Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Enkele reis Miami - Amsterdam
Enkele reis Miami - Amsterdam
Hoi allemaal, ik ben op zoek naar een ticket vanaf Miami naar Amsterdam. Is het een mogelijkheid om een last minute te pakken? Of gewoon naar het vliegveld gaan en daar een ticket kopen? Wat zal zoiets kosten dan?
Alvast bedankt.
Mvg,
Ramon
Alvast bedankt.
Mvg,
Ramon
Re: Enkele reis Miami - Amsterdam
Zo vroeg mogelijk van te voren boeken is nog altijd het beste. Vlak voor vertrek op de luchthaven een ticket kopen kan enorm duur zijn. Beter is het om het ticket meteen met je heenreis te regelen, dat kan goedkoop met de multi-city optie.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Enkele vluchten zijn enorm duur. Je bent veel goedkoper uit met een retour (zelfs al gebruik je de terugvlucht niet).
Dus de tip om een retour Miami - Amsterdam te boeken en vervolgens de retourvlucht richting Miami niet te nemen (niet andersom: als je op het eerste traject niet komt opdagen vervalt de hele reis).
Je zou relatief goedkoop moeten kunnen uitkomen omdat je alleen voor het eerste traject (MIA-AMS) een acceptabele reistijd nodig hebt. De terugvlucht ga je toch niet doen dus kan op de meest ongelukkige tijden/ aantal overstappen.
En zoals al gezegd: last-minute kan wel eens niet goedkoper zijn. Ik zou zo vroeg mogelijk beginnen met zoeken en toeslaan zodra de prijs gunstig is.
Dus de tip om een retour Miami - Amsterdam te boeken en vervolgens de retourvlucht richting Miami niet te nemen (niet andersom: als je op het eerste traject niet komt opdagen vervalt de hele reis).
Je zou relatief goedkoop moeten kunnen uitkomen omdat je alleen voor het eerste traject (MIA-AMS) een acceptabele reistijd nodig hebt. De terugvlucht ga je toch niet doen dus kan op de meest ongelukkige tijden/ aantal overstappen.
En zoals al gezegd: last-minute kan wel eens niet goedkoper zijn. Ik zou zo vroeg mogelijk beginnen met zoeken en toeslaan zodra de prijs gunstig is.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
En je hebt een visum nodig met ee enkel ticket richting USA.
Hij wil een enkeltje andersompbuyse1 schreef:En je hebt een visum nodig met ee enkel ticket richting USA.

- bedeve
- Amerika-expert
Ja ;dat waren tijden dat je naar het vliegveld ging en zei :"jullie hebben vast nog wel lege stoelen"Ramon27 schreef:Hoi allemaal, ik ben op zoek naar een ticket vanaf Miami naar Amsterdam. Is het een mogelijkheid om een last minute te pakken? Of gewoon naar het vliegveld gaan en daar een ticket kopen?
En dan vloog je voor een appel en een ei weg.
Voorbij Voorbij die tijd.
Enkeltje Miami- Amsterdam afhankelijk van je moment van vliegen $ 700 - $ 1.500.
Via Hotwire of Priceline vind je de juiste prijs.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Oops, maar toch geen ongelijk, lol
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Je kunt voor rond de 400 euro met Air Berlin vliegen vanaf Miami naar Dusseldorf. Dit is één van de weinige maatschappijen waar je voor normale prijzen een enkeltje kunt kopen.
Ik heb eens zitten kijken op Air Berlin en ik zie voor juli en augustus vroegboektarieven tussen de 300 en 700 euro. Flextarieven kunnen dan weer boven de 1000 euro uitkomen. Dus een kwestie van goed zoeken wanneer je het beste kan vertrekken.
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Misschien kan de TS ook even aangeven wat zijn nationaliteit is. Hij kan voor Schengen visumplichtig zijn en/of een retourticket moeten bezitten. Maar goed, wellicht speelt dit helemaal niet.Martinos schreef:Hij wil een enkeltje andersompbuyse1 schreef:En je hebt een visum nodig met ee enkel ticket richting USA.Richting Amsterdam.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Volgens mij zit topicstarter al sinds 3 april in de VS en zit hij na een verblijf in New York momenteel in Miami. En als ik het goed heb wil hij op 25 april via Atlanta terugvliegen. Dan ben ik best wel benieuwd op wat voor ticket hij naar de VS gevlogen is.
Sorry voor de late reactie. Ik heb een KLM/Delta ticket. Ik vond het hostel waar ik nu in zat maar niks en kon totaal niet m'n draai vinden. Dat is nu totaal omgekeerd. Dus het is niet meer van toepassing. Toch heel erg bedankt voor de vele reacties!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 2844 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 5 Reacties