Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bijwonen sport evenementen

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
JimBob
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bijwonen sport evenementen

Bericht door JimBob »

Wij reizen 20 september af naar California voor een rondreis van 3 weken. Ik zou heel graag eens naar een American Football, Baseball of Basketball wedstrijd willen gaan. Heeft iemand tips hoe je het makkelijkst aan kaarten kan komen? En hoe de prijzen ongeveer liggen?
Where can I find some damn coffee flavoured coffee?!
yvet
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door yvet »

Het beste wat je kunt doen is kijken op de websites van de betreffende sportclubs.
Daar zie je wanneer er thuiswedstrijden zijn en dus of dat uitkomt met jouw reisschema.
Ook zijn er de verschillende prijzen te zien, het ligt er namel;ijk heel erg aan wat voor sportwedstrijd je gaat bekijken en waar je wilt zitten wat de prijzen zijn.

Kopen kan vooraf via internet maar ook gewoon de dag zelf naar het loket gaan voor tickets bij het sportcomplex.
http://ucla.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

JimBob,

Een baseballwedstrijd kan ik je in ieder geval aanraden. Zoals Yvet al aangaf kun je het beste op de sites van de betreffende clubs kijken.

Via de officiële Major League Baseball site kun je naar de diverse baseballclubs navigeren. In Californië heb je baseballclubs in San Diego, Los Angeles, San Francisco en Oakland. In Arizona in Phoenix en in Colorado in Denver (mocht je ook in die staten komen).

Zelf ben ik inmiddels al 6x naar een baseballwedstrijd geweest en steeds de tickets via hun site besteld. Twee keer kreeg ik ze thuis gestuurd en de anderen kon ik via het zogn. Will Call loket afhalen. Ga je naar een baseballwedstrijd dan is het juist wel leuk om een uurtje voor de wedstrijd aanwezig te zijn en het hele gebeuren te aanschouwen.

Prijzen variëren nogal. Zo tussen de $ 12 en $ 60 per ticket, afhankelijk van waar je zit. Ik zit het liefst in de Field Section. Die tickets waren tussen de $ 30 en $ 40. Bij de goedkoopste tickets zit je helemaal bovenin het stadion. Als je een ticket reserveert via de site kun je vooraf zelf bepalen in welke sectie je wilt zitten.

Of er in september ook alweer American Football en basketball wedstrijden zijn weet ik niet. Afgelopen vakantie ben ik naar 2 baseballwedstrijden geweest. Je kunt het nalezen in mijn liveverslag op 28 en 30 juni.

Succes ermee!

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Michigan
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Michigan »

Ja en zeker met baseball wedstrijden wil je niet te ver van het veld af zitten, want dan zie je dus echt niet wat er gebeurt.
- Mike
JimBob
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door JimBob »

Bedankt voor de tips! Ik zal straks eens op de sites gaan kijken of er inderdaad iets te zien is wanneer wij op vakantie zijn (sept/Okt)...
JimBob
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door JimBob »

Het is gelukt! Ik heb online kaarten besteld voor de Baseball game LA Dodgers vs Pittsburgh Pirates! voor 21 september! Oooh wat heb ik daar zin in! Bedankt voor de tips! :D
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

JimBob schreef:Het is gelukt! Ik heb online kaarten besteld voor de Baseball game LA Dodgers vs Pittsburgh Pirates! voor 21 september! Oooh wat heb ik daar zin in! Bedankt voor de tips! :D
Gefeliciteerd! :D

Je gaat een ongelooflijk mooie avond (of middag) tegemoet.

Roland 8)

PS: Heb je mooie plaatsen kunnen regelen??

JimBob
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door JimBob »

Dank je Roland! De wedstrijd begint om 19.10, maar we zullen op jouw aanraden een uurtje eerder aanwijzig zijn om van de ambiance te genieten. En natuurlijk om wat merchandise te halen :D

Volgens mij hebben we wel goede plaatsen: Infield Log box Third base side... Het klinkt in iedergeval goed! :wink:
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Nog een tip:

eten en drinken mag je niet meenemen en moet je in het stadion kopen (erg duur!). Merchandise artikelen zijn er volop te koop, ook duur, maar wel leuk.

