Zijn er nog mensen op het forum die naar dit festival toe gaan?
Een aantal bekenden van mij treden op tijdens dit festival en een aantal vrienden zullen ook afreizen naar Las Vegas
om dit mee te maken. Helaas kan ik er zelf niet bij zijn, stiekem baal ik daar wel een beetje van
2012: Californië, Arizona, Utah en Nevada
2014: Florida (en LA)
2015: Nevada, Arizona en Utah
2018: Florida
2019: New York en Westkust Florida
2024: Florida
2025: Las Vegas - The Sphere The world is a book, and those who do not travel read only one page.
Ik wil je niet jaloers maken, maar ik ga de volle 3 dagen!
Vier er zondag zelfs mijn verjaardag!
Te vette line-up en volgens mij een onvergetelijk vet feest!
Je moet mijn topic maar eens lezen "Vragen LA", daarin staat er wat info over het hoe en wat.
Vorig jaar wist ik het niet en vond ik het te pricey voor mn vakantie budget om er nog heen te gaan.
Dit jaar ben ik pas vanaf 22 juni in Vegas en zal ik mn eigen feessie moeten bouwen, gaat wel lukken
2023 - Phoenix roundtrip via LA - Yosemite - Bryce - Colorado Springs - Santa Fe - Phoenix 2022 - 2021 - 2019 - 2017 - 2016 - 2012 - 2011 - 2010
Noob1880 schreef:Ik wil je niet jaloers maken, maar ik ga de volle 3 dagen!
Vier er zondag zelfs mijn verjaardag!
Te vette line-up en volgens mij een onvergetelijk vet feest!
Je moet mijn topic maar eens lezen "Vragen LA", daarin staat er wat info over het hoe en wat.
Haha dat doe je wel, gaaf zeg!
Ik wens je heel veel plezier, wordt waarschijnlijk een onvergetelijke verjaardag!
2025: Las Vegas - The Sphere The world is a book, and those who do not travel read only one page.
Noob1880 schreef:Welke mensen ken je trouwens die daar komen optreden?
Ik zal even de artiesten namen noemen, die ook op de poster staan:
Brennan Heart
Coone
D-Block & S-te-Fan
Headhunterz
Isaac
Technoboy
Zany
Zij draaien in de categorie "hardstyle"
Behoorlijk aantal bezoekers bij Electric Daisy Carnival 2012:
Voor de forumleden die het leuk vinden om te bekijken
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.