Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Handbagage bij Continental Airlines

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Handbagage bij Continental Airlines

Bericht door Tipsy_1 »

Een van onze twee koffers is nogal groot en dus een paar kilo te zwaar (de andere is trouwens twee kilo te licht).
en elke keer moet ik dus veel overweight betalen, en dan zie ik op het vliegtuig mensen met handbagage die minstens 3 keer zo groot is als die van mij.

Dat is me nu al twee keer overkomen, dus vanaf nu ga ik ook grotere handbagege meenemen, hoe krom ik de redenering ook vind. :x
Bushmaster
Amerika-expert

Bericht door Bushmaster »

dus vanaf nu ga ik ook grotere handbagege meenemen, hoe krom ik de redenering ook vind.
daar heb ik zelf ook al aan zitten denken, ik heb normaal een rugzak(je) waar ik alleen maar een laptop en wat lectuur in heb.
Heb nu al diverse malen "gezeik" gehad dat men vond dat die wel tussen mijn voeten kon staan.
Zit er ook aan te denken om, de volgende trip, dat kleine beetje handbagage in zo'n stewardessen-trolley te doen.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik had er vannacht/gisteren ook weer zoeen van Las Vegas naar Houston de cabine binnenstappen. Dat ding wat ze bij had was werkelijk waar groter dan mijn koffer!! Wat ik niet snap is dat ze van te voren aangeven dat de handbaggage in een speciaal gegoten ijzen vorm moeten passen, die de maximum grootte aangeeft. Waarom controleren ze dat dan daarna zo slecht? Hetzelfde met de boarding pass group nrs... begint bij 1 en loopt op. Ik had er vannacht alweer 1 voor mij in het vliegtuig zitten met nr 8 terwijl ik nr 5 had...toch vreemd.
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

ze moeten ook weer niet overdreven streng worden met die handbagage. Op 5 cm zal het niet steken.
Maar een beetje "common sense".
Zal nog wel ooit komen zeker?

bij wizz air en dergelijke low cost zijn ze nu immers al zo streng (alhoewel, ook niet elke keer; als ik vlieg zijn ze niet streng blijkbaar - ik betaal altijd mooi om een koffer in te checken en dan zie ik toch ook weer grote handbagage in het vliegtuig :evil: )
SuuSje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door SuuSje »

Handig om te weten, als ik dan "teveel" koop (wat niet meer in mijn reistas past) kan ik gewoon een kleine(!) trolley kopen, en die als handbagage nemen ipv kleine rugzak :) Zonder dat ik $70 extra hoef te betalen :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer