Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bed bugs
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Bed bugs
Dus na je vakantie stoppen aan een wasserette, en daar je was doen. Niet thuis. 

Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Vito, heb je al bericht gehad van priceline? Ik ben best benieuwd naar hun reactie!
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ik ben aan het mailen met ze met het verzoek om cancellation, eerst verwezen ze me tot twee keer toe naar het hotel. Ik heb het hotel gebeld en die gaven aan een third party te zijn en daar niets over te zeggen hebben. Dus weer terug gemaild naar Priceline en nu kreeg ik een mailtje dat ik contact met ze op moest nemen zodat we een oplossing konden vinden. Klonk goed, alleen kan ik het toll-free nummer niet bellen dus weer teruggemaild met het verzoek om een direct nummer. Daar nog geen antwoord op gehad.
Tot zover Priceline. Ik ben er klaar mee of ze moeten met een hele goede oplossing komen ....
Tot zover Priceline. Ik ben er klaar mee of ze moeten met een hele goede oplossing komen ....
-
- Amerika-expert
Overigens ben ik er nog niet uit wat we doen als het niet te annuleren valt. Ik heb voor de zekerheid alvast wel bij de Days Inn een king suite vastgelegd.
Maar dan worden de dagen Page wel erg duur als we niets terug krijgen.
Maar dan worden de dagen Page wel erg duur als we niets terug krijgen.

En misschien zitten er in de Days inn ook wel? Daar ben je nooit zeker van.
Lilo
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
van al onze reizen naar de VS hebben we nog nooit een hotel gehad waar we last hadden van bedbugs.
Of is dit ook zoiets zoals bij muggen, dat de ene persoon er meer last van heeft dan de andere?
wat de Best Western in Page betreft : wij hebben er in elk geval geen last van gehad tijdens ons laatste verblijf (03 en 04 april 2012).
Onze ervaring met dat hotel was over het algemeen heel goed. Wij zijn er 2 opeenvolgende nachten geweest maar sliepen in 2 verschillende kamers. Dat was wel vervelend omdat we 's morgens alles moesten inpakken, uitchecken en 's avonds terug inchecken en alles terug uitpakken in de andere kamer. Maar dit was wel te wijten aan het feit dat we de 2e nacht pas enkele dagen later geboekt hadden dan de eerste, dit omwille van verandering van reisschema. Dus hier eigenlijk geen blaam voor het hotel. De eerste nacht kregen we, aan dezelfde prijs, een junior-suite. Dus over de kamers geen enkele klacht (ook niet van die van de 2e nacht).
Wat we wel beneden alle peil vonden was het "ontbijt" : het minst goede van alle hotels waar we logeerden en totaal niet in overeenstemming met de standaard van deze hotelketen. Bovendien is de ontbijtruimte dermate klein dat we zeker een half uur moesten wachten vooraleer er plaats was. Er waren op dit moment ook net 2 bussen met Japanse toeristen die alle ruimte in namen...ik moet er waarschijnlijk geen tekening bij maken...
Maar behalve dit ontbijt hebben we over dat hotel geen klachten.
Of is dit ook zoiets zoals bij muggen, dat de ene persoon er meer last van heeft dan de andere?
wat de Best Western in Page betreft : wij hebben er in elk geval geen last van gehad tijdens ons laatste verblijf (03 en 04 april 2012).
Onze ervaring met dat hotel was over het algemeen heel goed. Wij zijn er 2 opeenvolgende nachten geweest maar sliepen in 2 verschillende kamers. Dat was wel vervelend omdat we 's morgens alles moesten inpakken, uitchecken en 's avonds terug inchecken en alles terug uitpakken in de andere kamer. Maar dit was wel te wijten aan het feit dat we de 2e nacht pas enkele dagen later geboekt hadden dan de eerste, dit omwille van verandering van reisschema. Dus hier eigenlijk geen blaam voor het hotel. De eerste nacht kregen we, aan dezelfde prijs, een junior-suite. Dus over de kamers geen enkele klacht (ook niet van die van de 2e nacht).
Wat we wel beneden alle peil vonden was het "ontbijt" : het minst goede van alle hotels waar we logeerden en totaal niet in overeenstemming met de standaard van deze hotelketen. Bovendien is de ontbijtruimte dermate klein dat we zeker een half uur moesten wachten vooraleer er plaats was. Er waren op dit moment ook net 2 bussen met Japanse toeristen die alle ruimte in namen...ik moet er waarschijnlijk geen tekening bij maken...

Maar behalve dit ontbijt hebben we over dat hotel geen klachten.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wij hebben ze een keer meegemaakt in San Juan Inn in Mexican Hat. Dat is ondertussen al bijna 5 jaar geleden. Toen we ze daar ontdekt hadden, waren we letterlijk weggevlucht en we hebben al onze kledign en bagage goed geinspecteerd. Maar we blijken niets mee naar huis genomen te hebben. We hadden er ook niet aangedacht om alles superheet te wassen enzo. Dus misschien dat we nog net op tijd weg waren.
Ik had het daar wel gemeld, maar het leek hen weinig te kunnen schelen. Mij maakte het ook niet uit, ik wou gewoon weg ;P.
Ik had het daar wel gemeld, maar het leek hen weinig te kunnen schelen. Mij maakte het ook niet uit, ik wou gewoon weg ;P.
Nee daarom is er misschien geen verschil tussen wel of geen bed bugs qua hotelniveau omdat de gasten ze meenemen maar er is wel een verschil tussen het optreden. Een goedkoper hotel is daar wellicht lakser in dan een duur hotel dat zijn naam graag hoog houdt. Vandaar dat ik heb meegemaakt dat er een deel van een afdeling werd afgesloten voor ontsmetting, was bij Marriot. Daarnaast werden ook alle kleren ed gereinigd of vergoed + verhuizing naar andere kamer of ander Marriot(voor mensen die zo ver weg wilden zijn van die beesten) in de buurt.
Dat is dan wel weer handig, dat je pak nog even wordt gestoomd voor je weer naar huis gaatDejaVu schreef:Daarnaast werden ook alle kleren ed gereinigd

Verder: ja, die grote ketens hebben natuurlijk veel meer middelen en mogelijkheden on zo'n probleem planmatig aan te pakken. Daarnaast hebben ze ook een naam hoog te houden; als je naam eenmaal wordt geassocieerd met iets negatiefs, dan kom je daar maar heel moeilijk weer van af, ook al gaat het maar om één enkel etablissement.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Gisteren dit topic gelezen, vannacht de hele nacht gedroomd over de bed bugs. In het vervolg gaan we ieder bed aan een grondige inspectie onderwerpen.

- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Laat je niet gek maken....
Roland
Roland
-
- Amerika-expert
Ik ben nog steeds aan het mailen met Priceline en heb werkelijk waar nog nooit zo'n slechte customer service meegemaakt. Ze lezen de mails gewoon helemaal niet en komen dan met antwoorden die helemaal nergens op slaan.
Voor mij was dit eens maar nooit weer Priceline!!
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Dat heb ik ook meegemaakt met Hotwire, wij hadden een hotel in SF dat totaal niet voldeed aan de sterren die zij ervoor gaven, als je bij receptie boekte was je zelfs goedkoper uit dan bij Hotwire, dat verschil kregen we uiteindelijk wel terug maar een ander hotel zeker niet. Wij zijn echt niet pietluttig maar dit hotel stonk, lag tussen de snelweg een een spoorweg en op het terrein was een ditributie van uien oid.
Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Vito schreef:Ik ben nog steeds aan het mailen met Priceline en heb werkelijk waar nog nooit zo'n slechte customer service meegemaakt. Ze lezen de mails gewoon helemaal niet en komen dan met antwoorden die helemaal nergens op slaan.
Whaa, dit is zo herkenbaar! Niet specifiek voor priceline, maar voor e-mail contact met bedrijven in het algemeen. Als er een mogelijk bestaat om te bellen, dan zou ik dat doen.
Ook ik heb mijn eerste hotel geboekt 2 jaar geleden via Priceline.....en nooit aan gedacht om te kijken hoe de staat van het hotel was, tot ik er achter kwam dat het een drama was qua reviews. Ik natuurlijk ook balen als een stekker....dus toch maar een mailtje gestuurd met deze uitkomst, en jawel....kreeg het hele bedrag terug gestort!!!vana schreef:Kun je niet met Priceline bellen en de situatie uitleggen. Misschien kun je dan nog annuleren. Het valt altijd te proberen toch?
Nee heb je, en ja kan je krijgen.
Leonardo
was dat een 4/5 sterren hotel?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Gelukkig nooit bed bugs meegemaakt, maar ik vind dat veel hotels wel slechte of vieze sanitaire ruimtes hebben. De toiletpot wordt vaak nog gepoetst, maar de douchecabines en vooral douchekoppen zijn vaak enorm vies.
In Page had ik het Americas Best Value Inn en ondanks dat er luidruchtige Fransen waren was het een zeer degelijke kamer (double queen beds) en ook een goed ontbijt.
In SF had ik het travellodge by the Bay en hoewel het goede bedden waren ( waarom altijd 4 kussens??) was er geen ontbijt.... Ja wat koffie met cupcakes. Maar daar zijn ze bezig met een ontbijtkamer die rond de vakantie klaar moet zijn
In Page had ik het Americas Best Value Inn en ondanks dat er luidruchtige Fransen waren was het een zeer degelijke kamer (double queen beds) en ook een goed ontbijt.
In SF had ik het travellodge by the Bay en hoewel het goede bedden waren ( waarom altijd 4 kussens??) was er geen ontbijt.... Ja wat koffie met cupcakes. Maar daar zijn ze bezig met een ontbijtkamer die rond de vakantie klaar moet zijn
- gera_r
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Heb 1½ jaar geleden ook gebeld met Priceline nadat ik per ongeluk 95 dollar had geboden op een 2-sterren hotel in plaats van een 4-sterren hotel in Chicago en prompt een Howard & Johnson toegewezen kreeg; en dat voor 3 nachten! Ze deden er niet moeilijk over. Ik kreeg direct het geld van 2 nachten terug en de 3e nacht zou verrekend worden als ik weer een boeking/bieding deed. En zo geschiedde... Werd geloof ik wel een paar tientjes administratie ingehouden. Kan niet meer precies zeggen hoeveel dat was, maar het mocht de naam niet hebben.leonardo schreef:Ook ik heb mijn eerste hotel geboekt 2 jaar geleden via Priceline.....en nooit aan gedacht om te kijken hoe de staat van het hotel was, tot ik er achter kwam dat het een drama was qua reviews. Ik natuurlijk ook balen als een stekker....dus toch maar een mailtje gestuurd met deze uitkomst, en jawel....kreeg het hele bedrag terug gestort!!!vana schreef:Kun je niet met Priceline bellen en de situatie uitleggen. Misschien kun je dan nog annuleren. Het valt altijd te proberen toch?
Nee heb je, en ja kan je krijgen.
Leonardo
Dus misschien levert bellen toch meer op...?
Voor reisverslagen:
https://johanengerainamerika.blogspot.com/
https://johanengerainamerika.blogspot.com/
-
- Amerika-expert
Heeft er dan iemand een rechtstreeks nummer voor mij? Ik kom bij Priceline echt niet verder. 1-800 nummers kun je toch niet bellen vanuit Nederland?
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Al geprobeerd 1-800 nummers te bellen vanuit Nederland?
In het verleden heb ik ze nl. wel kunnen bellen vanuit Nederland. Kan me haast niet voorstellen dat dat nu niet meer kan.
Roland
In het verleden heb ik ze nl. wel kunnen bellen vanuit Nederland. Kan me haast niet voorstellen dat dat nu niet meer kan.
Roland