Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
auto huren Oahu
auto huren Oahu
In september gaan we aansluitend op 3 weken zuid west USA nog 6 nachten naar Oahu.
Omdat ons hotel in Kahaluu ligt willen we voor de gehele tijd een auto huren. Ook om zelf wat mobieler te zijn.
Nu kan ik op het forum wel veel vinden over autoverhuur in het algemeen, maar eigenlijk niets over autoverhuur op Oahu.
Dus graag zou ik willen weten wat jullie tips, ervaringen en suggesties zijn. (verhuurbedrijf, soort auto, enz.)
Vriendelijke groeten,
Helena
Omdat ons hotel in Kahaluu ligt willen we voor de gehele tijd een auto huren. Ook om zelf wat mobieler te zijn.
Nu kan ik op het forum wel veel vinden over autoverhuur in het algemeen, maar eigenlijk niets over autoverhuur op Oahu.
Dus graag zou ik willen weten wat jullie tips, ervaringen en suggesties zijn. (verhuurbedrijf, soort auto, enz.)
Vriendelijke groeten,
Helena
-
- Amerika-ontdekker
Re: auto huren Oahu
Helena, wij zijn in december 2010 naar Oahu geweest en hebben bij Alamo een auto gehuurd. Dit hadden we in Nederland al geregeld. Je hebt dan al de juiste verzekeringen. Wij kiezen altijd voor een midsize SUV; zijn met z'n vieren. Voordeel van Alamo is dat je je eigen auto mag uitzoeken uit de beschikbare auto's van jouw categorie.
Lekker vooruitzicht
Lekker vooruitzicht

- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Afgelopen zomer ook op Oahu geweest en op dezelfde manier een auto gehuurd als yheemskerk, 'gewoon' bij Alamo op dezelfde manier als een auto huren in de rest van Amerika, er is niet echt verschil wat betreft manier van huren hoor
!

Laatst gewijzigd door MattRob op 14 apr 2012, 08:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Neem een cabrio, suv is onzin
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ook voor juni een paar dagen auto gehuurd via Eautohuur/Rentalcars.com. (betaald, goed verzekerd etc.) Ophalen doen we in Honolulu en bij vertrek inleveren op de luchthaven.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Neem een open Jeep Wrangler
Je kunt gewoon vanaf huis boeken op sites boeken als ebookers en usa-reisen.
Als je hem direct wilt ophalen op het vliegveld vul je in dat je hem wil ophalen op HNL, anders kun je gewoon Honolulu invullen en dan kun je kiezen hem op het vliegveld op te halen of in de stad.
Hang loose !

Je kunt gewoon vanaf huis boeken op sites boeken als ebookers en usa-reisen.
Als je hem direct wilt ophalen op het vliegveld vul je in dat je hem wil ophalen op HNL, anders kun je gewoon Honolulu invullen en dan kun je kiezen hem op het vliegveld op te halen of in de stad.
Hang loose !
Hallo allemaal.
Dank voor de tips. Ik heb inmiddels al via alamo zitten kijken (.de wel te verstaan, is toch bijna de helft goedkoper dan .nl
)
Husband kijkt al naar auto's via USAreisen.de. De Jeep wrangler sprak mijn man wel heel erg aan. Het idee van een cabrio vind ik erg leuk.
Ik kan niet wachten tot het zover is.
Groetjes,
Helena
Dank voor de tips. Ik heb inmiddels al via alamo zitten kijken (.de wel te verstaan, is toch bijna de helft goedkoper dan .nl

Husband kijkt al naar auto's via USAreisen.de. De Jeep wrangler sprak mijn man wel heel erg aan. Het idee van een cabrio vind ik erg leuk.
Ik kan niet wachten tot het zover is.

Groetjes,
Helena
-
- Amerika-ontdekker
Die jeep wrangler lijkt mij ook erg gaaf, maar hoe zit dat met bagage in zo'n ding? Alles is open, dus ik denk niet dat je koffer veilig opgeborgen kan worden? Ik ben benieuwd omdat wij 's ochtends landen en pas 's middags kunnen inchecken in het hotel. Dus wil ik wel alvast wat kunnen zien met de jeep 

- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb ook ooit een wrangler gehuurd op Hawaii. Doe het niet weer. Het was een 4 cylinder die ampr de heuvel op wou. Ook mistten er onderdelen voor het dak
De 4wd was uitgeschakeld (kon je niet gebruiken) en daarbij zijn er niet echt wegen waar je een 4x4 kan huren. Een mustang cabrio op hawaii is 10x leuker
De 4wd was uitgeschakeld (kon je niet gebruiken) en daarbij zijn er niet echt wegen waar je een 4x4 kan huren. Een mustang cabrio op hawaii is 10x leuker
- US-fanboy
- Amerikakenner
Problemen zoals hierboven zijn wij niet tegengekomen
Maar een cabrio is ook leuk en ieder z'n meug
We hebben de spullen niet achter hoeven laten in de Wrangler, maar je kunt als je nog niet kunt inchecken in het hotel wel alvast de koffers brengen en vragen of je die kunt achterlaten tot je ingecheckt bent. Daar hebben we wel ervaring mee en daar doen ze niet moeilijk over.

Maar een cabrio is ook leuk en ieder z'n meug

We hebben de spullen niet achter hoeven laten in de Wrangler, maar je kunt als je nog niet kunt inchecken in het hotel wel alvast de koffers brengen en vragen of je die kunt achterlaten tot je ingecheckt bent. Daar hebben we wel ervaring mee en daar doen ze niet moeilijk over.
-
- Amerika-ontdekker
Dat kan natuurlijk inderdaad ook
Weet jij nog via welk bedrijf jij die auto had gehuurd?

- US-fanboy
- Amerikakenner
Hawaii Car Rental Discount.
We gaan daar in januari weer huren en betalen $52 voor 1 dag (all incusive).
We gaan daar in januari weer huren en betalen $52 voor 1 dag (all incusive).
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 3578 Weergaves
-
Laatste bericht door Rob Swijters
-
- 2 Reacties