Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Citytrip 5 dagen, NYC

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
KarinBee
Amerika-ontdekker

Bericht door KarinBee »

Hallo Dunky,

mijn vriend en ik gaan met kerst en oud&nieuw naar The Big Apple. We hebben al in februari geboekt, en toen waren er al vele hotels volgeboekt voor oud&nieuw. Ik kan me bijna niet voorstellen dat je nu, 2 maanden van tevoren, nog veel soeps zal vinden. Maar misschien als je heel heel goed zoekt?
Hillz
Amerika-ontdekker

Bericht door Hillz »

In Februari waren de hotels al volgeboekt voor oud&nieuw? :?:
Dat is wel snel zeg.

Groeten,
eaglelgae
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door eaglelgae »

Wij hebben eind augustus geboekt en zitten voor 27 dollar per persoon op een tweepersoonskamer, maar heel snel daarna zat alles vol of was alles een stuk duurder. Wij gaan de dag na kerst tot en met 5 januari. Je kunt kijken op ons logboek van de voorbereidingen voor amerika voor links naar goedkope locaties en leuke uitstapjes.

Groetjes, Anneke
Noord-Amerika 2001, 2002, 2003, 2004, 2005/2006, 2009, 2011, 2012, 2013, 2016
Dunky
Amerika-ontdekker

citytrip 5 dagen NYC

Bericht door Dunky »

Thx allemaal maar idd de tijd is wat te kort om nu nog voor de feestdagen iets te regelen :( misschien als we alles wat vlugger plannen in de toekomst hè.
In ieder geval de tickets voor mei zijn besteld en betaald !!!! :D
We kijken er natuurlijk weer naar uit en de voorbereidingen zijn alweer gestart - lekker vroeg deze keer :wink: - zodat we niks missen wat op ons verlanglijstje staat hihihi :lol:
Voor al diegenen die dit (na)jaar nog gaan, veel plezier !!! :!: :!:
Groeten Dunky
Mn vrouw en ik zijn gek van Amerika, NYC in 2005 en nu eindelijk in 2011 LA/SF/LV/Grand Canyon

Afbeelding
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

eaglelgae schreef:Wij hebben eind augustus geboekt en zitten voor 27 dollar per persoon op een tweepersoonskamer, maar heel snel daarna zat alles vol of was alles een stuk duurder. Wij gaan de dag na kerst tot en met 5 januari. Je kunt kijken op ons logboek van de voorbereidingen voor amerika voor links naar goedkope locaties en leuke uitstapjes.

Groetjes, Anneke
wat voor hotel hebben jullie voor 27 dollar pp? ik kan nooit iets vinden goedkoper dan $100 (wel eenpersoonskamer)

doreen
SEEING IS BELIEVING
Dunky
Amerika-ontdekker

Bericht door Dunky »

Het wordt zo stilletjesaan weer iets langer licht... de dag worden ietsjes langer.... de dromen komen dichterbij.... en zo ook de vakantie .... :o
Nog iemand leuke tips, weetjes of ervaringen....van de afgelopen maanden :?:
We horen ze graag hoor :!:
En voor diegenen die de eerste keer gaan, lees gerust ons uitgebreid reisverslag op de vorige pagina's, tot gauw 8)
Mn vrouw en ik zijn gek van Amerika, NYC in 2005 en nu eindelijk in 2011 LA/SF/LV/Grand Canyon

Afbeelding
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

LEUK VERSLAG!!

Ik krijg er helemaal zin in als ik dit lees! :lol:

Groetjes van Marloes
Dunky
Amerika-ontdekker

Bericht door Dunky »

En wij weer heimwee :wink:

Afbeelding
Castarah
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Castarah »

Ik ben ook onlangs 3 dagen in New York geweest

zie http://www.carlahaelermans.waarbenjij.nu voor het verslag
en http://carlainamerika.dyndns.org/ voor de foto's

Groetjes Carla
Na 8 maanden Amerika weer terug in NL.
Dunky
Amerika-ontdekker

Bericht door Dunky »

Erg leuk om lezen dat ook jij hebt genoten van NY :!:
Het is dan ook n geweldige stad hè, en gelukkig had jij meer geluk dan wij op het ESB.
Wij kijken alvast uit naar ons volgend bezoek :wink:
Groetjes

Afbeelding
Dunky
Amerika-ontdekker

Bericht door Dunky »

N hele tijd geleden dat ik hier op t forum was..... :?
Er is dan ook heel wat gebeurd in m'n privè leven. Niks tussen ons als koppel maar wel met de rest in de familie (ziektes, overlijdens,...).
Daardoor is ook onze 'Amerikareis' van dit jaar in het water gevallen en hebben jullie nog geen verslag kunnen lezen ofzo :cry:
De reis zelf is uitgesteld tot mei/juni 2007.
Tot gauw....
Dunky

Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer