Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

FOL Universal Studios (Front Of Line-tickets)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
iverson
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13

FOL Universal Studios (Front Of Line-tickets)

Bericht door iverson »

Dag iedereen

Voor ons bezoek aan Universal Studios LA van komende zomer zijn we van plan om de Front of Line-tickets te bestellen.
Nu lees is echter op hun site :

Valid for one-time Front of Line Access at each ride and attraction, and one-time priority seating at each show.

Was dit vroeger ook al? Of is dit overlaatst veranderd?
Als dit waar is, wat het wel zal zijn allicht :) , vind ik het zijn geld wel niet waard... Wat vinden jullie?

iverson
Moniquemichiel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: FOL Universal Studios (Front Of Line-tickets)

Bericht door Moniquemichiel »

Was bij ons nog niet zo maar lijkt me toch de moeite waard. Ik ga toch overal maar 1 keer in en ook dan is het erg prettig omzo door te kunnen lopen. Ik denk dat de kaart door zijn eigen succes werd ingehaald :D
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik kan me ook niet herinneren dat het bij ons zo was, hoewel wij overal maar één keer in geweest zijn. Misschien dat de kinderen een attractie meerdere keren hebben gedaan. Ik zou ook zeggen dat het nog steeds de moeite waard is, zeker op een drukke dag in de zomer. Een show zul je waarschijnlijk sowieso maar 1 keer willen bekijken. En als er dingen zijn die je vaker wilt doen kun je altijd nog kijken of je daar het wachten voor over hebt bij een tweede keer. Je hebt met een FOL pas wel de tijd voor een tweede keer, en zonder FOL waaarschijnlijk niet.

Marianne
ingrid1955
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door ingrid1955 »

Je hebt met een FOL pas wel de tijd voor een tweede keer, en zonder FOL waaarschijnlijk niet.
heel juist, die pas is indien het druk is zeker nog altijd zijn geld waard.

Jacques
Zenp
Amerikafan

Bericht door Zenp »

Dat is wel minder. Wilde ze misschien ook bestellen, maar twijfel nu.
Vind het juist zo handig dat als je een attractie leuk vind niet lang hoeft te wachten om nog een keer te gaan.

Denken jullie dat het de dag na memorial day drukker zal zijn dan normaal?
In Nederland plakken ze er na een feestdag namelijk vaak een schoolvakantie aan vast of nemen mensen de rest van de week ook vrij.
Afbeelding
ralfbosz
Amerikafan

Bericht door ralfbosz »

Het is wel het begin van het vakantie seizoen, voor Disney heb je site's met voorspellingen:

Crowds - Crowds are moderate for the most part in early May with a peak in attendance around Memorial Day. (http://voices.yahoo.com/a-month-month-g ... 59634.html)

Op http://www.scottware.com.au/theme/feature/atend.htm raden ze voor Disneyland in ieder geval deze periode af :| ivm een evenement...
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Ik weet niet of het toen al in de regeltjes stond maar wij zijn in 2004 in een aantal attracties meerder keren achter elkaar geweest op de FOL pas.
RienduPre
Amerika-ontdekker

Bericht door RienduPre »

Wij gaan het wel doen, ga toch overal 1 keer in en dan ben je al aardig druk mee bezig de hele dag....

Heb het 3 jaar geleden in Orlando ook gedaan en is heel goed bevallen....(nu LA)

Gr,
Rien
Afbeelding
Nootje
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Nootje »

Ik zit er nog steeds over te twijfelen... Wij zijn er op maandag 18 juni... Denken jullie dat het dan nuttig is of zal het dan nog niet zo heel druk zijn? Ik weet niet hoe het zit met de vakantie periodes daar?
pelsmaker
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door pelsmaker »

Ik had de keuze voor zaterdag 2 juni of zondag 3 juni, heb mij toch maar een FOL pas gekocht. Of het in de week minder druk is dat weet ik niet.
ralfbosz
Amerikafan

Bericht door ralfbosz »

Voor een weekend zou ik het wel doen, dan is het tenzij het echt offseason is, altijd drukker dan door de week...
Jolanda70
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Jolanda70 »

Wij gaan medio augustus ook naar Universal Studios Hollywood en zitten ook met het dilemma of we nu wel of niet de FOL-tickets gaan kopen. Ik was bijna om, om toch FOL-tickets te kopen, maar volgens mij zijn de prijzen onlangs verhoogd. FOL-tickets zijn van 25/5 t/m 3/9 $ 149,- p.p :cry: . Volgens mij was dit eerst hele jaar $ 129,-. Een standaard-ticket kost $ 78,-. Ik vind het een forse meerprijs en ga hier nog eens goed over nadenken....
Groeten van Jolanda

Mijn blog: http://rondreisamerika2012.blogspot.com

Afbeelding
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Niet te geloven hoe duur dat is geworden.
Wij hebben in 2004 combinatietickets gekocht: 4 FOL tickets voor Universal + 4 tickets Disneyland en Disney Adventureland + 4 tickets Sea World San Diego
Totaal: $ 692,- (in het hoogseizoen)
Susie one
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Susie one »

Als je maar een dag de tijd heb om de Universal Studio's te bezoeken dan zou ik de FOL tickets bestellen.
Wij hebben in 2010 op de dag zelf bij het hotel de FOL tickets gekocht.
Het was op die dag (zondag) erg druk (weekend van labor day)
Wij hebben veel tijd bespaard om de wachtijd en op deze manier hebben wij het hele park gezien.
Reisverslagen
2009 http://www.usaoost2009.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 http://www.usawest2010.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Washington DC/omgeving http://www.oldamerica2011.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 New York http://bigapple2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Harmse
Amerikafan

Bericht door Harmse »

Kijk eens op deze site http://www.mousesavers.com/universalhollywood.html daar wat links voor korting voor universal studio.
Hebben geloof ik ook een akte dat als je een normaal kaartje koopt dat je een tweede dag gratis krijgt.
N1qie
Amerika-newbie

Bericht door N1qie »

Zit bij de FOL ticket ook de studio tour bij in? Of heb je er weer een andere ticket voor nodig?
stijnj
Amerika-ontdekker

Bericht door stijnj »

Bij ons zat dit er vorig jaar mee in
pelsmaker
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door pelsmaker »

Zit er nu ook nog altijd in.
kimpe
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door kimpe »

dus maw zit de tour studio niet bij de gewone kaarten maar wel bij FOL
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Waar lees je dat? Dat de FOL voor de studiotour geldt, betekent toch niet dat je met een gewoon kaartje niet de studio tour (of welke attractie dan ook) kunt doen? Die FOL betekent alleen dat je voorrang krijgt.
Als je geen FOL ticket hebt zorg er dan voor dat je vroeg in het park bent, dan vallen de rijen nog mee. Ik heb wel eens gehoord dat je dan de studio tour het beste zo vroeg mogleijk kunt doen.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer