Ik vond het ook alles behalve traag.. Je moet juist goed opletten om al die verhaallijnen te kunnen volgen.DVDGuy schreef:Game of Thrones heeft inderdaad wel wat weg van Lord of the Rings, maar wij vonden hem zeker niet traag; hoeveel delen heb je (al) gezien?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amerikaanse Tv-series
Re: Amerikaanse Tv-series
Sandy
Ik heb ook dezelfde afleveringen als jij gezien, deel 1 en 2. Zondag de derde, dacht ik. Spannend weer! Ik moest er bij het eerste seizoen even inkomen, zo veel personages, en wie was nou ook alweer wie?! Maar na een tijdje zaten we er goed in en werd het erg spannend en lekker onvoorspelbaar. Maar ik ben gek op fantasy dus dat scheelt... (leest er iemand hier ook Amerikaanse fantasy?)
Homeland is ook erg goed! Wij kijken nu The River, ook wel een goede serie, geheimzinnig, beetje à la Lost. The Mentalist en Castle zijn ook leuk. En the Closer, leuk mens. The walking dead en True Blood zijn ook fijn, wel luguber!
Homeland is ook erg goed! Wij kijken nu The River, ook wel een goede serie, geheimzinnig, beetje à la Lost. The Mentalist en Castle zijn ook leuk. En the Closer, leuk mens. The walking dead en True Blood zijn ook fijn, wel luguber!
Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
USA 2014: denver-LA
Mei 2016: Florida
Zomer 2016: Denver-Denver
Zomer 2018: Noordwest USA en Canada
Volg ons op:
https://www.polarsteps.com/iertje007
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
Volg ons op:
Ik had van te voren seizoen 1 nog eens gekeken om mijn geheugen op te frissen... Maar komt aflevering 3 vandaag? Vraag het me af... volgens mij aflevering 2 dan, want het was niet de bedoeling dat HBO Nederland aflevering 2 al vrij gaf (zie bericht van Youdid vorige pagina).
Sandy
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Volgens mij wordt vandaag, 8-4-2012 aflevering 2 uitgezonden.
Ja klopt, vandaag aflevering 2. Ben benieuwd hoe hoog (of laag) de kijkcijfers zullen zijn deze keer 

I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
Jammer, ik had me er op verheugd het morgen te kijken
weekje wachten dus!

Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
Volg ons op:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
Volg ons op:
Iemand episode 3 van Game of Thrones al gezien.... zit hier ongeduldig te wachten 

Sandy
Ik heb 'm alweer gedownload, ga vanavond lekker kijken!!!! Spannend 

I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
Ik heb het inmiddels gestreamd, maar vond deze episode niet zo bijzonder...
Sandy
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kijkt er ook iemand naar person of interest? Aboluut mijn favoriete serie
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ligt hier klaar, maar nog geen tijd gehad om te kijkenned in MO schreef:Kijkt er ook iemand naar person of interest? Aboluut mijn favoriete serie
Wij kijken ook. Vind het ook een van de betere series!ned in MO schreef:Kijkt er ook iemand naar person of interest?
Jaaaa gisteravond gekeken! Ik vond het jammer dat het weer afgelopen was, weer een week wachten! Goeie truc van Tyrion (zo heet hij toch?)!Youdid schreef:Ik heb 'm alweer gedownload, ga vanavond lekker kijken!!!! Spannend
Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
Volg ons op:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
Volg ons op:
Volgens mij speelt niet alleen Carice van Houten in Game of Thrones, het lijkt of Paul de Leeuw ook een rol heeft weten te bemachtigen als Varys (de eunuch) 

Sandy
- Robbielb
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Ik heb niet alles doorgenomen maar ik mis een paar series die je gezien moet hebben! Of is mijn smaak gewoon ruk haha..
The West Wing (1 van de beste series die ik ooit heb gezien en waardoor mijn interesse voor de VS werd aangewakkerd. Helaas in Nederland geflopt)
Boston Legal (kijkt zo lekker weg)
The Wire (Ook geflopt in Nederland... wel erg goeie serie)
Damages
En dan natuurlijk the usual:
24
Lost
NYPD Blue
Prisonbreak
etc...
The West Wing (1 van de beste series die ik ooit heb gezien en waardoor mijn interesse voor de VS werd aangewakkerd. Helaas in Nederland geflopt)
Boston Legal (kijkt zo lekker weg)
The Wire (Ook geflopt in Nederland... wel erg goeie serie)
Damages
En dan natuurlijk the usual:
24
Lost
NYPD Blue
Prisonbreak
etc...
Life is what happens to you while you're busy making other plans...
2012 - 68 dagen roadtrip USA & Curacao mei t/m augustus
2013 - 16 dagen roadtrip noord oost USA september
http://www.robbiegoesamerica.nl
2012 - 68 dagen roadtrip USA & Curacao mei t/m augustus
2013 - 16 dagen roadtrip noord oost USA september
http://www.robbiegoesamerica.nl
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Hoe kun je nou iets missen, als je het topic niet doorneemt??????
De meeste series die jij noemt zijn hier allemaal voorbij gekomen hoor, of misschien wel in een ouder topic over hetzelfde onderwerp. Enkele zijn ook al wat ouder, zoals de West Wing bijvoorbeeld. Toevallig ook een van mijn all-time favorites overigens, heel goed!
In de laatste posts gaat het vooral over populaire nieuwere series die we volgen, vaak rechtstreeks uit Amerika.
Mijn huidige en recente favorieten zijn:
- A gifted man
- The firm
- Touch
- Missing
- Hart of Dixie
- The Goodwife
- Blue bloods
En daarnaast kijk ik Damages af en toe als vermaak onder het strijken
En verder wachten we op nieuwe afleveringen van:
- Royal pains
- White collar
- Against the wall
- Covert afairs
- Falling skies
- Suits
- Homeland
- Rizolli & Isles
- Rookie blue
Grote favorieten die nu niet meer uitgezonden worden waren bij ons:
- The west wing
- Boston Legal
- the Practice
- ER
- Being Erica
- Brothers & Sisters
- Off the Map
- the Chicage code
- Life unexptected
- V
En dan heb de echte oudjes nog niet eens genoemd. Zoals je ziet, wij houden wel van series kijken. Heerlijk!
De meeste series die jij noemt zijn hier allemaal voorbij gekomen hoor, of misschien wel in een ouder topic over hetzelfde onderwerp. Enkele zijn ook al wat ouder, zoals de West Wing bijvoorbeeld. Toevallig ook een van mijn all-time favorites overigens, heel goed!
In de laatste posts gaat het vooral over populaire nieuwere series die we volgen, vaak rechtstreeks uit Amerika.
Mijn huidige en recente favorieten zijn:
- A gifted man
- The firm
- Touch
- Missing
- Hart of Dixie
- The Goodwife
- Blue bloods
En daarnaast kijk ik Damages af en toe als vermaak onder het strijken

En verder wachten we op nieuwe afleveringen van:
- Royal pains
- White collar
- Against the wall
- Covert afairs
- Falling skies
- Suits
- Homeland
- Rizolli & Isles
- Rookie blue
Grote favorieten die nu niet meer uitgezonden worden waren bij ons:
- The west wing
- Boston Legal
- the Practice
- ER
- Being Erica
- Brothers & Sisters
- Off the Map
- the Chicage code
- Life unexptected
- V
En dan heb de echte oudjes nog niet eens genoemd. Zoals je ziet, wij houden wel van series kijken. Heerlijk!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- AnnInBC
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
The X-Files is mijn all time favoriete serie!
Seinfeld vond ik ook altijd goed. Het is een oude serie, maar hier nog steeds dagelijks op TV en ik vind het een hele grappige serie vooral omdat er zoveel waarheid inzit (wel overdreven natuurlijk). Prison Break was ook een enorme goede reeks die wij volgden. Maar verder volgen wij eigenlijk nu niet veel
behalve Missing en The Amazing Race. Op het moment zijn ook de NHL Playoffs bezig, daar kijkt mijn man vooral naar...maar ons team bakt er niet veel van alhoewel zij als eerste in de NHL geendigd zijn!
We hebben te weinig tijd om tv te kijken met ons bijna 2 jarige dochtertje in huis!
The River hebben wij ook gevolgd, spannend en mysterieus tijdens bijna elke aflevering...maar de laatste aflevering is erg bizar en vond ik maar niks (dat is mijn mening natuurlijk, he)!
Seinfeld vond ik ook altijd goed. Het is een oude serie, maar hier nog steeds dagelijks op TV en ik vind het een hele grappige serie vooral omdat er zoveel waarheid inzit (wel overdreven natuurlijk). Prison Break was ook een enorme goede reeks die wij volgden. Maar verder volgen wij eigenlijk nu niet veel
behalve Missing en The Amazing Race. Op het moment zijn ook de NHL Playoffs bezig, daar kijkt mijn man vooral naar...maar ons team bakt er niet veel van alhoewel zij als eerste in de NHL geendigd zijn!

The River hebben wij ook gevolgd, spannend en mysterieus tijdens bijna elke aflevering...maar de laatste aflevering is erg bizar en vond ik maar niks (dat is mijn mening natuurlijk, he)!
Wij hebben de eerste paar afleveringen gekeken, maar zijn toen al gauw gestopt omdat alles al te bizar was. Nu ben ik wel benieuwd hoe erg de laatste aflevering moet zijn geweestAnnInBC schreef: The River hebben wij ook gevolgd, spannend en mysterieus tijdens bijna elke aflevering...maar de laatste aflevering is erg bizar en vond ik maar niks (dat is mijn mening natuurlijk, he)!

-
- Amerika-expert
Gisteren zagen we een voorstukje van een nieuwe tv serie die in juni begint.
Het heet Bunheads en zag er best leuk uit.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Het heet Bunheads en zag er best leuk uit.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Ziet er wel leuk uit. Ben benieuwd.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1363 Weergaves