Van 1 juni t/m 8 juni zijn mijn vriend en ik in NY. In die week is hij jarig en ik zoek een bijzondere/leuke plek om hem maar naartoe te nemen voor diner. Wie heeft er leuke suggesties? Geen visrestaurant

Alvast bedankt! Iris
Deze ziet er veelbelovend uit, prachtig uitzicht en goed betaalbaar volgens mij.Bennogr schreef:Penthouse 808 in Long Island City
wauw dat ziet er geweldig mooi uit, en ook geen jasje/dasjeFlorida schreef:Het open dakterras op 230 Fifth, waar je ook kunt eten is erg leuk! Prachtig uitzicht op de stad, met 's avonds de mooi verlichte Empire State building.
Wij zijn net terug en hebben uiteraard ook weer Ellens bezocht.rrrick schreef:Ik weet niet of het voor de avond geschikt is maar als je een feestelijke sfeer wil hebben moet je absoluut naar Ellen's Stardust Diner op de hoek van 51st en 7th.
In deze Diner, helemaal opgetrokken in 50's sfeer, wordt je bediend door(goed!) zingende obers en serveersters. Ik ben er alleen voor ontbijt en lunch geweest, en heb me er uitstekend vermaakt. Het eten is niet haut cuisine, maar het is wél een typisch New Yorks feestje.