Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Koffer inpakken: Pack-it cubes/folders van Eagle Creek
Koffer inpakken: Pack-it cubes/folders van Eagle Creek
Heeft iemand ervaring met het gebruik van deze tassen in je koffer? Dat zijn vierkante/rechthoekige tassen, waar je je kleding in kunt doen. Je ritst ze dicht en stopt ze in je koffer, schijnt erg economisch te zijn bij het inpakken van de koffer. Zo kun je ruimte besparen in je koffer en je kleding komt er vervolgens ook ongekreukt uit. Ik kwam ze toevallig op een amerikaanse site tegen en zie dat ze hier in NL ook wel worden verkocht. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik ben benieuwd of ze het aanschaffen waard zijn.
Dit bedoel ik:
http://www.eaglecreekshop.nl/?lid=1&tc= ... 983bc0527e
Ik ben benieuwd of ze het aanschaffen waard zijn.
Dit bedoel ik:
http://www.eaglecreekshop.nl/?lid=1&tc= ... 983bc0527e
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Koffer inpakken: Pack-it cubes/folders van Eagle Creek
Ik doe ongeveer hetzelfde, maar dan met plastiek zakjes.
Of je kleren hier ongekreukt gaan uitkomen weet ik niet. Ik zie persoonlijk niet echt veel meerwaarde van deze zakken tov een gewone plastiek zak. Zeker niet de gewone opbergzakken. Die speciale waar je hemden op hun kapstok kan insteken en opplooien is iets anders. Maar dat nemen we zo niet direct mee op reis.

Of je kleren hier ongekreukt gaan uitkomen weet ik niet. Ik zie persoonlijk niet echt veel meerwaarde van deze zakken tov een gewone plastiek zak. Zeker niet de gewone opbergzakken. Die speciale waar je hemden op hun kapstok kan insteken en opplooien is iets anders. Maar dat nemen we zo niet direct mee op reis.

Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb er al jaren eentje speciaal voor (geklede) hemden. Niet om ze met kapstok en al in te doen. Mijn man is daar zeer tevreden over, en hij merkte het verschil wel goed. Als je gewoon op vakantie gaat, dan maakt een kreukje niet zoveel uit, maar op zakentrip wil je niet 's avonds nog oneindig moeten gaan strijken aan je hemd. 

Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Heb zowel de pack-it cubes als een folder 2 jaar geleden gekocht. De cubes vind ik persoonlijk handig voor sokken, t' shirts en ondergoed. Hoewel mijn vroeger systeem met plastieken zakken vrijwel even goed was. De folder vind ik persoonlijk niet echt handig. Nu moet ik wel toegeven dat ik thuis met een rugzak vertrek en de folder niet echt geschikt is om in een rugzak te steken. Mijn gedacht was dat ik, wanneer we onze huurauto hadden, mijn broeken en dergelijke, properder en iets minder gekreukt, kon bewaren. Niet echt dus. Heb me toen laten verleiden door een actie bij AS adventure (1 gratis). De toiletzak met haak, spiegeltje en verschillende compartimenten is mijn favoriet (handig in douches op campings of bij het camperen in het wild (gemakkelijk om alles proper te houden door de toiletzak aan bomen e.d. te hangen))
Mooi, fijn dat het bevalt!
Ook al ga ik gewoon op vakantie, dan nog heb ik een hekel aan gekreukte kleding. Ik ben daar een beetje een piet lut in
.
Ik denk dat ik dan in ieder geval een keer de Pack-it cubes en toch ook maar een Folder ga halen. Dank je!
Ook al ga ik gewoon op vakantie, dan nog heb ik een hekel aan gekreukte kleding. Ik ben daar een beetje een piet lut in

Ik denk dat ik dan in ieder geval een keer de Pack-it cubes en toch ook maar een Folder ga halen. Dank je!
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Ik pak ook al mijn kleding in cubes (van verschillende grootte) en shirts in een Folder. Ideaal om alles netjes te zouden én om je koffer georganiseerd te houden. Ik ben er erg over te spreken.
Eigenlijk gaat alles wat mee gaat op vakantie in tasjes of zakjes zodat er niets los in de koffer zit. Zeker als je elke dag verder trekt, helpt het om alles snel en georganiseerd in te pakken en te houden.
De betere outdoorwinkel (zoals Bever en Zwerfkei) verkoopt ze ook.
Eigenlijk gaat alles wat mee gaat op vakantie in tasjes of zakjes zodat er niets los in de koffer zit. Zeker als je elke dag verder trekt, helpt het om alles snel en georganiseerd in te pakken en te houden.
De betere outdoorwinkel (zoals Bever en Zwerfkei) verkoopt ze ook.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
- Moniquemichiel
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Wij gebruiken ze ook. Gekocht bij V&D . Het grootste voordeel vind ik dat je tas opgeruimd blijft 

Ik heb net, naar aanleiding van dit bericht, een hele zooi cubes (verschillende maten) en folders besteld. Ze lijken me erg handig! 

- Elisa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Misschien een rare vraag, maar hoe maken jullie dan jullie reiszakken? Op welke manier heb je dan de minste kreuken in je kleding? Wij hebben ons zonet 2 'zachte' reiszakken op wieltjes van Deuter aangeschaft, maar ik heb schrik dat alles helemaal overhoop gaat liggen als we toekomen en alles enorm gekreukt gaat zijn... In een harde valies is dat altijd wel wat minder. En ik vind dat toch wel frustrerend als alles zo gekreukt is (pietje precies ook
)
En hoe doe je dat dan met gewone plastiek zakken zodat je minder kreuken hebt?
Elisa

En hoe doe je dat dan met gewone plastiek zakken zodat je minder kreuken hebt?
Elisa
http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Overzicht van onze foto's
Overzicht van onze foto's
- Doockles
- Amerika-expert
Ik heb alleen maar ervaring met harde koffers, maar als je alles netjes opplooit en een beetje ordelijk wegsteekt, vallen de kreuken toch wel goed mee vind ik.
Ik denk dat het het belangrijkste is dat je koffer/zak goed vol zit. Op die manier kan er niets beginnen schuiven en blijft alles netjes op zijn plaats liggen.
Ik leg meestal onderaan wat ondergoed om de oneffenheden weg te werken. Kousen bijvoorbeeld gebruik ik als opvulsel als ik ergens een kleine ruimte heb die opgevuld moet worden. Zware dingen zoals een toiletzak of schoenen leg ik altijd zodanig dat die onderaan komen te liggen als je koffer recht staat. De rest vul ik op met mijn zakjes met kleren in, voornamelijk t-shirten. Daartussen nog wat rommel. Bovenaan leg ik dan altijd iets groot waardoor alles wat wordt samengehouden: een zak voor vuil linnen of regenjassen ofzo. In de bovenkant van de koffer komen dan voornamelijk broeken en shorten.

Ik leg meestal onderaan wat ondergoed om de oneffenheden weg te werken. Kousen bijvoorbeeld gebruik ik als opvulsel als ik ergens een kleine ruimte heb die opgevuld moet worden. Zware dingen zoals een toiletzak of schoenen leg ik altijd zodanig dat die onderaan komen te liggen als je koffer recht staat. De rest vul ik op met mijn zakjes met kleren in, voornamelijk t-shirten. Daartussen nog wat rommel. Bovenaan leg ik dan altijd iets groot waardoor alles wat wordt samengehouden: een zak voor vuil linnen of regenjassen ofzo. In de bovenkant van de koffer komen dan voornamelijk broeken en shorten.
Onze reisverslagen:
- manja
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Wij gebruiken die Eagle Creek folders en ik vind ze ideaal. Een voor polo’s, een voor blouses en een voor T-shirts. Vooral ideaal voor zakenreizen maar zeker ook voor een vakantiekoffer.
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat is nou juist mijn probleem! Op de heenweg is mijn koffer (een Samsonite met een inhoud van 118 liter) altijd zo goed als leeg, waardoor ik veel last van schuivende en kreukelende kleding heb. Pas op de terugweg (na veel shoppen in bijvoorbeeld New York) is mijn koffer vol. Deze cubes en folders van Eagle Creek lijken mij daarom perfect om alle kleding in op te bergen tijdens de reis. Daarbij zorgt het volgens mij ook voor veel structuur en orde in m'n koffer. Ik heb de cubes en folders vandaag binnen gekregen en ik kan niet wachten om ze te gebruiken!Doockles schreef:Ik denk dat het het belangrijkste is dat je koffer/zak goed vol zit. Op die manier kan er niets beginnen schuiven en blijft alles netjes op zijn plaats liggen.

- Doockles
- Amerika-expert
Gewoon je koffer opvullen met isomo blokken ofzo. Dat hij toch vol zit, maar geen extra gewicht heeft. 
Nee serieus nu, ik ben eigenlijk wel eens benieuwd naar de grootte van die dingen. Nu staan er waarschijnlijk wel afmetingen op de site, maar ik zou wel eens een paar fotootjes willen zien van opgevulde zakken en hoe die juist in jullie koffers passen.

Nee serieus nu, ik ben eigenlijk wel eens benieuwd naar de grootte van die dingen. Nu staan er waarschijnlijk wel afmetingen op de site, maar ik zou wel eens een paar fotootjes willen zien van opgevulde zakken en hoe die juist in jullie koffers passen.

Onze reisverslagen:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties