Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
zuidelijke staten ...HELP !
zuidelijke staten ...HELP !
Hoi,
Ben als leek een reis aan't plannen door enkele zuidelijke staten,lees er veel over maar wat hulp zou zeker welkom zijn.
Wil voor minstens 2 weken gaan,max 3 weken,auto huren en vertrekken in(mijn voorkeur) Nashville-2dagen,Memphis 1a2 dagen,via Tupelo,Clarksdale,Vicksburg naar Natchez ,verder naar New Orleans. Zover ben ik al ; Nashville-Memphis-New Orleans zijn de plaatsen die ik zeker wil doen,de rest ligt op de route en naar ik hier en daar gelezen heb zijn deze plaatsjes de moeite.
Maar hoe nu verder vanaf New Orleans?
Wat is de Moeite?
Wil ook nog GSMNP aandoen!
Hoef niet persé terug te eindigen in Nashville.
Ga voor 14 tot 21 dagen,moet ook nog uitzoeken waar en hoelang ik ergens(best) overnacht,maar eerst de route dan kan ik verder.
Alvast bedankt voor reactie
Ben als leek een reis aan't plannen door enkele zuidelijke staten,lees er veel over maar wat hulp zou zeker welkom zijn.
Wil voor minstens 2 weken gaan,max 3 weken,auto huren en vertrekken in(mijn voorkeur) Nashville-2dagen,Memphis 1a2 dagen,via Tupelo,Clarksdale,Vicksburg naar Natchez ,verder naar New Orleans. Zover ben ik al ; Nashville-Memphis-New Orleans zijn de plaatsen die ik zeker wil doen,de rest ligt op de route en naar ik hier en daar gelezen heb zijn deze plaatsjes de moeite.
Maar hoe nu verder vanaf New Orleans?
Wat is de Moeite?
Wil ook nog GSMNP aandoen!
Hoef niet persé terug te eindigen in Nashville.
Ga voor 14 tot 21 dagen,moet ook nog uitzoeken waar en hoelang ik ergens(best) overnacht,maar eerst de route dan kan ik verder.
Alvast bedankt voor reactie
Laatst gewijzigd door countryke op 04 mar 2012, 18:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: zuidelijke staten ...HELP !
Twee weken en dan ook GSMNP en New Orleans? Ik zou of naar Atlanta vliegen, daar een paar leuke dagen, GSMNP, Chattanooga, Nashville, Memphis en vanuit Memphis naar huis. Dan heb je genoeg tijd om alle tussen plaatsen ook te bezoeken. Of Nashville beginnen en geen GSMNP.
rijocaer
Vliegen op New Orleans, via de westkant van Mississippi (Natchez/Vicksburg/Clarksdale) naar Memphis.
Dan naar Nashville, door naar GSMNP en terug vliegen vanuit Atlanta.
New Orleans, Memphis en Nashville ieder 2 dagen = 6 dagen
Westkant Mississippi verdelen over 3 dagen (dat is van New Orleans naar Memphis = 700 km)
Je kunt dan een stop inlassen in Natchez en Clarksdale)
Van Memphis naar Nashville = 350 km
Van Nashville naar GSMNP (Gatlinburg) = ongeveer 350 km
GSMNP 2 dagen
Dan door naar Atlanta voor vertrek naar Nederland = 350 km
Ik geef toe, het is krap, maar het zou te doen moeten zijn.
Je hebt geen tijd om andere uitstapjes te maken, maar als dit is wat je wilt zien, dan zou het net kunnen in 14 dagen.
Beter is natuurlijk als je er een paar extra dagen aan kunt plakken.
Als je in Nashville start en je gaat linksom het rondje maken, dan zul je GSMNP over moeten slaan, want dat ga je qua tijd niet redden.
Dan naar Nashville, door naar GSMNP en terug vliegen vanuit Atlanta.
New Orleans, Memphis en Nashville ieder 2 dagen = 6 dagen
Westkant Mississippi verdelen over 3 dagen (dat is van New Orleans naar Memphis = 700 km)
Je kunt dan een stop inlassen in Natchez en Clarksdale)
Van Memphis naar Nashville = 350 km
Van Nashville naar GSMNP (Gatlinburg) = ongeveer 350 km
GSMNP 2 dagen
Dan door naar Atlanta voor vertrek naar Nederland = 350 km
Ik geef toe, het is krap, maar het zou te doen moeten zijn.
Je hebt geen tijd om andere uitstapjes te maken, maar als dit is wat je wilt zien, dan zou het net kunnen in 14 dagen.
Beter is natuurlijk als je er een paar extra dagen aan kunt plakken.
Als je in Nashville start en je gaat linksom het rondje maken, dan zul je GSMNP over moeten slaan, want dat ga je qua tijd niet redden.
16x USA / 30 staten
Hoi,
Bedankt voor jullie reactie,ga dit zeker ter harte nemen en verder uitzoeken.
Ik heb me misschien niet zo duidelijk uitgedrukt,de reistijd zou minstens 14 dagen zijn,wel max 21.
De reis is pas voor mei 2013 .
Ben blij met elke tip,want dit is echt allemaal nieuw voor mij,heb al veel gereisd,maar telkens georganiseerde reizen.(nog nooit Amerika)
Groetjes
Bedankt voor jullie reactie,ga dit zeker ter harte nemen en verder uitzoeken.
Ik heb me misschien niet zo duidelijk uitgedrukt,de reistijd zou minstens 14 dagen zijn,wel max 21.
De reis is pas voor mei 2013 .
Ben blij met elke tip,want dit is echt allemaal nieuw voor mij,heb al veel gereisd,maar telkens georganiseerde reizen.(nog nooit Amerika)
Groetjes
Graag zo duidelijk mogelijk zijn over je wensen en vragen.
Anders doen we natuurlijk wel werk voor niets.
En als ik je nog een welgemeende tip mag geven.....heel veel reisverslagen lezen en de route met Google Maps of een papieren kaart van de USA eerst in grote lijnen uitzetten.
In ieder geval succes met de verdere voorbereidingen.
Anders doen we natuurlijk wel werk voor niets.
En als ik je nog een welgemeende tip mag geven.....heel veel reisverslagen lezen en de route met Google Maps of een papieren kaart van de USA eerst in grote lijnen uitzetten.
In ieder geval succes met de verdere voorbereidingen.
16x USA / 30 staten
Ik heb ook enkele vraagjes maar het lijkt me dom om een nieuwe topic te openen voor vrijwel hetzelfde. Ik was eerst van plan om in Augustus September enkele weken naar de zuidelijke staten te gaan. Nashville -memphis en New Orleans. Maar wegens tijdsgebrek lijkt het me nu te laat om nog alles te plannen
Vliegtickets zijn ook te duur op dit moment.
Ik hoop dat ik toch nog wat geregeld krijg maar waarschijnlijk wordt het ook 2013.
Heb je autovervoer nodig in Nashville of kan dit allemaal te voet gedaan worden? Hetzelfde voor New Orleans? Kunnen jullie goede hotels aanraden? Zijn dit veilige steden, m.a.w. te doen als vrouw alleen. (31j)
Alvast bedankt.

Ik hoop dat ik toch nog wat geregeld krijg maar waarschijnlijk wordt het ook 2013.
Heb je autovervoer nodig in Nashville of kan dit allemaal te voet gedaan worden? Hetzelfde voor New Orleans? Kunnen jullie goede hotels aanraden? Zijn dit veilige steden, m.a.w. te doen als vrouw alleen. (31j)
Alvast bedankt.
In Amerika ben je zonder auto echt niets (tenzij je alleen in 1 stad blijft voor langere tijd) dus ja, in beide steden heb je wel een auto nodig want als je alles moet lopen ben je echt kapot en kun je maar weinig doen op een dag.
Ik ben het hier niet helemaal mee eens.
In alle steden die wij de afgelopen jaren hebben bezocht zetten we de auto in de parkeergarage en doen alles met openbaar vervoer (bus, metro), taxi of lopend.
Een auto vind ik juist een blok aan het been in de stad.
Toen wij afgelopen oktober een week in Austin, TX verbleven hebben we de auto 1 dag gebruikt om in de omgeving van Austin te gaan toeren, daarna ging hij weer snel de garage in.
Maar ook al blijf je maar een dag in een stad, zet de auto weg en ga wandelen, want het parkeerprobleem is in de steden net zo groot als hier in Nederland.
New Orleans is heel goed te doen zonder auto.
Een fijne stad om lekker rond te slenteren en al het moois op je gemak te bekijken.
Nu geldt dat eigenlijk voor iedere stad, maar niet iedere stad heeft zo'n compact centrum.
In Nashville bijvoorbeeld liggen de bezienswaardigheden nogal ver uit elkaar, maar dan neem je de bus of trolley.
Buiten de steden wordt het een ander verhaal, dan kun je gewoonweg niet zonder auto.
En wat veiligheid betreft is het daar net zoals overal ter wereld: gebruik je gezonde verstand, lees iets over de verschillende wijken van een stad en ga niet midden in de nacht door de stad dolen.
In alle steden die wij de afgelopen jaren hebben bezocht zetten we de auto in de parkeergarage en doen alles met openbaar vervoer (bus, metro), taxi of lopend.
Een auto vind ik juist een blok aan het been in de stad.
Toen wij afgelopen oktober een week in Austin, TX verbleven hebben we de auto 1 dag gebruikt om in de omgeving van Austin te gaan toeren, daarna ging hij weer snel de garage in.
Maar ook al blijf je maar een dag in een stad, zet de auto weg en ga wandelen, want het parkeerprobleem is in de steden net zo groot als hier in Nederland.
New Orleans is heel goed te doen zonder auto.
Een fijne stad om lekker rond te slenteren en al het moois op je gemak te bekijken.
Nu geldt dat eigenlijk voor iedere stad, maar niet iedere stad heeft zo'n compact centrum.
In Nashville bijvoorbeeld liggen de bezienswaardigheden nogal ver uit elkaar, maar dan neem je de bus of trolley.
Buiten de steden wordt het een ander verhaal, dan kun je gewoonweg niet zonder auto.
En wat veiligheid betreft is het daar net zoals overal ter wereld: gebruik je gezonde verstand, lees iets over de verschillende wijken van een stad en ga niet midden in de nacht door de stad dolen.
16x USA / 30 staten
- Figment
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 60
- Contacteer:
New Orleans is een stad die je heel makkelijk zonder auto kan doen. Het is juist een stad die uitnodigt om per voet en streetcar te verkennen! De straten van French Quarter zijn smal, druk, veel éénrichting verkeer en bij de meeste hotels moet je extra betalen om de auto te kunnen parkeren. Als alleen reizende vrouw kom ik al jaren zonder auto in NOLA en ik heb dat nooit als enig gemis ervaren.
Ik zou kiezen voor een kleinschalig hotel of B&B in of nabij French Quarter. Persoonlijk vind ik de Marigny heel erg leuk. Een enorm sfeervolle en kleurrijke wijk, niet zo toeristisch, op loopafstand van vele attracties, gezellige jazz bars en uitstekende restaurants.
Wil je richting Uptown, dan kan je makkelijk de streetcar nemen of de bus pakken. Het is ook heel erg leuk om een fiets te huren! Alleen als je 's avonds laat gaat stappen buiten Frenchmen Street of French Quarter, dan wil ik aanraden om een taxi terug te nemen naar je hotel.
New Orleans is een veilige stad voor vrouwen die alleen reizen. Reken erop dat je heel veel aanspraak krijgt! Overdag kan je mooie wandelingen maken door French Quarter, Esplanade, Marigny, Garden District, Magazine Street en Carrollton. Audubon Park, City Park en Armstrong Park zijn ook aanraders. Er zijn genoeg ongure wijken, maar als toerist zijnde kom je daar eigenlijk niet. 's Avonds zou ik niet teveel off the beaten path gaan. Gewoon je koppie erbij houden en goed opletten op zakkenrollers. Maar dat moet je overal.
Augustus is off season voor New Orleans. Dit ivm hurricanes en de hoge luchtvochtigheid. Voordeel is wel dat vele dure hotels dan ineens een heel leuk prijsje hebben!
Heel veel plezier met alle voorbereidingen en voorpret & let the good times roll!
Ik zou kiezen voor een kleinschalig hotel of B&B in of nabij French Quarter. Persoonlijk vind ik de Marigny heel erg leuk. Een enorm sfeervolle en kleurrijke wijk, niet zo toeristisch, op loopafstand van vele attracties, gezellige jazz bars en uitstekende restaurants.
Wil je richting Uptown, dan kan je makkelijk de streetcar nemen of de bus pakken. Het is ook heel erg leuk om een fiets te huren! Alleen als je 's avonds laat gaat stappen buiten Frenchmen Street of French Quarter, dan wil ik aanraden om een taxi terug te nemen naar je hotel.
New Orleans is een veilige stad voor vrouwen die alleen reizen. Reken erop dat je heel veel aanspraak krijgt! Overdag kan je mooie wandelingen maken door French Quarter, Esplanade, Marigny, Garden District, Magazine Street en Carrollton. Audubon Park, City Park en Armstrong Park zijn ook aanraders. Er zijn genoeg ongure wijken, maar als toerist zijnde kom je daar eigenlijk niet. 's Avonds zou ik niet teveel off the beaten path gaan. Gewoon je koppie erbij houden en goed opletten op zakkenrollers. Maar dat moet je overal.
Augustus is off season voor New Orleans. Dit ivm hurricanes en de hoge luchtvochtigheid. Voordeel is wel dat vele dure hotels dan ineens een heel leuk prijsje hebben!
Heel veel plezier met alle voorbereidingen en voorpret & let the good times roll!
Traveling to the USA since 1981
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Ik geniet hier stiekem van mee en de reactie van Firment over New Orleans gaat mee in mijn planning !
bedankt
bedankt
- Figment
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 60
- Contacteer:
@Countryke: Wellicht vind je het leuk om mijn reisverslag van 2009 te lezen? Ik ben toen van Chicago met de trein naar Memphis gereisd, en vanaf daar verder met de bus naar Clarksdale, Greenville, Natchez, Lafayette, New Orleans en Florida. Ik ben momenteel druk bezig om alle reisverslagen om te zetten naar m'n huidige blog, dus het verslag staat nog niet helemaal online, maar het gebied waar jij naartoe wil is wel te lezen: http://floridianadventures.blogspot.com ... USA%202009
Traveling to the USA since 1981
-
- Amerika-newbie
Ik ga zelf ook in mei (11) voor 3 weken, vlieg op Atlanta vanaf Brussel om vervolgens naar Chattanooga te gaan (2dgn) daarna GSMN...pigion, gatlinsburg etc (3dgn) daarna terug naar Chattannooga en door naar Nashville (snelweg daar tussen schijnt een aanrader te wezen) dan naar Memphis (1,2 dgn) en dan terug onderlangs via de missippi river door naar Atlanta...tussen door zullen we nog plaatsen of dingen aan doen, ik ben dat nu op het gemakje aan het uitzoeken maar tijd kom je altijd te kort daar zo
veel plz en mischien komen we elkaar wel tegen ergens haha

Ik zei dus al, "tenzij je in 1 stad blijft voor langere tijd".
Wat ik veel zie is dat mensen door steden heenscheuren, de highlights willen zien en dan weer doorracen naar de volgende bestemming. Als je dat wilt, heb je wel degelijk een auto nodig omdat de echte highlights vaak uit elkaar liggen. Het is geen Amsterdam waar je op 1 dag het Rembrandt, Van Gogh, de Wallen, het Anne Frank Huis, de Dam en weet ik veel wat kunt bekijken.
Als je een paar dagen blijft heb je langer de tijd om alles te bekijken en kun je er dus ook voor kiezen om te lopen, dat lijkt me duidelijk.
Wat ik veel zie is dat mensen door steden heenscheuren, de highlights willen zien en dan weer doorracen naar de volgende bestemming. Als je dat wilt, heb je wel degelijk een auto nodig omdat de echte highlights vaak uit elkaar liggen. Het is geen Amsterdam waar je op 1 dag het Rembrandt, Van Gogh, de Wallen, het Anne Frank Huis, de Dam en weet ik veel wat kunt bekijken.
Als je een paar dagen blijft heb je langer de tijd om alles te bekijken en kun je er dus ook voor kiezen om te lopen, dat lijkt me duidelijk.
kasimier79 schreef:Ik ga zelf ook in mei (11) voor 3 weken, vlieg op Atlanta vanaf Brussel om vervolgens naar Chattanooga te gaan (2dgn) daarna GSMN...pigion, gatlinsburg etc (3dgn) daarna terug naar Chattannooga en door naar Nashville (snelweg daar tussen schijnt een aanrader te wezen) dan naar Memphis (1,2 dgn) en dan terug onderlangs via de missippi river door naar Atlanta...tussen door zullen we nog plaatsen of dingen aan doen, ik ben dat nu op het gemakje aan het uitzoeken maar tijd kom je altijd te kort daar zoveel plz en mischien komen we elkaar wel tegen ergens haha
LOL I-24 een aanrader? Het is een snelweg....verder niets. Waarom weer terug naar Chattanooga? Waarom niet gewoon I40 richting Nashville?
Je kan vanaf Chattanooga naar Madisonville, daar de Cherohala Skyway richting Robbinsville (Joyce Kilmer Memorial Forrest), Hwy 129 richting Maryville- Foothills Parkway- richting Townsend en dan of via Wear Valley of vis GSMNP naar Pigeon Forge.
rijocaer
In september gaan ook wij voor een rondje zuidelijke staten. Vliegen op Houston. Vandaaruit naar Natches voor 2 dagen. Daarna Memphis en Nashville. Van daaruit rijden we door voor een paar dagen zee. Aan het strand in Myrtle Beach. Vervolgens naar Savannah en Charleston om vervolgens naar New Orleans te rijden en dan weer naar Houston.Dat alles in 23 dagen. Wordt dus geen Gspark. Hebben al de nodige parke in het westen gezien en dit lijkt niet zo spektaculair. Of zit ik er echt helemaal naast?
Wat ik me af vraag, in zo'n vochtig klimaat moet het toch stikken van de muggen? Zijn long sleeves shirts noodzakelijk of zijn er daar! voldoende spuitmiddelen te koop om stekers op afstand te houden. Is een klamboe boven het bed ook nodig?
Hoor graag jullie ervaring. Dank!!
Wat ik me af vraag, in zo'n vochtig klimaat moet het toch stikken van de muggen? Zijn long sleeves shirts noodzakelijk of zijn er daar! voldoende spuitmiddelen te koop om stekers op afstand te houden. Is een klamboe boven het bed ook nodig?
Hoor graag jullie ervaring. Dank!!
- Bandido
- Amerika-expert
Ja, het is relatief vochtig, maar het is ook weer geen tropisch regenwoud. Dus nee, shirts met lange mouwen zul je niet nodig hebben, en zeker niet in september. En datzelfde geldt voor muggenspray, tenzij je van plan bent een moeras te bezoeken. In de zomer heb je in NL net zoveel muggen, om je een idee te geven.
En wat de parken betreft hangt het er natuurlijk helemaal vanaf wat je smaak is. Ik vind de Smokies bv prachtig en vond het Zuidwesten maar zozo. Wel mooi, maar ook veel van hetzelfde. In het Zuiden van de VS heb je veel natuur, maar afgewisseld met cultuur en geschiedenis. Maar het is inderdaad heel anders dan in het Zuidwesten, dus zoiets moet je hier niet verwachten.
Qua strand raad ik eerder de Florida Panhandle aan (Destin bv) dan Myrtle Beach. Dat is wat verouderd en vervallen, en dan is het strand bij Savannah (Tybee Island), of bij Charleston mooier. Een absolute aanrader is St. Simons Island, of Jekyll Island in Georgia. Niet zo bekend bij NLers, maar prachtige gebieden om naartoe te gaan. Maar wel redelijk ongerept, dus nachtclubs of iets dergelijks zul je er niet aantreffen.
En wat de parken betreft hangt het er natuurlijk helemaal vanaf wat je smaak is. Ik vind de Smokies bv prachtig en vond het Zuidwesten maar zozo. Wel mooi, maar ook veel van hetzelfde. In het Zuiden van de VS heb je veel natuur, maar afgewisseld met cultuur en geschiedenis. Maar het is inderdaad heel anders dan in het Zuidwesten, dus zoiets moet je hier niet verwachten.
Qua strand raad ik eerder de Florida Panhandle aan (Destin bv) dan Myrtle Beach. Dat is wat verouderd en vervallen, en dan is het strand bij Savannah (Tybee Island), of bij Charleston mooier. Een absolute aanrader is St. Simons Island, of Jekyll Island in Georgia. Niet zo bekend bij NLers, maar prachtige gebieden om naartoe te gaan. Maar wel redelijk ongerept, dus nachtclubs of iets dergelijks zul je er niet aantreffen.
"Keep Georgia On Your Mind"
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Bandido schreef het al, maar Myrtle Beach is niet echt mijn favoriete strandplek in die contreien. Best leuk voor ons, die er niet overdreven ver vanaf wonen voor een paar dagen, maar niet spectaculair. Ik zou dus ook de Florida beaches nemen, veel mooier. En waarom niet Great Smoky Mountains, het is niet voor niets het drukstbezochte nationale park in de VS. Ik erger me altijd een beetje aan het vergelijk tussen de parken in het (Zuid)Westen en (Noord)Oosten. Het Zuidwesten is voornamelijk woestijn en veel rode rotsen, die vind je in Europa niet, dus kennelijk "spectaculair" (je ziet wel, ik ben in het kamp van Bandido, een keer mooi en dan genoeg). Daarentegen is de natuur in het oosten net zo woest, maar dan met wouden en watervallen, beren, vossen, herten en meer. Het is persoonlijke smaak, maar "minder spectaculair" zeker niet.Thomas51 schreef: Aan het strand in Myrtle Beach. Vervolgens naar Savannah en Charleston om vervolgens naar New Orleans te rijden en dan weer naar Houston.Dat alles in 23 dagen. Wordt dus geen Gspark. Hebben al de nodige parke in het westen gezien en dit lijkt niet zo spektaculair. Of zit ik er echt helemaal naast?
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Wij zitten deze zomer een weekje in Beaufort (tussen Savannah en Charleston). Van onze buurman (hij is in Beaufort opgegroeid) kregen wij te horen dat we absoluut naar Hunting Island Beach moesten. Schijnt prachtig te zijn.
Hallo allen,
Graag had ik jullie mening over mijn voorlopige planning voor mei 2013
Vliegen op Atlanta
dag 1,2,3 Atlanta
dag 4,5 GSMNP
dag 6,7 Chattanooga
dag 8,9,10,11 Nashville met uitstap naar Hendersonville (deze dagen in Nashville is een keuze omdat ik daar mijn verjaardag wil vieren met familie )
dag 12,13 Memphis
van Memphis naar dag 16 New Orleans met stops in Tupelo,Clarksdale,Vicksburg,Natchez
16,17,18 New Orleans
? ? ? graag hier een mening
Dag 21 terug vertrek vanuit Atlanta (als ik het goed begrijp zijn er dan geen drop off kosten)
Is dit al te doen of moet ik alles omgooien ??? Nashville moet wel op 8,9,10,en 11 mei vallen
bedankt alvast !
Countryke
Graag had ik jullie mening over mijn voorlopige planning voor mei 2013
Vliegen op Atlanta
dag 1,2,3 Atlanta
dag 4,5 GSMNP
dag 6,7 Chattanooga
dag 8,9,10,11 Nashville met uitstap naar Hendersonville (deze dagen in Nashville is een keuze omdat ik daar mijn verjaardag wil vieren met familie )
dag 12,13 Memphis
van Memphis naar dag 16 New Orleans met stops in Tupelo,Clarksdale,Vicksburg,Natchez
16,17,18 New Orleans
? ? ? graag hier een mening
Dag 21 terug vertrek vanuit Atlanta (als ik het goed begrijp zijn er dan geen drop off kosten)
Is dit al te doen of moet ik alles omgooien ??? Nashville moet wel op 8,9,10,en 11 mei vallen
bedankt alvast !
Countryke
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 9938 Weergaves
-
Laatste bericht door ADE01