Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

DV-2013 Slow Chat

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Gast

Re: DV-2013 Slow Chat

Bericht door Gast »

Ik lees ook mee op een Duits forum. Daar vindt men ook dat er zo weinig winnaars zijn. Ook is er iemand eerst gewonnen had en later nog een keer zijn nummers invoerde en toen "not selected" te zien kreeg. Misschien een typefout geweest? Of een systeemfout, waardoor je altijd de melding "not selected" krijgt?

Ik ga vanavond nog een keer checken voor de zekerheid.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Oh hemeltje... ze gaan er toch weer niet een zootje van gemaakt hebben? :cry: Moest ik gewonnen hebben, ik zou het al weeral niet durven geloven op dit moment...
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Daniel82
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Bericht door Daniel82 »

coukie schreef:Dit is wel een beetje vreemd.......Ik zeg nu niet dat iedere Belg of Nederlander die meegedaan geeft aan de lotterij hier op het forum zit , maar kom, nog maar slechts 1 winnaar? :blink:
ik vind het als 1e keer deelnemer ook erg merkwaardig. Op Twiter is het met DV-2013 ook erg rustig :shock:
Zie http://www.daanski.nl" onclick="window.open(this.href);return false; voor verslagen van onze roadtrip (Orlando - New York, New York - Chicago) en andere verslagen ;-).
TerlinguaCreek
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door TerlinguaCreek »

cincijansen schreef:Of een systeemfout, waardoor je altijd de melding "not selected" krijgt?
Bij een (bewuste) fout in het confirmation number verschijnt er de melding dat één of meerdere van de ingevulde gegevens onjuist is. De melding "not selected" verschijnt niet altijd.
2009: New York + Coast-to-Coast (Miami - Los Angeles)
2010: New York + Southwest
2010: Las Vegas
2011: San Francisco - Las Vegas
2014: Seattle - Seattle (o.a. 101, Yosemite, Las Vegas)
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Blij dat ik niet de enige ben die het zo rustig vind. Systeemfoutje of vanwege de tweede trekking in oktober? Ik ben benieuwd! 8)
Afbeelding
Weedwacker
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Weedwacker »

Er doen zo'n 12 miljoen mensen mee, en jullie vinden het vreemd dat er nog maar een paar winnaars zijn. :roll:
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

kastelke schreef:Oh hemeltje... ze gaan er toch weer niet een zootje van gemaakt hebben? :cry: Moest ik gewonnen hebben, ik zou het al weeral niet durven geloven op dit moment...
Nee toch niet weer he!
Sandy
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Xeritos schreef:Er doen zo'n 12 miljoen mensen mee, en jullie vinden het vreemd dat er nog maar een paar winnaars zijn. :roll:
Het ligt niet in de lijn van de voorgaande jaren op dit forum, terwijl we elk jaar groter geworden zijn.
Tevens zie je andere jaren ook op de andere (internationale) fora heel wat winnaars opduiken, en daar blijft het ook opvallend stil.
Het lijkt me logisch dat mensen dan ??? beginnen te stellen... (zeker omdat men vorig jaar bewezen heeft dat het onlinegebeuren niet echt hun sterkste kant was)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Fredje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Fredje »

cincijansen schreef:
Ik ga vanavond nog een keer checken voor de zekerheid.
heb ik ook maar even gedaan, helaas.

Misschien is het wishfull thinking maar ik denk dat er over zo'n twee weken een melding op https://www.dvlottery.state.gov/ komt over deze 'trekking'.. :confused3:
http://noldenusa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Callahan
Amerika-ontdekker

Bericht door Callahan »

Laten we het hopen Fredje! De "has not been selected message" voelde toch een beetje aan als liefdesverdriet (...) Voorlopig doe ik me dan ook even te goed aan mijn fijne single barrel bourbon die ik eigenlijk had bewaard voor een positief bericht. Proost!
"Can I borrow a dollar?"
dligneel
Amerika-ontdekker

Bericht door dligneel »

Zou het kunnen dat ze die 2de trekking reeds hebben voorzien indien het opnieuw fout zou lopen met de trekking? Ze hebben de nieuwe server niet tijdig klaar gekregen en op 20 april de oude terug in gebruik genomen ... enkele dagen later komt dat bericht online dat iedereen zijn nummer moet bijhouden voor een eventuele trekking op 1 oktober. Op die manier zouden ze niet moeten toegeven dat het weeral verkeerd is gelopen.

Of misschien, omdat we niet werden geselecteerd, zoeken we een reden om de pijn te verzachten en de hoop voor oktober erin te houden? :wink:
Weedwacker
Amerika-ontdekker

kastelke schreef:
weedwacker schreef:Er doen zo'n 12 miljoen mensen mee, en jullie vinden het vreemd dat er nog maar een paar winnaars zijn. :roll:
Het ligt niet in de lijn van de voorgaande jaren op dit forum, terwijl we elk jaar groter geworden zijn.
Tevens zie je andere jaren ook op de andere (internationale) fora heel wat winnaars opduiken, en daar blijft het ook opvallend stil.
Het lijkt me logisch dat mensen dan ??? beginnen te stellen... (zeker omdat men vorig jaar bewezen heeft dat het onlinegebeuren niet echt hun sterkste kant was)
Geregistreerde gebruikers: 1250
Het grootst aantal gebruikers online was 234
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

weedwacker schreef: Geregistreerde gebruikers: 1250
Ik snap niet wat je met die cijfers wilt bedoelen?

Tenzij jij die cijfers fout gelezen hebt en slechts gedeeltelijk gequote hebt.
jij schrijft 1250 geregisteerde gebruikers, terwijl er dit staat:
Geregistreerde gebruikers: 1250, alessi, Avawyn, Bennogr, BigAppleLover, Bing [Bot], [enzovoorts enzoverder]
1250 is de naam van een forumlid. net zoals alessi en al die namen die volgen. Het toont gewoon aan wie op dat moment zichtbaar online is op het forum.

En die 234 gebruikers online, dat is het aantal gebruikers van dit forum die tegelijkertijd in een tijdsspanne van 10 minuten online waren.:
Het grootst aantal gebruikers online was 234 op di mei 01, 2012 2:19 pm
Het zegt dus niets over het aantal leden van dit forum (meer dan 12500), en ook niks over het aantal deelnemers aan de loterij.
Elke
goldenhills
Amerika-expert

Bericht door goldenhills »

Hoeveel mensen hier op het forum hebben gemeld dat ze meedoen? Als de kans om te winnen rond de 2% is voor Europa zou 1 op de 50 moeten winnen, en da's natuurlijk niet veel. En het lijkt erop dat ze deze eerste ronde minder mensen hebben ingeloot, om rond oktober nog een tweede trekking te doen voor het restant aan visas.

Ik meen me trouwens te herinneren dat voor NL de kans hoger is dan 2%. Weet iemand waar de data daarvoor staat?
Fredje
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Fredje »

Callahan schreef:Laten we het hopen Fredje! De "has not been selected message" voelde toch een beetje aan als liefdesverdriet (...) Voorlopig doe ik me dan ook even te goed aan mijn fijne single barrel bourbon die ik eigenlijk had bewaard voor een positief bericht. Proost!
Haha! Cheers to that Callahan! Neem er ook een voor mij :mrgreen:
Weedwacker
Amerika-ontdekker

kastelke schreef:
weedwacker schreef: Geregistreerde gebruikers: 1250
Ik snap niet wat je met die cijfers wilt bedoelen?

Tenzij jij die cijfers fout gelezen hebt en slechts gedeeltelijk gequote hebt.
jij schrijft 1250 geregisteerde gebruikers, terwijl er dit staat:
Geregistreerde gebruikers: 1250, alessi, Avawyn, Bennogr, BigAppleLover, Bing [Bot], [enzovoorts enzoverder]
1250 is de naam van een forumlid. net zoals alessi en al die namen die volgen. Het toont gewoon aan wie op dat moment zichtbaar online is op het forum.

En die 234 gebruikers online, dat is het aantal gebruikers van dit forum die tegelijkertijd in een tijdsspanne van 10 minuten online waren.:
Het grootst aantal gebruikers online was 234 op di mei 01, 2012 2:19 pm
Het zegt dus niets over het aantal leden van dit forum (meer dan 12500), en ook niks over het aantal deelnemers aan de loterij.
Oh je hebt gelijkt, dacht dat er 1250 leden op dit fora zaten. Maar dan alsnog 12500 is nog niks op 12 miljoen.
Fredje
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Fredje »

Kastelke weet het exacte aantal deelnemers van dit forum
Gast

Bericht door Gast »

Er zijn toch elk jaar wel rond de 5 winnaars dacht ik?
movingon
Amerika-ontdekker

Bericht door movingon »

Hier ook twee maal een has NOT BEEN SELECTED.... meer kans in oktober ?!?! :o :?:
States etc.: CA, CO, CT, DC, FL, GA, ID, MA, MD, MT, NC, NV, NY, PR, RI, SC, TX, OR, UT, VA,WA, WY
Ripley6174
Amerika-ontdekker

Bericht door Ripley6174 »

Ik weet niet of we moeten hopen dat het weer in de soep is gelopen, dan zullen er toch wel vraagtekens ontstaan, voor zover die er al niet zijn.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer