de 2e doen. in de cabover durf ik nog niet echt aan met haar, ze is nog geen 4.
ik bedoel inderdaad antislipmatjes om spulletjes op tafel of in de kasten te kunnen leggen. bij onze campingwinkel hadden ze het niet, dus nu moet ik er speciaal voor naar een camping speciaal zaak

. badderen in de gootsteen is ook een goeie tip! voor de douche hoef ik inderdaad geen antislip. dat is om de dvd speler op tafel te kunnen zetten als we rijden ed.
little phoenix,

oh het is niet de bedoeling om haar vet te mesten! dank voor de waarschuwing! ik ga die nuk bekers ook checken bij de walmart!
Bedankt voor alle antwoorden!
En ik heb weer wat nieuwe vragen
1. iemand een tip waar ik antislipspul voor speelgoed op tafel of in de kastjes kan kopen? ik woon in de stad (Utrecht), dus het liefst een tip waarvoor ik de stad niet uit hoef. nu lijkt het erop dat ik er speciaal voor naar Houten moet.
2. op de inventarislijst staan geen stoelen en geen lampje voor als je buiten zit. hebben jullie dit zelf aangeschaft bij de eerste walmart inkoop?
3. wij vliegen op san francisco en moeten dan met onze bagage naar het centrum naar ons hotel zien te komen. ik las op een (handige) site (
http://san-francisco-tips.com/vervoer-v ... vliegveld/) dat je met een supershuttle kunt en dat dat aanbevolen is. als ik deze probeer te reserveren zegt hij echter dat we zelf een autostoeltje mee dienen te hebben en dat ze je anders kunnen weigeren. hoe zijn jullie van het vliegveld naar je hotel gereisd?
Wij hebben bedacht om op te splitsen als we de camper ophalen. Ik ga met de kinderen naar de dichtst bij zijnde walmart terwijl mijn vriend de camper haalt. Ik kan dan vast de spullen uitzoeken die we nodig hebben. Van een vriendin begreep ik dat ze daar ook vaak wel een restaurantje en speelhoekje hebben. We hebben samen al een instructiefilm van de camper gekeken. Dan wordt het voor de kinderen een niet al te zware dag. Misschien voor anderen nog een tip?