Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
(Studie)Reis naar de VS --- advies gevraagd
Re: (Studie)Reis naar de VS --- advies gevraagd
Ik heb even snel op de website gekeken. Zo'n organisatie zorgt voor een plek bij een gastouder als ik het goed begrijp. Bedenk je wel dat je gastouders ook misschien wel de hele dag werken en in een "saaie" suburb wonen waar helemaal niets te toen is voor een 17-jarige.
Openbaar vervoer is zoals al eerder gezegd niet zo goed geregeld. Hoe wil je je dan verplaatsen? Mocht je 's avonds willen uitgaan, kan je leeftijd ook voor problemen zorgen. Je moet minimaal 18 jaar zijn in de uitgaansgelegenheden. Een biertje drinken is er ook niet bij.
Is een summercamp niet iets voor je? Dan zit je in elk geval tussen de leeftijdsgenoten.
Openbaar vervoer is zoals al eerder gezegd niet zo goed geregeld. Hoe wil je je dan verplaatsen? Mocht je 's avonds willen uitgaan, kan je leeftijd ook voor problemen zorgen. Je moet minimaal 18 jaar zijn in de uitgaansgelegenheden. Een biertje drinken is er ook niet bij.
Is een summercamp niet iets voor je? Dan zit je in elk geval tussen de leeftijdsgenoten.
dat was niet bedoeld om op te scheppen?!DejaVu schreef:Goedkoopste vliegmaatschappij op dit moment: ArkeFly.
Verblijf/Gastgezin: zijn vast wel websites voor, maar zoals Hockey al zei craigslist kan je proberen. Je neemt wel de goedkoopste staat trouwens en dan ook nog de goedkoopste stad in CA. Wyoming lijkt mij wel iets voor jou.
Cursussen: zijn er duizenden vooral in CA.
Engelse taal: upload is wat naar youtube, ik wil het wel horen
natuurlijk spreek ik de taal niet vloeiend,
ik zei alleen dat het me ligt.
Allergrootste droom om later naar U.S. te verhuizen.
welke site heb je bezocht, EF.nl?cincijansen schreef:Ik heb even snel op de website gekeken. Zo'n organisatie zorgt voor een plek bij een gastouder als ik het goed begrijp. Bedenk je wel dat je gastouders ook misschien wel de hele dag werken en in een "saaie" suburb wonen waar helemaal niets te toen is voor een 17-jarige.

On topic. je wil graag naar Californië en dan specifiek naar LA. Waarom eigenlijk?
Zoals anderen al gezegd hebben zijn dit (helaas) dure staten en LA is een autostad bij uitstek. Greater LA is ongeveer 2x zo groot als Nederland, dus inderdaad zal vervoer een issue zijn.
Ik had gekeken via EF.com bij http://www.efhomestay.org/host-a-student/.
hier had ik het over ; http://www.ef.nl/ilc/
niet specifiek LA, rondom LA, santa barbara bijvoorbeeld,On topic. je wil graag naar Californië en dan specifiek naar LA. Waarom eigenlijk?
en waarom? omdat ik mijn familie graag wil bezoeken
Okee, dan snap ik het. Alleen, dat probeerde ik je duidelijk te maken, rondom LA is een gigantisch gebied. Dan zal je heel specifiek moeten zoeken naar waar jouw familie woont. Bezuiden Laguna Beach of Oostelijk van Pomona is ook rondom LA, maar beiden inmiddels wel meer dan 2 uur rijden (zonder files) naar Santa Barbara.
dat zou geen punt zijn, mijn familie zei dat 2/3 uurtjes rijden niet erg was, omdat ze dat wel gewend waren.
omdat ik dan ook een weekeinde bij hen zou kunnen verblijven.
maar het bezoek aan mijn familie is geen must!, dat doe ik alleen als het kan/uitkomt.
omdat ik dan ook een weekeinde bij hen zou kunnen verblijven.
maar het bezoek aan mijn familie is geen must!, dat doe ik alleen als het kan/uitkomt.
Nog even een tip: als je met Google aangepast zoeken (rechtsbovenin) zoekt op taalreis of EF vind je veel ervaringen van mensen op dit forum
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
@Rimmereng : Gelieve niet onnodig te quoten.Wanneer je wel quoot en wanneer je het beter niet doet kan je hier vinden : http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 41#p276841
Groetjes,
Carine
Carine
Oude topic nog even omhoog schoppen ->
http://www.travelactive.nl biedt summercamps aan in Amerika, zijn wel vele meer Nederlandse organisaties die dat doen. Je betaalt slechts rond de 500/600 euro, krijgt een vliegticket + maandelijk betaald voor je werk op het kamp zelf.
Wellicht dat dit iets voor je is!
http://www.travelactive.nl biedt summercamps aan in Amerika, zijn wel vele meer Nederlandse organisaties die dat doen. Je betaalt slechts rond de 500/600 euro, krijgt een vliegticket + maandelijk betaald voor je werk op het kamp zelf.
Wellicht dat dit iets voor je is!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 31 Reacties
- 9250 Weergaves
-
Laatste bericht door IngridUSA
-