Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

CSI Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
henderie
Amerika-ontdekker

CSI Las Vegas

Bericht door henderie »

Wij gaan in September op rondreis en gaan onder andere naar Las Vegas. We zijn grote CSI fans, is er een CSI museum, wandelroute etc etc ofzo?

Wie heeft er tips? (we hebben al gegoogled maar niks kunnen vinden..)
hdeweert
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door hdeweert »

Leuke vraag. Ik heb er nog nooit van gehoord. Het enige van de afleveringen van CSI Las Vegas dat ik kan thuis brengen zijn de flitsen van de Hotels op de strip voor de rest zouden de afleveringen ook elders kunnen zijn opgenomen.
Harm
Arjen
Amerikafan

Bericht door Arjen »

Volgens mij worden alle CSI's grotendeels gewoon in LA opgenomen.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Inderdaad, voor een heel seizoen CSI wordt maar een paar dagen in Las Vegas gefilmd. De meeste opnamen gebeuren in een studio in LA.
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Het overgrote deel van de CSI-serie wordt gefilmd in Santa Clarita, Californië.

Paul Wilson heads up the CSI locations team. It’s his responsibility to find new locations for every episode as well as addressing the local communities’ needs in such a way that he can keep coming back to film. The show, set in Las Vegas, films primarily in the Santa Clarita Valley.
Zie hele verhaal: http://www.santa-clarita.com/cityhall/c ... asp?ID=161

Because all three CSI: shows primarily tape in Los Angeles, the cities must come alive through dialogue, character, and story. "We make sure the viewer feels that the location of the shows are distinct," Zuiker says. "We try to do New York stories that feel very New York, and the same is true with Miami and Vegas. All three cities were so different, that's why they were chosen."
Zie hele verhaal: http://www.wga.org/writtenby/writtenbysub.aspx?id=1383

Locaties: http://members.aol.com/JRD203/csi-locations.htm
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

De verschillende CSI's krijgen ook hun eigen sfeer door kleurfilters.

CSI NY: blauw
CSI Miami: oranje
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
henderie
Amerika-ontdekker

Bericht door henderie »

Dat het ergens anders wordt opgenomen is heel vaak zo bij series. Maar het kan toch zijn dat Las Vegas of een van de ondernemers daar nog een slaatje uit wilt slaan en dus een route, museum of winkel opzet? Ik zou deze ondernemer dan graag willen steunen...

Lachen he van die kleurfilters, maar dat zie je ook in de reclamewereld. Moet je maar opletten; schoonmaakmiddel= blauw filter of extra wit en bier is altijd geel filter!
Frederique
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Frederique »

In vele winkels in Las Vegas zijn souvenirs te krijgen met het logo van CSI erop. Bijvoorbeeld petjes, sleutelhangers, shirts etc. Ik heb geen winkel gezien die alleen maar CSI spullen verkoopt, maar kan me voorstellen dat een dergelijke winkel bestaat.

Groet, Frederique
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer