Over 3 weken gaan wij richting Amerika. We hebben via escapecampers.com een campervan ( omgebouwd GMC busje) gehuurd.
Het plan is om vanaf SF ( daar vliegen we naartoe en vandaan) gelijk de 1e dag Highway 1 naar LA te nemen. We hebben hier 2,5 dag voor, dan gaan we naar een concert in LA.
Vanaf daar willen we een paar dagen op de surfstranden blijven, ergens in de buurt van san clemente en Laguna beach. Vanaf daar richting Grand Canyon.
Vanaf dit punt is de reis nog niet gepland. We willen in ieder geval naar de Grand Canyon ( north rim), death valley ( LV hoef van ons niet perse), dan door naar het noorden, Moab, 4 corners, en yosemite. Vanaf Yosemite willen we graag doorsteken naar de noord kust van CA, en naar de redwoods. Vanaf daar via de kust terug naar SF.
Nu ik hier mee bezig ben kom ik een hoop tegen waarvan ik denk, oh! dat wil ik ook zien! En dat ook! En dat ook!

Kan iemand mij vertellen of bovenstaande reis uberhaupt te doen is in 4 weken?
Verder ben ik benieuwd naar ervaringen van mensen die ook in een 'van' geslapen hebben tijdens hun reis ( en dus niet in een grote camper). Hoe zijn jullie ervaringen buiten de campings? Ik heb een aantal verhalen gelezen van mensen die op mooie plekken ( bijv kust noord california) gewoon hun van aan de kant zetten en daar slapen. Kan dit echt?? Zou wel te gaaf zijn!! Er is een hoop info mbt grotere campers, maar de andere manieren van kamperen kan ik niet zo heel veel over vinden.
Ik ken de sites die de state parks aangeven, maar we zouden graag ook af en toe buiten deze plekken willen verblijven.
Alvast bedankt voor jullie reacties,
Groetjes Madelein