Je mag overigens wel je foto- en filmcamera meenemen in het stadion.

Roland

FIDEL
Amerika-ontdekker

Bericht door FIDEL »

Ook wij waren voor september op zoek naar tickets, opdat we één of meerdere manifestaties zouden kunnen bijwonen ... We pasten zelfs de reisroute wat aan. En ja, we zijn er in geslaagd om via de site van de betreffende sportclub tickets te reserveren. Rest ons enkel ze thuis uit te printen ! Gekozen games :
23 Sep - football in Laramie : Wyoming Cowboys - Air Force;
26 Sep - baseball in Denver : Colorado Rockies - LA Dodgers.
Voor het football konden we een ticket op de kop tikken voor 27 euro en voor het baseball zitten we in de 'Lower Reserved Infield', net achter de persbox voor 22 euro ! Hopelijk hebben we goede plaatsen en genieten we van leuke matchen !!
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

FIDEL schreef:Voor het football konden we een ticket op de kop tikken voor 27 euro en voor het baseball zitten we in de 'Lower Reserved Infield', net achter de persbox voor 22 euro ! Hopelijk hebben we goede plaatsen en genieten we van leuke matchen !!
Fidel,

leuk dat je naar twee sportevenementen gaat. Vorig jaar ben ik ook naar de Colorado Rockies geweest met Loek en zijn vrouw. Ik vond het trouwens een heel mooi stadion.

Wist je dat je op de plattegrond van het Coors Field op de secties kunt klikken en dat je zo een indruk krijgt van het zicht op het veld? Wij zaten vorig jaar in de Infield Section, achter de slagplaat. Als ik het zo bekijk heb jij ook wel goede plaatsen. Je zit wat hoger in het stadion. Misschien daardoor wel een beter overzicht?

Veel plezier bij de twee wedstrijden.

Roland

FIDEL
Amerika-ontdekker

Bericht door FIDEL »

Roland,

Goede tip om de plattegrond van het stadium te bekijken ! Ik wist niet, maar na het zien van het overzicht dat we ongeveer zullen hebben, kan ik haast niet wachten ... Je hebt het goed geraden; we wilden een iets meer overzicht, zodat we naast de ploegen ook het publiek kunnen aanschouwen. Vwb. onze zitplaatsen in Laramie, vond ik wel de link naar het beeld dat we zullen krijgen ... Dank !
deeyore
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door deeyore »

Hallo,

ik probeer kaartjes te krijgen voor een baseball- of basketballwedstrijd
in juli/aug 2007 (grote steden waar we komen zijn Salt Lake City en Las Vegas), maar geen enkel resultaat.
Van wanneer tot wanneer loopt het seizoen voor deze sporten?
Ik zou het nl. erg leuk vinden om het eens mee te maken, de sfeer te proeven.

Alvast bedankt voor de info!

Groetjes Danielle
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

deeyore schreef:ik probeer kaartjes te krijgen voor een baseball- of basketballwedstrijd
in juli/aug 2007 (grote steden waar we komen zijn Salt Lake City en Las Vegas), maar geen enkel resultaat.
Van wanneer tot wanneer loopt het seizoen voor deze sporten?
Danielle,

als ik jullie route zo bekijk, komen jullie niet in een stad waar baseballgames gehouden worden. Volgens mij hebben zowel Salt Lake City als Las Vegas geen baseballteam.

Is het basketballseizoen niet ergens in mei afgelopen? Kan me nl. herinneren dat ik eens begin juni in Amerika aankwam en de LA Lakers toen net de finale ?? gewonnen hadden. Iedereen reed nog rond met de vlaggetjes aan de auto. Jullie vertrekken 22 juli dus dan is het seizoen zeker afgelopen. Voor baseball kun je het hele schema hier bekijken en voor basketball hier.

Ziet er dus naar uit dat jullie niet naar een baseball- of basketballgame kunnen. Jammer, vooral de baseballgames zijn ontzettend leuk om te bezoeken vind ik.

Roland

Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

aah ik baal wel
Het weekend dat wij in San Fran zijn, spelen de Giants een uitwedstrijd
En als we in LA zijn, zijn de Dodgers ook al niet thuis.

Wat me wel opviel op die ticket sites: bij een home game staat geen T maar een *. Dat sterretje betekent promotion, maar je kan dan volgens mij geen tickets bestellen. Als je op zo'n T kan klikken wel, maar die staan dus alleen bij games die niet Home gespeeld worden.

Verder komen we denk ik helaas niet in de buurt van baseballstadions
Jammer hoor, met 2 weekenden precies in LA en SF zou je denken dat het wel had moeten lukken :)
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Iris_1982 schreef: En als we in LA zijn, zijn de Dodgers ook al niet thuis.
Iris,

als ik het goed heb zijn jullie 1 en 2 juni en 20 en 21 juni in Los Angeles? Heb je al gekeken bij de The Los Angeles Angels of Anaheim (Anaheim Angels). Die spelen op die data nl. wel thuis. Je kunt nog geen kaarten voor deze wedstrijden bestellen maar het seizoen is ook nog niet begonnen. Het schema van juni vind je hier.

Als je de kans krijgt moet je echt een wedstrijd bezoeken hoor. Ik ben al 2x naar de Anaheim Angels geweest, echt een belevenis.

Roland

Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

heyy ik wist niet dat er ook nog Anaheim angels waren :D
Dat is zeker leuk!!
ik zag dat je voor eind juni wel 2 tickets kan bestellen voor een uitwedstrijd, maar alle home games nog niet inderdaad.

Ik hou het in de gaten! Het lijkt me toch wel leuk om zo'n avondje in een baseball stadion door te brengen :)
Dutchess
Amerika-expert

Bericht door Dutchess »

Coyote schreef:Volgens mij hebben zowel Salt Lake City als Las Vegas geen baseballteam.
Ja hoor, Salt Lake City heeft wel een baseball team, alleen is het niet major league, maar Pacific Coast League (triple A league). Kijk maar eens op de site van de Salt Lake Bees. De Bees zijn een "farm team" voor de Angels. Minor league wedstrijden kunnen ook heel leuk zijn om bij te wonen (en lang niet zo duur!), en de Bees spelen in een heel mooi stadion met een schitterend uitzicht op de bergen. Beslist de moeite waard!
GoBucks
Amerikakenner

Bericht door GoBucks »

Iris_1982 schreef: Wat me wel opviel op die ticket sites: bij een home game staat geen T maar een *. Dat sterretje betekent promotion, maar je kan dan volgens mij geen tickets bestellen. Als je op zo'n T kan klikken wel, maar die staan dus alleen bij games die niet Home gespeeld worden.
Een 'promotion' heeft niets met tickets te maken. Dat betekent dat er dan iets wordt weggegeven door een sponsor aan de toeschouwers. Bij binnenkomst in het stadion krijgt iedereen een pet/vlag/sjaal/tshirt/poster etc.

De 'T''s verschijnen vanzelf. Bij de meeste clubs begint de ticket verkoop zo begin maart. Bij een aantal clubs is de ticketverkoop inmiddels begonnen, daar zie je dus al een T staan.
GoBucks
Amerikakenner

Bericht door GoBucks »

Trouwens... er is niks mis met een baseball wedstijd... Ik ga zelf regelmatig naar de Indians of de Reds, maar het allerleukst is NBA basketball gevolgt door NHL ijshockey. Van beide loopt het seizoen van mid-Oktober tot eind Mei dus niet echt in het vakantie seizoen, maar mocht je in de US zijn in deze periode dan is dat een aanrader.

NFL football is ook leuk, alleen moeilijk aan kaarten te komen aangezien dat erg populair is en vele stadions uitverkocht zijn (uitzonderingen daargelaten). Daarnaast is er college-football van September tot November wat (afhankelijk van het team) ook erg leuk kan zijn. Ikzelf ga wel eens naar Ohio State Football en toch apart hoor om met 106.000 (!) mensen in een stadion te zitten.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer