Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel bij metro net buiten Washington gezocht
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Hotel bij metro net buiten Washington gezocht
Ben zelf ook op zoek naar een hotel in Washington, hebben geen auto ter beschikking dus alles zal via openbaar vervoer / te voet moeten gaan. En we komen aan via de trein van Philadelphia.
Probeer nu via priceline een goeie deal te krijgen, maar weet iemand welke zone's ik allemaal kan aanvinken om alles makkelijk met het openbaar vervoer te doen.
Heb tot nu toe enkel op de zone White House - Downtown geboden zonder succes. Zijn de zones "Georgetown - Foggy bottom", "Dupont Circle - Woodley Park", "Convention Ctr - Capitol Hill area" ook goed zowel qua ligging als veiligheid ?
Probeer nu via priceline een goeie deal te krijgen, maar weet iemand welke zone's ik allemaal kan aanvinken om alles makkelijk met het openbaar vervoer te doen.
Heb tot nu toe enkel op de zone White House - Downtown geboden zonder succes. Zijn de zones "Georgetown - Foggy bottom", "Dupont Circle - Woodley Park", "Convention Ctr - Capitol Hill area" ook goed zowel qua ligging als veiligheid ?
- Fiesta68
- Amerikakenner
- Partner van: KingKong65
- Aantal x V.S. bezocht: 24
Dag Wenneke
Je hotel ziet er goed uit, veel plezier nog in Washington en geniet er maar van
Ik heb gisteren via Priceline een 'kleine deal' gedaan.
We zijn wel relatief tevreden over het hotel we gekregen hebben
'The Embassy Row Hotel' ***1/2 met ontbijt aan $ 75 per nacht (omgeving Dupont Circle).
enig nadeel de parkeerkosten $ 35 per dag.
Je hotel ziet er goed uit, veel plezier nog in Washington en geniet er maar van

Ik heb gisteren via Priceline een 'kleine deal' gedaan.
We zijn wel relatief tevreden over het hotel we gekregen hebben
'The Embassy Row Hotel' ***1/2 met ontbijt aan $ 75 per nacht (omgeving Dupont Circle).
enig nadeel de parkeerkosten $ 35 per dag.
2011-05--2013-07--2015-08--2019-06--2020-06+10--2023-06--2024-05--2024-11--2025-05: Zuidwesten
2012(2x)-2015-2016-2017-2018-2019-2020-nov2021-2022(2x)-2023 Florida
2012-07: Noordoosten
2014-06: Zuidelijke Staten
2016-08: Texas
2017-07: Noordwesten
2018-07: Hawaii
2012(2x)-2015-2016-2017-2018-2019-2020-nov2021-2022(2x)-2023 Florida
2012-07: Noordoosten
2014-06: Zuidelijke Staten
2016-08: Texas
2017-07: Noordwesten
2018-07: Hawaii
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Al die zones liggen ook vrij gunstig, Bart.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ok bedankt Petra, dan kan ik mijn zoektocht naar een hotel verder zetten met die extra zonesPetra/VS schreef:Al die zones liggen ook vrij gunstig, Bart.
Volgens de site hebben ze nu ook veel kamers gerenoveerd en gratis parkeren.knaapje schreef:Voor een trip een paar jaar geleden naar o.a. Washington,DC heb ik o.a. gekeken naar dit hotel:
http://www.americanahotel.com/
Komt er op Tripadvisor niet slecht uit.
Heel schappelijke prijzen.
Vlakbij de metro.
Ben er uiteindelijk niet geweest aangezien ik een goede deal via Priceline voor Embassy Row te pakken kreeg.
Knaapje
Ben er nog steeds niet geweest, maar hou ze in gedachten voor 2013.
@Petra (of iemand anders)
Vraag over de nieuwe silverline Ik lees dat deze lijn, gedeeltelijk dan, in 2014 opengaat.
Hotels in Tysons Corner worden nog interessanter volgens mij.
info:
http://silverlinemetro.com/
Vraag over de nieuwe silverline Ik lees dat deze lijn, gedeeltelijk dan, in 2014 opengaat.
Hotels in Tysons Corner worden nog interessanter volgens mij.
info:
http://silverlinemetro.com/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht