Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

wandelen t.o.v auto in berengebied Canada

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
yarrah
Amerika-expert

Re: wandelen t.o.v auto in berengebied Canada

Bericht door yarrah »

winnys schreef:
Eehhhh,.... dat kan niet, beren brullen alleen in films en tv series
Echt, het geluid van twee ruziemakende beren gaat verder dan gegrom. Alhoewel het vast indrukwekkender klinkt wanneer je bang bent.
Dat denk ik ook :lol: :lol: :lol: .
Volgens mij zit je net zoals in de fim "The blair witch project" in je tentje.
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
rijocaer
Amerikakenner

Bericht door rijocaer »

Reny schreef:Tijdens onze vele wandelingen zijn we geen enkele beer tegengekomen.
Wel vonden wij het wandelen in Canada iets "enger" omdat er zo ontzettend veel gewaarschuwd wordt.
In Yellowstone en de Great Smoky Mountains, waar we veel meer beren hebben gezien wordt er lang niet zoveel gewaarschuwd voor beren!
Ligt er ook aan wat de beren te eten hebben. Hier in GSMNP was vorig jaar een te kort aan voedsel, dus zal je nu meer beren zien omdat ze honger hebben en in de lager gelegen gebieden om voedsel zoeken. Veel mensen kijken alleen op de grond naar beren, maar ze zitten vaker in de bomen. (trouwens ook een record aantal afgestoten beren, 1 jaar en jonger, bij de rescue dit jaar)
rijocaer
andre208
Amerikafan

Bericht door andre208 »

amerikaforum.jpg
Als je er 2 zo ruzie ziet maken was ik blij met een hek er tussen. Het zijn wel europeesche beren.
Maar in Canada heb ik er ook genoeng gezien en ook van uit de auto van heel dicht bij.

Andre
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer