Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Shoppen in New York...

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Dunky
Amerika-ontdekker

Bericht door Dunky »

Wij hebben ongeveer hetzelfde meegemaakt in de NBA store op Madison. Vriendelijke bediening, niks teveel om geschenkverpakking te gebruiken, en zelfs n paar extra gadgets bij te voegen. "Now they can see in Europe that you visit the NBA" werd er nog toegefluisterd.... ERG LEUK !! :wink:

http://i102.photobucket.com/albums/m89/ ... 001166.jpg
Mn vrouw en ik zijn gek van Amerika, NYC in 2005 en nu eindelijk in 2011 LA/SF/LV/Grand Canyon

Afbeelding
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

En zo vroegen ze mij twee weken geleden in Las Vegas ook of de parfum die ik gekocht had voor de buurvrouw een gift was. Ze wilden het al in zo'n mooie giftbag (een ander woord weet ik er niet voor te bedenken) inpakken, bedekt met van dat crêpepapier.

Omdat ik dat natuurlijk nooit zo mooi mee naar Nederland kon nemen, kreeg ik een nog opgevouwen giftbag met enkele vellen van dat crêpepapier zodat ik het hier thuis toch nog mooi kon verpakken... :D

Roland

Oh ja, en voordat de vraag gesteld gaat worden, ja ze was blij met het nieuwste luchtje van J-Lo... :wink: :lol:
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
liesbet14
Amerika-newbie

Bericht door liesbet14 »

Hallo allemaal,

Alvast heel hartelijk bedankt voor jullie vele tips en mooi foto's...
Nu wordt ik nog ongeduldiger om te vertrekken!
Heb nog 2 extra vraagjes...
- Weet er soms iemand van jullie in welke winkel ze Rock & Republic jeans verkopen in New York? (je weet wel, de victoria-beckham broeken)

- Ik ben kleuterleidster en natuurlijk ook altijd geïnterresseerd in de nieuwste snufjes qua speelgoed enz... Zijn er naast Toys R Us, World of Disney nog andere tips?

Alvast bedankt!!!
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

Coyote schreef:...de parfum die ik gekocht had voor de buurvrouw ...

...

Oh ja, en voordat de vraag gesteld gaat worden, ja ze was blij met het nieuwste luchtje van J-Lo... :wink: :lol:
Kopje suiker, buurman? :wink:

:hilarious:
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

liesbet14 schreef:- Ik ben kleuterleidster en natuurlijk ook altijd geïnterresseerd in de nieuwste snufjes qua speelgoed enz... Zijn er naast Toys R Us, World of Disney nog andere tips?
Bij Toys-R-Us liepen ze de hele tijd demonstraties te geven van speelgoed, o.a. opblaas-raketten en vliegende schotels om mee te gooien. Ze verkochten blijkbaar goed want later zag ik in Central Park ook een kindje met zo'n ding :)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Duck
Amerika-ontdekker

Bericht door Duck »

voor de spijkerbroeken zou ik bij bloomingdales gaan kijken. Je hebt er twee, als je die op broadway pakt heb je links van broadway nog een aantal blokken met de duudere merken (donna karen en nog (veel) duurder)
Voor het speelgoed... Je hebt ergens een hele grote "meisjes" winkel, misschien hebben ze daar ook speelgoed.
hannah
Amerika-newbie

outlet shoppen in NY

Bericht door hannah »

Hoi Liesbeth,
Century 21 is een outlet eldorado. Alle designers voor een prikkie. Net een enorm grote Bijenkorf.
Om de hoek van Ground Zero.
22 Cortlandt Street
New York, NY 10007
(bet. Church and Broadway)

ze hebben ook een site : http://www.c21stores.com
als je googled naar outlet shoppen new york vind je er nog veel meer.

veel plezier
Hannah
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer