Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen National Emerald Club (autoverhuur)
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Re: Ervaringen National Emerald Club (autoverhuur)
Waar heb je het formulier naartoe gemaild? Volgens de helpdesk mocht het alleen per fax of post.
- bedeve
- Amerika-expert
Beste Brampo,
Het telefoonnummer en emailadres van de helpdesk staat onder mijn bericht waar jij op reageert.
National in engeland regelt het voor heel europa.
Als je een digitaal aanvraagformulier en alle informatie nodig hebt stuur je me maar een berichtje
Het telefoonnummer en emailadres van de helpdesk staat onder mijn bericht waar jij op reageert.
National in engeland regelt het voor heel europa.
Als je een digitaal aanvraagformulier en alle informatie nodig hebt stuur je me maar een berichtje
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- bedeve
- Amerika-expert
Nog even ter aanvulling en wat mijn aandeel betreft afsluiting.bedeve schreef:Heb gisteren het aanvraagformulier gemaild, en gisteravond de bevestiging al gekregen.
Dear Mr.
Thank you for your Email.
Please be advised that your Emerald Club Number is 84936.... and is already active. We will forward you your Emerald Club card within 28 days.
Precies een week later viel het mapje met info en club card in de bus !
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Ik heb de bevestiging op 12 maart ontvangen...helaas de pas nog niet.
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Maar laten jullie die pasjes nou gewoon naar je Nederlandse adres sturen allemaal of naar een adres in de VS?
Als ik zo'n pasje zou hebben, zou ik dus voortaan niet meer het duurste pakket bij USAreisen.de hoeven te boeken (ivm de tweede bestuurder) maar kan ik voor de Super Spar plus gaan omdat we de 2e bestuurder dus al via die Emerald Club er gratis bij krijgen?
Ik lees ook dat je dus elke auto mag kiezen maar dat je voor midsize betaald.
Dus als ik bij Usareisen een midsize SUV huur, kan ik daar een fullsize meenemen?
En vullen jullie bij je drivers license number gewoon je nederlandse nummer in?
Als ik zo'n pasje zou hebben, zou ik dus voortaan niet meer het duurste pakket bij USAreisen.de hoeven te boeken (ivm de tweede bestuurder) maar kan ik voor de Super Spar plus gaan omdat we de 2e bestuurder dus al via die Emerald Club er gratis bij krijgen?
Dus als ik bij Usareisen een midsize SUV huur, kan ik daar een fullsize meenemen?
Blog: http://www.eyerisphotography.nl
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
Mijn vraag sluit bij Iris_1982 aan. Ik heb gisteren een aansluitingsformulier gevraagd, en vandaag ontvangen.
Met deze kaart die zij naar Belgie sturen hoef ik niet aan te schuiven, bovendien zou ik met mijn midsize suv reservatie een fullsize kunnen kiezen indien deze in het rijtje staat?
Dat lijkt me mooi meegenomen. Of zijn er addertjes onder het gras?
Je kan bovendien ook voor miles sparen, voor sommige maatschappijen wordt er wel een fee gevraagd. Hoeveel die fee is, wordt echter niet vermeld. Ik hoop dus dat dit niet voor BA het geval is.
Is er iemand die hier met deze kaart ervaring heeft?
Met deze kaart die zij naar Belgie sturen hoef ik niet aan te schuiven, bovendien zou ik met mijn midsize suv reservatie een fullsize kunnen kiezen indien deze in het rijtje staat?
Dat lijkt me mooi meegenomen. Of zijn er addertjes onder het gras?
Je kan bovendien ook voor miles sparen, voor sommige maatschappijen wordt er wel een fee gevraagd. Hoeveel die fee is, wordt echter niet vermeld. Ik hoop dus dat dit niet voor BA het geval is.
Is er iemand die hier met deze kaart ervaring heeft?
- Nordschleife
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Nee, je reserveert een midsize en geen midsize suv en kan dan een auto uit de emerald aisle pakken. Hier staan dan midsize of groter, of hier suv's bijstaan is maar de vraag. Wil je zeker zijn van een suv moet je een suv reserveren.Iris_1982 schreef:Maar laten jullie die pasjes nou gewoon naar je Nederlandse adres sturen allemaal of naar een adres in de VS?
Dan kan je wel in 1 keer doorlopen naar de emerald reserve aisle en zit er ook een 2e bestuurder bij inbegrepen. Hier zitten wel voorwaarden aan.
Groeten Michael
Reisverslag ZW-USA 2014
Reisverslag ZW-USA 2014
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Ik heb een midsize suv gehuurd via USAreisen.de
Via National Emerald Club heb ik de pas aangevraagd en inmiddels ontvangen.
Nu ga ik er vanuit dat ik minimaal een midsize suv zal krijgen en wie weet staat er nog wat groters in de rij van de Emerald club. In de rij zal ik in ieder geval niet staan.
We zullen zien, maar er zullen vast mensen zijn die al wel ervaringen hebben opgedaan met deze Emerald Club Card.
Via National Emerald Club heb ik de pas aangevraagd en inmiddels ontvangen.
Nu ga ik er vanuit dat ik minimaal een midsize suv zal krijgen en wie weet staat er nog wat groters in de rij van de Emerald club. In de rij zal ik in ieder geval niet staan.
We zullen zien, maar er zullen vast mensen zijn die al wel ervaringen hebben opgedaan met deze Emerald Club Card.
Ik heb de kaart intussen aangevraagd. Ik heb bevestiging gekregen van National dat mijn lidnummer actief is en gebruikt kan worden voor toekomstige reserveringen. Ik heb dan toch even nagevraagd hoe het zat met mijn reservatie van februari voor augustus. Ik kreeg onmiddellijk antwoord! Indien ik de voordelen wil moet ik alles annuleren en herboeken!
Aangezien ik in februari een vroegboekkorting had, zie ik hier toch wel van af! Ik heb de kaart dus voor niets aangevraagd.
Hoewel ik misschien wel doe of mijn neus bloed en alsnog naar de fast track line ga! 
Aangezien ik in februari een vroegboekkorting had, zie ik hier toch wel van af! Ik heb de kaart dus voor niets aangevraagd.

- gyatso
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Naeaerea, ik begrijp dat je een mid-size SUV met een vroegboek korting ergens hebt geboekt? Wij hadden de auto via Expedia. Met het bevestigingsformulier en de pas van National in de aanslag, gewoon de auto gaan uitzoeken. Naar de uitgang rijden, dit formulier en de pas afgeven. Zij zetten het bevestigingsnummer in de computer en rijden maar. Ook bij ons keken ze even vreemd, toen uitgelegd dat we de auto al hadden geboekt voordat wij hadden gehoord van deze mogelijkheid. Geen enkel probleem, binnen een paar tellen stonden we buiten. O ja, auto leeg inleveren, je betaalt altijd een tank benzine, hoe vol de tank ook zit.
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Maar ik begrijp dat mensen hier sowieso vaak via usareisen.de boeken en dan ter plekke met hun National Pas bij de balie zwaaien om die 2e bestuurder en zo gratis te krijgen?
Dus dat je die pas ook kunt gebruiken als je bij een andere aanbieder dan National zelf geboekt hebt? Althans: dat dacht ik hier te lezen.
Anders is het nutteloos want een auto bij National zelf boeken is veel duurder dan via usareisen.
Maar volgens mij kunnen ze dan ook nooit weten wanneer je die pas aangevraagd hebt, want bij Usareisen kan je je pasnummer sowieso niet invoeren toch?
Dus ook al héb je die pas al en je boekt bij usareisen, dan nog zal dat niet in het systeem staan bij National?
Mijn pas is ook onderweg met de post nu, dus in feite zou ik in oktober met dat pasje gewoon naar de fast lane kunnen lopen en daar alles regelen lijkt me?
Dus dat je die pas ook kunt gebruiken als je bij een andere aanbieder dan National zelf geboekt hebt? Althans: dat dacht ik hier te lezen.
Anders is het nutteloos want een auto bij National zelf boeken is veel duurder dan via usareisen.
Maar volgens mij kunnen ze dan ook nooit weten wanneer je die pas aangevraagd hebt, want bij Usareisen kan je je pasnummer sowieso niet invoeren toch?
Dus ook al héb je die pas al en je boekt bij usareisen, dan nog zal dat niet in het systeem staan bij National?
Mijn pas is ook onderweg met de post nu, dus in feite zou ik in oktober met dat pasje gewoon naar de fast lane kunnen lopen en daar alles regelen lijkt me?
Blog: http://www.eyerisphotography.nl
Ok, dan zullen we het zo proberen! 

- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Wat is jullie ervaring?
Ik heb de kaart ontvangen.
Ik heb een mid-size suv geboekt via USA reisen, uiteraard verhuurder National.
Ga ik nu de voordelen hebben bij het ophalen van de auto op IAH (Houston International Airport)?
Ik heb hier nog geen duidelijk antwoord over gelezen. Of ben je met de kaart verplicht via National te boeken. Dit is namelijk veel duurder dan via b.v. USA Reisen.
Ik heb de kaart ontvangen.
Ik heb een mid-size suv geboekt via USA reisen, uiteraard verhuurder National.
Ga ik nu de voordelen hebben bij het ophalen van de auto op IAH (Houston International Airport)?
Ik heb hier nog geen duidelijk antwoord over gelezen. Of ben je met de kaart verplicht via National te boeken. Dit is namelijk veel duurder dan via b.v. USA Reisen.
Ik heb mij ook deze week aangemeld voor Emerald Club. Ik heb ze net nog even gebeld, hoe het zit met een boeking through a agency en Emerald club. Heel duidelijk antwoord gekregen: De Emerald Club moet bij de boeking tegelijk zijn opgegeven, anders is het niet geldig.
Dus misschien wel gewoon bluffen bij het ophalen?? Verder vraag ik mij vooral af, wat de eventuele gevolgen zijn voor de 2e bestuurder. Mocht er toch ooit problemen zijn en je bent dat niet verzekerd.. Dat lijkt me geen fijne situatie.
Dus misschien wel gewoon bluffen bij het ophalen?? Verder vraag ik mij vooral af, wat de eventuele gevolgen zijn voor de 2e bestuurder. Mocht er toch ooit problemen zijn en je bent dat niet verzekerd.. Dat lijkt me geen fijne situatie.
Ik heb geboekt bij USA-reisen, en heb gekozen voor het super-inclusiv-plus-pakket. Ik ben dus sowieso verzekerd voor de 2e bestuurder, hier is het mij dus ook niet om te doen.
Waar het me wel om te doen is, is het niet aanschuiven en een eventuele upgrade. Indien de upgrade voor een midsize-SUV niet geldt, is dit geen probleem. Ik ben net zo tevreden met een midsize-SUV, anders had ik me wel een fullsize gereserveerd.
Schiet er dus nog enkel het aspect 'niet aanschuiven' over. (Ik heb nog geen ervaring bij National, maar bij Dollar heb ik al ondervonden dat je soms héél lang kan wachten.) Hoewel ik mijn kaart later heb aangevraagd dan wanneer ik de reservatie heb gemaakt, ga ik toch langs de fast track line. Indien ze een opmerking maken, leg ik gewoon uit dat ik niet op de hoogte was van de 'Emerald Club'. (Zoals Gyatso reeds aangaf).
Indien ze moeilijk doen, ga ik er niet over discussieren en gewoon terug in de andere rij staan. Het staat immers zo in hun voorwaarden.
Dat neemt niet echter weg dat ik het compleet idioot zou vinden als ze me terugsturen.
Ik huur immers bijna een maand een auto bij hun. Iemand niet verder helpen omdat 'de lidkaart later werd aangevraagd dan dat de reservatie werd gemaakt' is voor mij een gebrek aan customerservice.
Waar het me wel om te doen is, is het niet aanschuiven en een eventuele upgrade. Indien de upgrade voor een midsize-SUV niet geldt, is dit geen probleem. Ik ben net zo tevreden met een midsize-SUV, anders had ik me wel een fullsize gereserveerd.
Schiet er dus nog enkel het aspect 'niet aanschuiven' over. (Ik heb nog geen ervaring bij National, maar bij Dollar heb ik al ondervonden dat je soms héél lang kan wachten.) Hoewel ik mijn kaart later heb aangevraagd dan wanneer ik de reservatie heb gemaakt, ga ik toch langs de fast track line. Indien ze een opmerking maken, leg ik gewoon uit dat ik niet op de hoogte was van de 'Emerald Club'. (Zoals Gyatso reeds aangaf).
Indien ze moeilijk doen, ga ik er niet over discussieren en gewoon terug in de andere rij staan. Het staat immers zo in hun voorwaarden.
Dat neemt niet echter weg dat ik het compleet idioot zou vinden als ze me terugsturen.

- bedeve
- Amerika-expert
Ik heb een berekening gemaakt over 19 dagen huur.brampo schreef:Wat is jullie ervaring?
Of ben je met de kaart verplicht via National te boeken. Dit is namelijk veel duurder dan via b.v. USA Reisen.
Een midsize SUV kost dan bij National via Usareisen € 593.05
Rechtstreeks van National $ 666.29 , voor het gemak € 515
Een standard SUV kost dan bij National via Usareisen € 908.20
Rechtstreeks van National $ 837.73, voor het gemak € 645.
Kijk maar eens bij National wat een prijsverschil het is of je met gebruik van Emerald lidnummer of zonder een prijsquote ophaalt.
PS.
Na 4 heen en weer emailen was de eAutohuur prijs voor de SFAR van National € 609.39.
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
- bedeve
- Amerika-expert
Zo'n mooi prentje als jij hebt lukt mij niet.
30-06 / 24-07 .
Houston - Lax
Midsize SUV
Estimated Total
$1,620.00
Estimated Total in EUR
€1,245.67
Ik kan er niks anders van maken !
Als je met voorheen eAutohuur in de slag gaat ; blijven zeuren !Want dan pas gaan er behoorlijke tarieven komen
Step 3: Select rental options and calculate total
Base Rate - Midsize SUV (USD)
(1) Time & Distance ($418.12/Rental) $418.12
(3) Extra - Time & Distance ($83.72/Day) $251.15
(2) Extra - Time & Distance ($418.45/Week) $836.89
Contract ID Emea Emerald Club Leisure Product
Inclusive Rate Items
No Charge Distance Included
Loss Damage Waiver Full Included
Supplemental Liability Insurance Included
Cons Facility Chg 4.25/day Included
Busing Recovery Fee 5.79/rntl Included
Concession Recoup Fee 11.11 Pct Included
Harris Sports Venue Tax 5 Pct Included
Texas Reimbursement Fee 1.35/day Included
Motor Veh Rental Tax (10.0%) $113.84
Guaranteed Base Rate Included
Unlimited Miles Included
For information on coverage products, ex:Loss Damage Waiver(LDW) click here
Subtotal $1,620.00
Primary Driver
Of age primary driver (25 or older)
Underage primary driver (age 21 - 24) ($25.00/day)
$0.00
For Information on age requirements and exceptions, click here.
Subtotal
$0.00
Additional Drivers
Rentals that require Additional Drivers must be completed at the National counter,
or via Save Time.
Additional Items
Greenhouse Gas Emissions Offset ($1.25/Rental)
$0.00
Infant Seat ($5.00/Day; $70.00/Max Amt)
$0.00
Child/toddler Seat ($5.00/Day; $70.00/Max Amt)
$0.00
Gps Navigation Device ($11.99/Day; $69.65/Week; $179.99/Max Amt)
$0.00
Personal Accident Insurance/persone ($5.50/Day)
$0.00
Roadside Plus ($4.99/Day)
$0.00
Upfront Fuel ($3.66/gal)
$0.00
The total upfront fuel charge reflected is an estimate based on
the current prices and average tank size for the car class reserved.
This charge may change at time of rental.
Subtotal
$0.00
Calculate Estimated Total
Estimated Total
$1,620.00
Estimated Total in EUR
€1,245.67
30-06 / 24-07 .
Houston - Lax
Midsize SUV
Estimated Total
$1,620.00
Estimated Total in EUR
€1,245.67
Ik kan er niks anders van maken !
Als je met voorheen eAutohuur in de slag gaat ; blijven zeuren !Want dan pas gaan er behoorlijke tarieven komen
Step 3: Select rental options and calculate total
Base Rate - Midsize SUV (USD)
(1) Time & Distance ($418.12/Rental) $418.12
(3) Extra - Time & Distance ($83.72/Day) $251.15
(2) Extra - Time & Distance ($418.45/Week) $836.89
Contract ID Emea Emerald Club Leisure Product
Inclusive Rate Items
No Charge Distance Included
Loss Damage Waiver Full Included
Supplemental Liability Insurance Included
Cons Facility Chg 4.25/day Included
Busing Recovery Fee 5.79/rntl Included
Concession Recoup Fee 11.11 Pct Included
Harris Sports Venue Tax 5 Pct Included
Texas Reimbursement Fee 1.35/day Included
Motor Veh Rental Tax (10.0%) $113.84
Guaranteed Base Rate Included
Unlimited Miles Included
For information on coverage products, ex:Loss Damage Waiver(LDW) click here
Subtotal $1,620.00
Primary Driver
Of age primary driver (25 or older)
Underage primary driver (age 21 - 24) ($25.00/day)
$0.00
For Information on age requirements and exceptions, click here.
Subtotal
$0.00
Additional Drivers
Rentals that require Additional Drivers must be completed at the National counter,
or via Save Time.
Additional Items
Greenhouse Gas Emissions Offset ($1.25/Rental)
$0.00
Infant Seat ($5.00/Day; $70.00/Max Amt)
$0.00
Child/toddler Seat ($5.00/Day; $70.00/Max Amt)
$0.00
Gps Navigation Device ($11.99/Day; $69.65/Week; $179.99/Max Amt)
$0.00
Personal Accident Insurance/persone ($5.50/Day)
$0.00
Roadside Plus ($4.99/Day)
$0.00
Upfront Fuel ($3.66/gal)
$0.00
The total upfront fuel charge reflected is an estimate based on
the current prices and average tank size for the car class reserved.
This charge may change at time of rental.
Subtotal
$0.00
Calculate Estimated Total
Estimated Total
$1,620.00
Estimated Total in EUR
€1,245.67
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Ik zie een eindbedrag van €1245,67.
Ik betaal via USAreisen €686,89.
Stukken goedkoper dus.
Bedankt voor je moeite!
Via E-Autohuur kom ik niet lager meer.
Ik betaal via USAreisen €686,89.
Stukken goedkoper dus.
Bedankt voor je moeite!
Via E-Autohuur kom ik niet lager meer.
- bedeve
- Amerika-expert
Ruim een maand met een auto op pad voor €686,89.brampo schreef:Ik betaal via USAreisen €686,89.
Super !!

Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3402 Weergaves
-
Laatste bericht door ricktachtig
-