Heb je ook zulke helmpjes?DejaVu schreef:Wilt er iemand een helmpje?
Tja, dan moet je het maar anders verwoorden...Jasmino schreef:Volgens mij moet je vooral lezen wat er staat, en niet wat er niet staat.
Op de manier waarop Jasmino haar post geinterpreteerd wordt, zou ik uit jouw post (en die van Nijt) het tegenovergestelde kunnen lezen: Als je niet doneert, dan draag je het forum geen warm hart toe? Is dat wat je bedoelt, of had je het anders moeten verwoorden?Coyote schreef:Ik moet dimona toch wel een beetje gelijk geven. Wellicht komt het anders over dan bedoeld maar bovenstaande zou je anders kunnen lezen. Doneren is altijd vrijwillig maar ik proef uit meerdere berichten dat het soms maar 'raar' is. En dat men 'bang' is voor het aanzien.Jasmino schreef:Ik vind zelf dat ik al genoeg doneer in de vorm van mijn kennis aan het forum, met mijn ruim 6.000 berichten heb ik mijn bijdrage op een andere manier geleverd.
Hoe ik er zelf over denk? Doneren doe je primair om het forum vrijwillig financieel te ondersteunen. Ik heb met mijn bijna 11.000 berichten, ex-modschap, routekaartjes heel wat vrije uurtjes in het forum gestoken. Vind ik dan dat ik niet meer hoef te doneren? Nee, ik doneer omdat ik het forum een warm hart toe draag en hoop dat het nog lang mag blijven bestaan. Als ik daar met een kleine financiële gift aan kan bijdragen dan doe ik dat met plezier. Hoeveel berichten een individu ook post, daarmee alleen houd je een forum niet overeind. En ja, iemand die doneert mag best een ander kleurtje/beschrijving hebben. Geen extra privéleges maar het mag best duidelijk zijn wie hier doneert.
Als ik heel eerlijk ben had ik ook wel wat meer donaties verwacht uit de top 100 posters.
Overigens ben ik wel van mening dat het donatiegeld enkel ten goede komt aan de hostingskosten en eventuele uitbreidingen t.b.v. het forum. Bijv. extra features of misschien een leuke prijsvraag. Weet nog dat we jaren geleden een verkiezing gehouden hebben onder de forumleden, aardigste forumlid, meest behulpzame enz. Vond ik toen een leuk initiatief. Jammer dat het toen bij 1x gebleven is.
Roland
Bedoel je hiermee te zeggen dat ik en vele andere forumleden het forum geen warm hart toedragen? En dat wij eigenlijk ook zouden moeten bijdragen? Dat "proef" ik er wel uit namelijk.Coyote schreef: Nee, ik doneer omdat ik het forum een warm hart toe draag en hoop dat het nog lang mag blijven bestaan.
Als ik heel eerlijk ben had ik ook wel wat meer donaties verwacht uit de top 100 posters.
Volgens mij houd je juist met het plaatsen van berichten voor een groot gedeelte een forum overeind. Zonder berichten is er ook geen forum.Hoeveel berichten een individu ook post, daarmee alleen houd je een forum niet overeind.
Interpreteer het zoals jij het wilt.OscarG schreef:Op de manier waarop Jasmino haar post geinterpreteerd wordt, zou ik uit jouw post (en die van Nijt) het tegenovergestelde kunnen lezen: Als je niet doneert, dan draag je het forum geen warm hart toe? Is dat wat je bedoelt, of had je het anders moeten verwoorden?
Wil je een eerlijk antwoord? Krijgt men toch altijd van mij.vana schreef:En dat wij eigenlijk ook zouden moeten bijdragen? Dat "proef" ik er wel uit namelijk.
Lees het woordje 'alleen'....vana schreef:Volgens mij houd je juist met het plaatsen van berichten voor een groot gedeelte een forum overeind. Zonder berichten is er ook geen forum.Hoeveel berichten een individu ook post, daarmee alleen houd je een forum niet overeind.
Ik wil hier niet te diep op ingaan dan wordt het te persoonlijk. Alleen dit: het forum is al heel lang kostendekkend, door de reclameinkomsten. Niet alleen de kosten zijn gedekt maar Dennis heeft er gewoon een inkomen uit. Ik vind niet dat ik mee hoef te betalen aan zijn inkomen, dat doe ik ook niet aan jouw inkomen toch?Coyote schreef:Ergens zal er toch geld op de tafel moeten komen om de boel draaiende te houden. Dennis heeft dat al 9 jaar lang gedaan dus is het helemaal niet raar dat wij als forumleden, forumleden die het forum allemaal een warm hart toedragen, nu ook bijdragen.
Roland
Dennis heeft al lang aangegeven waar de donaties voor gebruikt worden. Niet om een inkomen voor zichzelf te genereren dus om dat te stellen is niet juist.vana schreef:Alleen dit: het forum is al heel lang kostendekkend, door de reclameinkomsten. Niet alleen de kosten zijn gedekt maar Dennis heeft er gewoon een inkomen uit. Ik vind niet dat ik mee hoef te betalen aan zijn inkomen, dat doe ik ook niet aan jouw inkomen toch?
Ik heb dat nog nergens gelezen. Indien wel, graag een linkje.Sandy schreef:Ik dacht toch dat de inkomsten (door adverteerders) ruimschoots kostendekkend zijn voor zowel forum als website en een aardig belegde boterham voor Dennis zelf.
Ben ik dat?Sandy schreef:Nou niet zo streng hoor Roland!
Coyote schreef:Ik heb dat nog nergens gelezen. Indien wel, graag een linkje.