Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

DV-2013 Slow Chat

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Callahan
Amerika-ontdekker

Re: DV-2013 Slow Chat

Bericht door Callahan »

Ook ik ben niet geselecteerd. Jammer.
Proficiat voor de mensen die wel gewonnen hebben!
"Can I borrow a dollar?"
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

kastelke schreef:Als je je nummer doorgeeft, wil ik wel voor je kijken. En dan moet je maar laten weten of ik de uitslag wel of niet moet zeggen.
Super lief aangeboden maar ik was al mijn bed in gedoken.

Heb net het nummer van mijn man geprobeerd en die heeft helaas geen succes, die van mij blijft hangen dus die moet ik nog maar een keer proberen.
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

:-(( ik ben ook niet geselecteerd
Eric moet nog kijken maar die weet opeens niet meer waar hij de printscreen van zijn confirmationnumber bewaard heeft :?

Wat ik wel lastig vind: je weet nooit of je aanmelding wel in het proces meegegaan is omdat ze je foto kunnen afkeuren
Ik gebruik al 2 jaar dezelfde foto, maar ja....stel dat ze die om 1 of andere pietluttige reden niet goed vinden, dan doe je dus niet eens mee maar je zal het nooit weten
ru_sa
Amerika-newbie

Bericht door ru_sa »

Helaas niet geselecteerd.
De winnaars worden gefeciliciteerd. Succes!
Fredje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Fredje »

Ook wij zijn niet geselecteerd.... :(

Opvallend weinig gelukkigen...tot nu toe 1?
http://noldenusa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
TerlinguaCreek
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door TerlinguaCreek »

Iris_1982 schreef: Wat ik wel lastig vind: je weet nooit of je aanmelding wel in het proces meegegaan is omdat ze je foto kunnen afkeuren
Ik gebruik al 2 jaar dezelfde foto, maar ja....stel dat ze die om 1 of andere pietluttige reden niet goed vinden, dan doe je dus niet eens mee maar je zal het nooit weten
De trekking is in eerste instantie toch random zonder dat er wordt gekeken naar foto of ingevulde informatie?
2009: New York + Coast-to-Coast (Miami - Los Angeles)
2010: New York + Southwest
2010: Las Vegas
2011: San Francisco - Las Vegas
2014: Seattle - Seattle (o.a. 101, Yosemite, Las Vegas)
TerlinguaCreek
Amerikafan

Fredje schreef:Opvallend weinig gelukkigen...tot nu toe 1?
Zou het zo kunnen zijn dat men eerst maar de helft heeft geselecteerd en dat in oktober de rest volgt?
Er zijn inderdaad nog maar erg weinig winnaars...
Fredje
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Fredje »

TerlinguaCreek schreef:
Zou het zo kunnen zijn dat men eerst maar de helft heeft geselecteerd en dat in oktober de rest volgt?
Er zijn inderdaad nog maar erg weinig winnaars...

ik vermoed dat in Oktober, als iedereen z'n papieren heeft ingestuurd, een x aantal afvalt of een x aantal ervan af heeft gezien.
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

TerlinguaCreek schreef:
Iris_1982 schreef: Wat ik wel lastig vind: je weet nooit of je aanmelding wel in het proces meegegaan is omdat ze je foto kunnen afkeuren
De trekking is in eerste instantie toch random zonder dat er wordt gekeken naar foto of ingevulde informatie?
Is dat zo? ik dacht altijd gelezen te hebben dat je entry gediskwalificeerd wordt als je foto niet goed is
nitwit
Amerikafan

Bericht door nitwit »

Hebben we echt nog maar een winnaar op het forum?
Fredje
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Fredje »

Ik denk dat de trekking, net als vorig jaar, herroepen wordt.

De site lag er uren uit, hier slechts 1 winnaar, het Bulgaarse forum heeft GEEN winnaars, het riekt naar een technische fout. Ze kunnen er in het DV kantoor nog niet zo goed mee overweg... :roll:
TerlinguaCreek
Amerikafan

Iris_1982 schreef:Is dat zo? ik dacht altijd gelezen te hebben dat je entry gediskwalificeerd wordt als je foto niet goed is
Volgens mij gebeurd dat achteraf (?), ik denk niet dat de computer die de winnaars selecteert kan zien of een foto wel of niet goed is. Maar ik heb dan ook geen idee wanneer de trekking daadwerkelijk is geweest en of er vanaf die periode tot aan 1 mei manueel op foto's gecontroleerd wordt.
markgoestoamerica
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door markgoestoamerica »

Based on the information provided, the Entry HAS NOT BEEN SELECTED for further processing for the Electronic Diversity Visa program at this time. More entries will be selected in early October 2012, so please keep your confirmation information until at least that time.

Please verify that you have entered all information correctly. You may re-check the Entry status by clicking on the ESC Home Page link below.
Even gebeld met mijn attorney, en die melde het volgende: na het debakel van vorig jaar is voor de DV Lottery een nieuwe server geplaatst, echter deze is niet operationeel gebleken op 20 april....
vandaar hebben ze de oude server met database live gehouden om de trekking alsnog te kunnen laten plaatsvinden.

Maar nu de vraag... is dat dezelfde software als mei 2011?? wellicht hebben ze dan ook het aantal geselecteerde extreem laag gehouden, en volgt de uiteindelijke trekking pas in oktober???
Morgen maar eens wat gaan googelen... want van over de hele wereld komen berichten binnen dat er wel erg weinig geselecteerden zijn...
If you can dream it...
kaap koraal
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door kaap koraal »

Ik zou zeggen ....een advocaat erop ... :lol:

P.S @ Mark: Dat zou wel gelijk die oktobertrekking verklaren idd ! Good job ! :D
Maar voor ons E-2 kandidaten echt vervelend , weer 5 maanden verder. En ik wil daar eigenlijk niet op wachten.
Laatst gewijzigd door kaap koraal op 02 mei 2012, 11:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Het blijft een soap :lol:
Mijn nummer is ook niet geselecteerd, op naar oktober dan maar.
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Ik heb het nog niet gechecked, maar begin me nu af te vragen of het wel nut heeft. Vorig jaar iedereen, nu bijna niemand. Wat als er weer een fout gemaakt en de trekking weer overnieuw moet? Dan zal je maar gewonnen hebben en pats, dan ineens niet meer.
markgoestoamerica
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door markgoestoamerica »

of wellicht is het dit jaar andersom... nu niet selected en starks pats boem wel... :lol:
If you can dream it...
Fredje
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Fredje »

markgoestoamerica schreef:of wellicht is het dit jaar andersom... nu niet selected en starks pats boem wel... :lol:
Ja, ik ga voor deze versie Mark!
Wallstreet
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Wallstreet »

Velen onder ons, waaronder mezelf, weten het negatieve verdict al.
Maar, mocht het nu omgekeerd zijn en er "approved" bij staan, hoe zien jullie dan jullie verdere toekomst?

Na ongeveer 2 jaar ben je dan in het (grote) Amerika en moet je opzoek naar een baan. Velen onder ons zijn de taal (Engels - Spaans) nog niet voldoende machtig wat voor het zoeken naar een baan, misschien een belemmering kan betekenen.

Wat willen jullie doen in de VS? Willen jullie eerst bekomen en een rondreis maken, of gaan jullie direct de messen slijpen en de beuk erin zetten?
Zouden jullie direct de eerste beste baan nemen, of wachten jullie liever nog een beetje af?
Of dromen jullie er van om een eigen zaak te starten in de VS?

Deze dingen lijken me interessant om eens te weten.

Voor mezelf kan ik er zelfs nog geen direct antwoord op geven. Maar om te beginnen zou ik liefst aan een baan geraken bij fedex of UPS, of buschauffeur, of misschien wel truck-chauffeur. Tijdens die jobs zou ik (indien nog mogelijk) opleidingen volgen, die mijn interesses kunnen bevredigen.
Later droom ik er van om dan een eigen zaak te starten.
Nu ja, we weten dat het negatief is, dus ga ik hier in de benelux, er het beste van maken. Opleidingen volgen en ondertussen zijn we weer een jaartje verder. Maar de grote droom is en blijft: AMERIKA! :D
nitwit
Amerikafan

Bericht door nitwit »

Ik ga er ook voor Mark! Vorig jaar was ik twee weken in de waan dat ik gewonnen had en kwam de klap best hard aan. Dit jaar zou het toch wel erg mooi zijn als het ondersom is :-)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer