Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bijzonder restaurant New York voor verjaardag vriend
- Jostravels
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Bijzonder restaurant New York voor verjaardag vriend
Ik vind Ellen juist helemaal niet New Yorks, wel heel toeristisch. Als mijn vriend me daarnaartoe zou nemen op mijn verjaardag zou ik daar best van balen. Er zijn volop echt goede restaurants in NY, dus keuze genoeg volgens mij. Voor een kindrrverjaardag zou ik het overigens wel leuk vinden, niet voor een romantisch diner.
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Romantisch is het misschien niet nee
Het is soms lastig verstaanbaar te zijn met alle muziek
maar het is ook wel weer iets heel erg bijzonders.
Eten is ook meer gewoon veel en lekker, maar niet een romantisch kaarslicht diner of zo.
Als je iemand mee zou nemen naar een musical voor zijn/haar verjaardag dan zit je met ellens ook goed, als je echt puur romantisch gaat niet nee.
Het is soms lastig verstaanbaar te zijn met alle muziek
maar het is ook wel weer iets heel erg bijzonders.
Eten is ook meer gewoon veel en lekker, maar niet een romantisch kaarslicht diner of zo.
Als je iemand mee zou nemen naar een musical voor zijn/haar verjaardag dan zit je met ellens ook goed, als je echt puur romantisch gaat niet nee.
- Jostravels
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
In de buurt van de musicals vond ik de restaurants op Restaurant Row leuker. Het eten is natuurlijk maar net waar je van houdt, ik vind Ellens toch meer fastfood dan een feestdiner. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
-
- Amerika-expert
Nog een paar: in de buurt van Times Square/Broadway: Braai, 329 W 51th Street (8e of 9e Avenue of daartussen), Zuidafrikaans, in mijn ervaring redelijk rustig, ontspannen. Veel andere restaurants in die straat en andere straatjes richting Times Square. Kwestie van even rondkijken.
Whym, 889 9th Avenue/58th Street, redelijk sjiek (maar zonder jasje), zeer New Yorks.
Spring Street Natural Restaurant, gewoon goed, 62 Spring Street/Lafayette (Soho), leuk terrasje.
Rond Christopher Street (West Village), 8th, 9th Avenue ook een lange rij restaurants.
Je kunt eigenlijk niet verkeerd gaan, al heb je in de West of East Village en Soho meer kans op romantisch (maar ook vaak drukker, vanwege de grote aantallen 'inboorlingen').
En dan heb ik het nog niet eens over Brooklyn!
Whym, 889 9th Avenue/58th Street, redelijk sjiek (maar zonder jasje), zeer New Yorks.
Spring Street Natural Restaurant, gewoon goed, 62 Spring Street/Lafayette (Soho), leuk terrasje.
Rond Christopher Street (West Village), 8th, 9th Avenue ook een lange rij restaurants.
Je kunt eigenlijk niet verkeerd gaan, al heb je in de West of East Village en Soho meer kans op romantisch (maar ook vaak drukker, vanwege de grote aantallen 'inboorlingen').
En dan heb ik het nog niet eens over Brooklyn!
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
- Amerikafan
Hallo allemaal!
Ik ben de starter van dit topic en inmiddels zijn mijn vriend en ik al naar NY geweest. Op zijn verjaardag hebben we gegeten in Spice Market in het Meatpacking, wat een toptent! Daarnaast zijn wij, zoals een aantal van jullie al aanraadde, naar de rooftops Penthouse 808 en 230 Fifth geweest voor drankjes in de avond. Wij waren vooral gecharmeerd van 230 Fifth: groot, leuk publiek en mooi!
Dank voor jullie tips!
Groetjes, Iris
Ik ben de starter van dit topic en inmiddels zijn mijn vriend en ik al naar NY geweest. Op zijn verjaardag hebben we gegeten in Spice Market in het Meatpacking, wat een toptent! Daarnaast zijn wij, zoals een aantal van jullie al aanraadde, naar de rooftops Penthouse 808 en 230 Fifth geweest voor drankjes in de avond. Wij waren vooral gecharmeerd van 230 Fifth: groot, leuk publiek en mooi!
Dank voor jullie tips!
Groetjes, Iris
Wat leuk dat je het even laat weten en dat het een geslaagde verjaardag was 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht