Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tamz was here..... hahaha

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Tamz
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 6

Tamz was here..... hahaha

Bericht door Tamz »

Hoi hoi,

volg het forum al een tijdje "anoniem" zeg maar, zonder account aan te maken. Gewoon, omdat ik zelf heel erg geinteresseerd ben in Amerika, en er hoop over een paar jaar te kunnen gaan wonen. De ervaringen van mensen hier helpen echt een beeld vormen van hoe die dingen een beetje in zijn werk gaan. Ik klik ook regelmatig door naar blogs die mensen linken in hun posts of "signatures" op het forum - is echt enorm leuk om te lezen allemaal! Dus dank voor iedereen die zo openlijk zijn of haar ervaringen deelt! :)

Nu toch maar een account aangemaakt. Kan ik af en toe ook eens meekletsen, en mijn meningen en/of ervaringen delen!

Groetjes,

Tamara
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Tamz was here..... hahaha

Bericht door kastelke »

Welkom bij AA!

En niet alleen kijken naar de blogs in de signatures he! Hier kan je er een hele hoop vinden:
http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=12&t=5806

Vertel eens wat meer over je plannen. Wil je in de US gaan wonen/werken/studeren/reizen/...?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Spocky
Amerika-ontdekker

Re: Tamz was here..... hahaha

Bericht door Spocky »

Welkom plaatsgenoot
2000 Florida
2002 New York
2003 Florida
2004 Rondreis California en Las Vegas
2005 Florida
2006 Florida