Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV-2013 Slow Chat
Re: DV-2013 Slow Chat
Elke, nie te veel aanmoedigen, anders ligt de server nog langer plat 

Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
Haha Elke, denk dat niemand er nog doorkomt. Ben ook aan het kijken met een nummer (niet voor mezelf) maar tot nog toe geen geluk. Dit is echt om je nagels bij op te vreten haha!
Had ik eindelijk de pagina waar je de gegevens moet invullen, doe ik dat braaf, vervolgens submit en dan alsnog een time out... *huil*
Laatst gewijzigd door Ziva op 01 mei 2012, 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben benieuwd of er af en toe wel mensen doorheen komen of dat er echt nog niemand weet dat hij/zij gewonnen heeft.
Wel vervelend, want toen ik de eerste keer ging kijken was ik heel relaxed ... dacht er toevallig aan dat we vandaag konden kijken en had echt 0,0 verwachtingen, maar door dat telkens opnieuw kijken begint er nu een beetje hoop op te leven.
Wel vervelend, want toen ik de eerste keer ging kijken was ik heel relaxed ... dacht er toevallig aan dat we vandaag konden kijken en had echt 0,0 verwachtingen, maar door dat telkens opnieuw kijken begint er nu een beetje hoop op te leven.

- coukie
- Amerikafan
- Partner van: Erwin
Denk dat er op dit moment veel constant op da knoppeke aan duwen zijn ( ik ook dus
)
Ik probeer me met andere dingen bezig te houden in afwachting maar het lukt precies niet zo goed

Ik probeer me met andere dingen bezig te houden in afwachting maar het lukt precies niet zo goed

Received Green Card Jan 2014
Became US citizen Nov 2019
# finally home!
# finally home!
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik lees ook dit:
Al is het veiliger om het gewoon op veel plaatsen te noteren!!! Zo verlies je het nummer niet.
Hier ligt trouwens de site niet plat, maar als je klikt om te checken kom je gewoon op een pagina waar je niet kan checken, maar waar je wel boeiende info (cijfertjes!) kan vinden:
http://travel.state.gov/visa/immigrants ... tml#status
Maar vorig jaar hadden we ook wat truckjes om het nummer toch nog te vinden, niet?IMPORTANT NOTICE: If you have lost your confirmation information, you will not be able to check your DV entry status. We will not be able to resend the confirmation page information to you.
Al is het veiliger om het gewoon op veel plaatsen te noteren!!! Zo verlies je het nummer niet.
Hier ligt trouwens de site niet plat, maar als je klikt om te checken kom je gewoon op een pagina waar je niet kan checken, maar waar je wel boeiende info (cijfertjes!) kan vinden:
http://travel.state.gov/visa/immigrants ... tml#status
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ach jongens ik kijk later vanavond wel, het is toch maar 1,5% kans..
Ik heb tot 2 keer toe gegevens kunnen invullen maar de 1e keer time de verbinding uit en nu net kreeg ik in het rood de melding "The system is unable to process your request. Please try again later. Connection request timed out " nadat ik op gesubmit had gedrukt haha.
-
- Amerika-ontdekker
Vervelend dat de server plat ligt...
Zouden er dan zoveel meer mensen hebben meegedaan dan vorige jaren?
In ieder geval hoop ik dat er veel AA'ers geselecteerd worden.
Zouden er dan zoveel meer mensen hebben meegedaan dan vorige jaren?
In ieder geval hoop ik dat er veel AA'ers geselecteerd worden.
- coukie
- Amerikafan
Ja hier ook tot op die pagina geraakt, hart raast 100 in uur en dan..................niks ...server too busy weerZiva schreef:Had ik eindelijk de pagina waar je de gegevens moet invullen, doe ik dat braaf, vervolgens submit en dan alsnog een time out... *huil*

# finally home!
# finally home!
Toi toi aan iedereen !
Ik heb zelf (nog) niet meegedaan , maar vind het spannend in jullie plaats.
Ik heb zelf (nog) niet meegedaan , maar vind het spannend in jullie plaats.
-
- Amerika-ontdekker
diegene die wel al hun informatie hebben ingevult...
stond er bij jullie 2013 of gewoon 2012?
stond er bij jullie 2013 of gewoon 2012?
Ik kon mijn gegevens invoeren, maar daarna gaf hij weer aan site to busy. Gaat wel over 2013.
- coukie
- Amerikafan
Je kan op die link zowel de status van 2012 en die van 2013 checken 

# finally home!
# finally home!
Ik las op immigration portal dat er dit jaar juist veel minder inzendingen waren omdat Bangladesh niet mee mag doen, maar ik weet niet of dat ook echt zo is en of je kans daardoor opmerkenswaardig beter is?
Edit: ook daar trouwens nog geen winnaars, terwijl dat toch een veel groter forum is dus misschien is er echt nog niemand doorheen gekomen.
Edit: ook daar trouwens nog geen winnaars, terwijl dat toch een veel groter forum is dus misschien is er echt nog niemand doorheen gekomen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Ik zit hier in Californië en ik kom er ook niet doorheen. Spannend!
Ik las trouwens dat er mogelijk vanaf 1 oktober 2012 extra trekkingen gedaan worden? Weet iemand daar iets meer van?
Ik las trouwens dat er mogelijk vanaf 1 oktober 2012 extra trekkingen gedaan worden? Weet iemand daar iets meer van?
Ex-winnaar DV2012
-
- Amerika-ontdekker
Ik denk dat ik het gewoon om het half uur even probeer.
uiteindelijk lukt het vanzelf wel
uiteindelijk lukt het vanzelf wel
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Centrino meldde de details enkele dagen geleden. Denk dat dat topic toen afgesplitst geweest is door een moderator.Icarua schreef:Ik zit hier in Californië en ik kom er ook niet doorheen. Spannend!
Elke
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hm, zie dat dat niet gebeurd is. Het staat hier:
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 26#p711026
Ik zal even een melding maken bij dit bericht, hopelijk splitst men het dan af. Het is toch wel echt belangrijk!
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 26#p711026
Ik zal even een melding maken bij dit bericht, hopelijk splitst men het dan af. Het is toch wel echt belangrijk!
Elke
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht