Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
KCC
KCC
ik had laatst wat raars ! ik zat wat rondtekijken op de green card loterij site en ik vulde wat in en drukte next om te kijken wat de leeftijd is enzo maar het bleek dat ik alles ingevuld had en was ik opgebeld door iemand van KCC ..
Hoort dat zo te zijn als je je aanmeld en hoe oud moet je ervoor zijn?
Hoort dat zo te zijn als je je aanmeld en hoe oud moet je ervoor zijn?
America.... i love you from the bottom of my heart 1 (l)
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Toon, ik denk dat je met je twee voetjes ergens ingetrapt bent, KCC belt geen mensen.
Trouwens, op de échte site KAN je helemaal niks meer invullen, de lotterij is al maanden geleden afgesloten.
Wat moesten die mensen aan de telefoon weten?
Trouwens, op de échte site KAN je helemaal niks meer invullen, de lotterij is al maanden geleden afgesloten.
Wat moesten die mensen aan de telefoon weten?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON