Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV-2013 Slow Chat
Re: DV-2013 Slow Chat
Al een paar keer keurig alles ingevoerd...request timed out... zenuwen nog net de baas. 

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Als ze dan blijkbaar vorig jaar te weinig mensen hadden getrokken bij de "echte" trekking, dan hadden ze de 22000 winnaars van de eerste ronde alsnog wel kunnen benaderen.
Had ik hier niet meer gezeten......
Had ik hier niet meer gezeten......

Ex-winnaar DV2012
Hoe zou het komen dat sommigen al kunnen invoeren (zij het zonder succes) want als ik al op de pagina kom dan zie ik nog steeds enkel een link van DV2012...?
Verschil van browser? De site zegt dat IE 6 en 7 (oud!) het best is voor de website. Maar met IE9 kom ik er sowieso niet door. Zelf gebruik ik Firefox en dan kom ik dus wel op de pagina na een hoop geF5.
Verschil van browser? De site zegt dat IE 6 en 7 (oud!) het best is voor de website. Maar met IE9 kom ik er sowieso niet door. Zelf gebruik ik Firefox en dan kom ik dus wel op de pagina na een hoop geF5.
"Can I borrow a dollar?"
Je moet die link van 2012 gebruiken. Die leidt nu ook naar 2013... maar veel verder dan het ingeven van gegevens (soms) kom ik nog steeds niet...
*Nagels zijn op. Waar nu op te bijten?*
*Nagels zijn op. Waar nu op te bijten?*
Ik heb een iMac en gebruik Safari en heb al 2 keer de gegevens kunnen invoeren, maar daarna blanco pagina ... 

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Er zijn altijd wel fluctuaties van landen die dan weer wel en dan weer niet mogen meedoen. Jouw kansen gaan enkel maar beinvloed worden door landen die in jouw regio liggen (Europa) die wel of niet mogen meedoen. Dus of Bangladesh mee mag doen, of China, heeft geen enkele invloed op jouw kansen.guinevere schreef:Ik las op immigration portal dat er dit jaar juist veel minder inzendingen waren omdat Bangladesh niet mee mag doen, maar ik weet niet of dat ook echt zo is en of je kans daardoor opmerkenswaardig beter is?
Ik heb het net even opgezocht hoeveel 'entrants' er waren sinds 2007, wereldwijd:
2007: 5,565,562
2008:6,455,167
2009: 9,147,340
2010: 9,534,011
2011: 12,001,578
2012: 14,768,659
2012: 12,577,355
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ik gebruik ook safari (op de imac) en heb al een keertje in kunnen voeren op mijn iphone... maar nog steeds niet verder dan het invoeren.
Ik heb IE9 en ik kom niet eens de website op; er staat alleen IE cannot display the webpage. Snap ook niet echt hoe dat werkt, al moet ik toegeven dat ik niet als een bezetene op F5 klik, maar alleen af en toe de pagina ververs.
Bedankt voor de uitleg Kastelke! Jammer dat het voor ons dus geen verschil maakt.
Edit: verhip, op mijn mobiel kan ik wel mijn gegevens invoeren! Niet dat ik er doorheen kom, maar wel goed om te weten dat het met mijn computer sowieso niet werkt.
Bedankt voor de uitleg Kastelke! Jammer dat het voor ons dus geen verschil maakt.
Edit: verhip, op mijn mobiel kan ik wel mijn gegevens invoeren! Niet dat ik er doorheen kom, maar wel goed om te weten dat het met mijn computer sowieso niet werkt.
Laatst gewijzigd door guinevere op 01 mei 2012, 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
- markgoestoamerica
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik heb een idee... als jullie nou allemaal ff stoppen met checken... kom ik er misschien tussendoor.

Deze link http://travel.state.gov/pdf/DV_Applican ... 7-2013.pdf geeft de getallen. Maar jij geeft de entrants weer en niet het totaal met spouse en kids (behalve bij die tweede 2012 wat 2013 moet zijn). En als 1 iemand wint dan gaan er van die 50.000 kaarten toch ook een paar naar zijn familie als ze mee ingeschreven waren?kastelke schreef: Ik heb het net even opgezocht hoeveel 'entrants' er waren sinds 2007, wereldwijd:
2007: 5,565,562
2008:6,455,167
2009: 9,147,340
2010: 9,534,011
2011: 12,001,578
2012: 14,768,659
2012: 12,577,355
"Can I borrow a dollar?"
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Ik kom net thuis van mijn werk en ging er een beetje vanuit dat er vast al mensen waren met goed nieuws maar helaas nog niets. Net geprobeerd om te checken maar kom ook niet verder dan "server is too busy"
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Zelfs hier nog niet:
http://forums.immigration.com/showthrea ... -Post-Here
En daar komen veel mensen.
Kan me niet eens herinneren hoe lang het vorig jaar duurde voordat je er echt door kon komen
http://forums.immigration.com/showthrea ... -Post-Here
En daar komen veel mensen.
Kan me niet eens herinneren hoe lang het vorig jaar duurde voordat je er echt door kon komen
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ook hier tot nu toe geen succes. Probeer het al een tijd met Safari en Firefox maar beiden lopen steeds vast met de melding server to busy.
Heb 1x de gegevens in kunnen vullen en toen liep de site weer vast, dus weet nog niet
Heb 1x de gegevens in kunnen vullen en toen liep de site weer vast, dus weet nog niet

-
- Amerika-ontdekker
Wat een amateuristisch gedoe met het controleren. Goh, weten ze het na al die jaren nog niet dat ze voor het moment supreme extra capaciteit moeten incalculeren?
Aan de ene kant snap ik wat je bedoelt, maar het gaat om een gratis service he! Waarom zouden ze extra geld moeten uitgeven zodat iedereen op hetzelfde moment de uitslag kan bekijken? Het is jammer dat de site nu plat ligt, maar of je nu de uitslag krijgt, of morgen, of zelfs volgende maand maakt natuurlijk helemaal niet uit.
- coukie
- Amerikafan
- Partner van: Erwin
Wel aangezien dit nog maar het tweede jaar is dat we online kunnen checken moeten we ze toch een " beetje" credit geven denk ik, alhoewel het wachten wel wat lang kan durensuriboy777 schreef:Wat een amateuristisch gedoe met het controleren. Goh, weten ze het na al die jaren nog niet dat ze voor het moment supreme extra capaciteit moeten incalculeren?

Er doen tenslotte maaaar een paar miljoen mensen mee

Received Green Card Jan 2014
Became US citizen Nov 2019
# finally home!
Became US citizen Nov 2019
# finally home!
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bah, neen, nog steeds niemand die kan checken en gewonnen heeft?
Ik wacht zoooo vol spanning af wie de gelukkigen gaan zijn!

Elke
- Daniel82
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Ik vrees dat ik er voor vandaag de brui er aan ga geven en morgen ochtend is ga proberen. Morgen om 7 uur gaat mijn wekker weer.kastelke schreef:Bah, neen, nog steeds niemand die kan checken en gewonnen heeft?Ik wacht zoooo vol spanning af wie de gelukkigen gaan zijn!
Zie http://www.daanski.nl" onclick="window.open(this.href);return false; voor verslagen van onze roadtrip (Orlando - New York, New York - Chicago) en andere verslagen ;-).
Hier lukt het ook nog steeds niet. Blijf het nog ff proberen, maar anders wordt het ook hier morgenochtend wel. Dan moet het toch zeker wel lukken.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht