Ik heb na flink wat uurtjes zoeken toch niet het gewenste antwoord gevonden.
Ik wil eind oktober voor 2 weken voor het eerst naar Amerika gaan. In eerste instantie stond er rond de 8 dagen New York op de planning. Naast de toeristische attracties waar we zo'n 5 dagen voor uit trekken willen we de overige dagen vrij besteden om de stad wat beter te leren kennen en ook een nacht op stap te gaan.
Nu is het idee ontstaan om de laatste 6 dagen af te sluiten in Orlando of Miami. De voorkeur gaat uit naar Orlando omdat daar natuurlijk ook de nodige pretparken zijn en relaxen na de drukte van New York is ook wel erg fijn aan een zwembad in een hotel.
Maar is dit wel handig in het toch wel krappe tijdsbestek? Is 6 dagen Orlando wel genoeg?
Ik heb al wat naar vliegtickets en hotels gezocht en gemiddeld betalen we voor 8 dagen NY zo'n € 1000,- pp, het kan duurder het kan goedkoperen maar een hotel aan onze eisen dan zitten we wel rond die koers.
In Orlando valt me op dan een mooi 3* hotel (met zwembad

Wie kan me een advies geven of die 6 dagen Orlando voldoende te zijn of dat het verstandiger is om een ander moment Orlando te bezoeken en een rondtrip door Florida te doen?
Alle overige tips zijn ook meer dan welkom!!!!