Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Mayoo in afwachting van visum

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Mayoo
Amerika-newbie

Mayoo in afwachting van visum

Bericht door Mayoo »

Hallo allemaal,

Wat gaaf dat er een forum is voor medenedelanders die ook richting Amerika gaan!!

Ik ben Marjoleine. Voor Amerikanen geen fijne naam dus ingekort naar Mayoo :) Ik ben 41 jaar, veel te veel intresses maar momenteel vooral bezig met alle voorbereidingen. Ik sta met 1 been in Nederland en de andere in Baton Rouge 8)
Ik ben verloofd met een Amerikaan die woont in Baton Rouge Louisiana. Op dit moment afwachtend: Visum is ingediend en hopelijk dat het in augustus naar de Nederlandse ambasade komt, dan komt de vaart er (eindelijk) in.

Paul en ik kennen elkaar nu ruim een jaar. Ik ben daar vorig jaar bijna 3 weken geweest en het is een gevoel van thuiskomen. Ik heb hier een erg warme familie en kom ook daar in een warme familie terecht. Al met al is iedereen in afwachting van Mayoo coming to the Bayoo :thumbup:
En ik ga niet alleen. Mijn 2 katten gaan absoluut mee!! (wel eng, ik hou al niet van vliegen en nu met 2 katten...maar goed, is eenmalig voor m'n katten :))

Voor zover :) Als jullie meer willen weten...just ask :)
Laatst gewijzigd door Mayoo op 07 mei 2012, 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.
The sky is not the limit...dare to go beyond
Hockey
Amerika-expert

Re: Mayoo in afwachting van visum

Bericht door Hockey »

Hallo Mayoo, wees welkom.
Steffen
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Steffen »

Welkom hier!
Spannend hoor, de stap maken naar de US. Ik en mijn vrouw zijn ook de procedure gestart om naar de US te gaan. Ook wij zullen 2 poezen meenemen, maar gelukkig is het slechts 1 keer flinke stress en daarna zijn ze weer bij jou. Over het reizen met de dieren is overigens al flink wat info op dit forum te vinden.

Veel plezier hier.
coukie
Amerikafan
Partner van: Erwin

Bericht door coukie »

Hoy Mayoo, wees welkom :)
Gebeurt niet vaak dat we hier leden tegenkomen die naar Louisiana emigreren, wij zitten een paar uurtjes naar het noorden van Baton rouge :D
Received Green Card Jan 2014
Became US citizen Nov 2019
# finally home!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer